Modyfikacja gaźnika malucha

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chciałbym przerobić gaźnik z malucha, ale nie wiem na czyich modyfikacjach się wzorować. Znalazłem opis gaźnika od Szaji, Mazika i Szczecińskiego. Każdy ma inne pomysły dlatego chętnie wysłucham sprawdzonych przez Was rozwiązań

Narazie przerobiłem:
- skrócone śruby przepustnicy, łebki na "okrągło"
- wypolerowana ośka przepustnicy
- wypolerowana przepustnica
- wypolerowany dyfuzor, skrócony od góry o 4,5 mm
- skrzydełka dyfuzora odchudzone, na ostro z obu stron
- wlot i wylot dyfuzora na ostro
- wypolerowana pokrywa gaźnika, wlot na ostro

Część widać na zdjęciu:



[ wiadomość edytowana przez: Meehow_K dnia 2004-12-28 18:32:40 ]
  
 
Każdy ma swoje jakieś sprawdzone rozwiązania, no może oprócz mnie bo jakoś nie udało mi się wycisnąć tego co oczekiwałem z gaźnika "maluchowskiego".

Co ja miałem porobione z chęcią opowiem i pokażę ale nie na forum bo za dużo pisania by z tym było. Proponuję podyskutować przy okazji jakiegoś spotkania!

PS
Jak nie masz modyfikowanej uszczelki to ci będzie przerywał na nawrotach, a już napewno na chopach
  
 
Czym to polerowałeś??bo też jeżdżę na seryjnym gaźniku..kupiłem ostatnio fajny gaźnik od seata 850, ale brakuje w nim dyfuzora
  
 
Cytat:
Czym to polerowałeś??bo też jeżdżę na seryjnym gaźniku..kupiłem ostatnio fajny gaźnik od seata 850, ale brakuje w nim dyfuzora


Nasadka do wiertarki z bawełnianym kółkiem i zielona pasta polerska