MotoNews.pl
10 Peugeot 206 1.4 + BRC sequent24 (75946/0)
  

Peugeot 206 1.4 + BRC sequent24

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam peugeota 206 z silnikiem 1.4 i instalacje gazowa BRC sequent24 i ogolnie jest dobrze jak sie juz rozgrzeje. Ale wczesniej miedzy tym momentem kiedy samochod przelacza sie na gaz a tym kiedy parownik jest juz nagrzany wystarczy cisnac sprzeglo aby zgasl. Temperatura przelaczania ustawiona jest na 80 stopni czyli maksymalna. Mial ktos kiedys taki problem albo wie jak sobie z tym poradzic?
  
 
Witam,

Ja mam Ibize 1.4 z tą instalacją. Ogólnie jestem niezadowolony - od samego początku są z nią problemy (gasnie przy przełączaniu na gaz;szarpie czy zimny czy ciepły).Temperatura przejścia na gaz to 40 stopni. Jak wyregulują na gazie i jest ok to wtedy kiepsko chodzi na benzynie (jak jest zimny gaśnie nie ma mocy Itp). Nie mam pojęcia czy to wina tej instalacji czy być może instalatorów "z bożej łaski" , którzy nie potrafia poradzić sobie z tym problemem. Byłem nawet u Czakrama (importer i przedstawiciel) to zastosował spychologię i zażądał 150 PLN za skrócenie przewodów dolotowych (LPG).Pozdrawiam.
  
 
No moj Peugeotek jest caly czas w fazie ustawiania i po ostatnim razie nawet mu sie poprawilo, znaczy trzeba sie troszke pomeczyc zeby go zgasic ale sie udaje. Tak poza tym gasnieciem zanim sie silnik rozgrzeje to jest bardzo dobrze dobrze. Przejechalem juz ponad 4000km w miesiac na tej instalacji, srednio spalil 8l (na benzynie 6,6l) i jedyne co zauwazylem dziwnego to czasami na benzynie jest takie "falowanie mocy" ale nie jest to czeste i trwa tylko chwilke. Napisze jeszcze jak sie ta instalacja sprawuje jak juz bedzie dobrze wyregulowana.

pozdrawiam, dZL
  
 
Witam !!!

A ja mam corolle z 2000 roku 1.4 vvti (zmienne fazy) również z instalacją BRC Sequent 24. Zakładałem u Czakrama w Mysłowicach. Chłopaki mieli problemy i montaż zajął im całe 2 dni. Nie mogli zlokalizować problemu , cały czas paliły im sie centralki. Ale sie wkurzyli i za jednym zamachem wymienili wszystkie części. i się udało. Autem na razie przejechałem niewiele ale zachowuje się bardzo dobrze zarówno na gazie jak i na bęzynie. Nie odczuwalny moment zmiany zasilania. Na razie wszystko wporządku i mam nadzieje że tak zostanie. Wynika z tego co piszecie że sukcesem jest odpowiedni zakład i montażysta.
  
 
No i moj gazownik sie postaral i znalazl gdzie jest problem. Obroty silnika pobierane byly z cewki zaplonowej a nie z tego czegos przy kole zamachowym. Teraz jest juz podlaczone poprawnie, elektronike dostalem nowa, oprogramowanie nowe i juz nie gasnie. Innych problemow tez nie ma wiec sequent24 jest chyba dosc dobra instalacja. Jesli jednak sie jakies problemy pojawia to napisze.

pozdrawiam, dZL
  
 
a gdzie wstawiales ten gaz? W Bilgoraju czy w lublinie? Jak w lublinie, to gdzie?
  
 
w Bilgoraju, a dokladnie byla to ulica krzeszowska jakby kogos interesowalo

dZL
  
 
a ile Ci policzyli i na jakich wtryskach? - wloskich czy japonskich?

Prawdpodobnie wloskie i stad te problemy ale za japonskie trzeba doplacic 1000pln
  
 
3500 mnie ta instalacj kosztowala a wtryski rzeczywiscie wloskie (BRC) a japonskie ponad 1000 wiecej. Tak ja napisales.

dZL
  
 
skontaktuj sie z ludzmi z http://www.primagaz.pl/ - lublin.

Siedza w gazie juz kupe czasu i tez robia BRC.

Jak sie zdecydujesz, to daj znac czy pomoglo i co bylo zle.

bat
  
 
Po ostatnich poprawkach wsystko jest dobrze a przynajmniej tak wyglada. Jutro bede musial troszku przejechac tak ze jakby cos wyszlo na jaw to wtedy skozystam z rady. Oczywiscie mam nadzieje ze wszystko bedzie dobrze. Dzieki z gory.

dZL
  
 
Witam ponownie,

W mojej Ibizie było trochę lepiej ale znowu dupa. Po przejechaniu 600 km rozlegulowała się. Szarpie gaśnie na benzynie itp. W Auto-kompleksie na Łopuszańskiej (tam była montowana WA-WA) powiedzieli, że jak cos będzie nie tak to odłączą mi sondę lambda (gazową) i po kłopocie???/!!!!. Do bani z tym wszystkim. Pozdrawiam.
  
 
Jak to sonde lambda gazowa?
Masz dwie sondy?
Twoj silnik jest na sekwencyjnym wtrysku benzyny? Ma katalizator? ... no to powinien miec swoja sonde lambda.. no to po kiego Ci jakas gazowa by wstawiali (?!)
  
 
Witam,

W takim razie albo ja ich źle zrozumiałem albo oni nie wiedza o czym mówią. Pozdrawiam
  
 
Oto co znalazłem więcej na temat naszych instalacji prawda.System wtrysku gazu SEQUENT 24 jest najnowocześniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej powstałym na bazie systemu FLY SEQUNT, który to doskonale sprawdził się w samochodach wyposażonych we wtrysk benzyny. Powstał on w wyniku badań i doświadczeń prowadzonych przez zespół fachowców BRC w odpowiedzi na zapotrzebowanie grona klientów szukających tańszych rozwiązań i jest alternatywą pełnej wersji systemu FLY SEQUENT. System SEQUENT 24 jest przeznaczony do samochodów trzy lub cztero cylindrowych również doładowanych. Dzięki zastosowanym modyfikacjom system ten jest łatwiejszy do zainstalowania jak również prostszy w programowaniu. Nie posida jednak możliwości zrobienia dokładnej mapy wtrysku gazu (tak jak Sequent), co uniemożliwia jego montaż w niektórych wymagających specjalnego podejścia silnikach. W systemie tym nie ma żadnego dodatkowego urządzenia, a emulatory jak również i czujniki są wbudowane do podstawowych komponentów systemu i stanowią integralną częśą reduktora GENIUS, centrali SEQUENT, oraz listwy RAIL pracującej wyłącznie na wtryskiwaczach BRC. W odróżnieniu od poprzednich centralek centralka SEQUENT 24 posiada plastikową szczelną obudowę, która jest odporna na działanie temperatury panującej wewnątrz komory silnika, a jej niewielkie rozmiary bardzo ułatwiają jej montaż. W odróżnieniu od systemu FLY SEQUENT w listwie RAIL znajduje się miejsce na czujnik ciśnienia i temperatury gazu co pozwala na mierzenie powyższych wartości z większymi dokładnościami oraz na natychmiastową interwencję i skorygowanie ilości spalanego gazu. Dla ułatwienia montażu zastosowano złącze dedykowane okablowania posiadające 24 pinów, a ilość kabli ograniczono do minimum.
  
 
To ja jestem ciekawy czy w tej centalce jest jakis element ktory zrobi tak zeby mi wskazowka od benzyny pokazywala prawde a nie opadala jak jade na gazie. Bo moze jest tylko moj gazownik tego nie podlaczyl. Ma ktos z tym jakies doswiadczenia?

dZL
  
 
no ale nie opada wprost proporcjonalnie do zuzycia benzyny?

Nie wiem jak jest w peugocie ale co ma instalka gazu do wkaznika poziomu paliwa? .. no chyba, ze to komputer, to moze cosik wariowac.

bat
  
 
No wlasnie bo to jest takie badziewie w tym peugeocie (i nie tylko) ze on nie patrzy ile ma banzynki w baku tylko sobie liczy ile mu przez wtryskiwacze przelatuje. Konczy sie to tak ze mobilek jedzie na gazie a wskazowka od benzynki leci w dol jakbym na benzynce jechal. Pozniej jak jest w miare duza roznica miedzy wskazaniami a tym co jest w baku to sie elektronika reflektuje i wskazowka podnosi sie na odpowiednie miejsc i znow zaczyna oapadac. I tak do momentu az w baku zostanie jakies 10 litrow. Od tego momentu caly czas swieci sie rezerwa, wskazowka sie juz nie podnosi a ja nie wiem ile tej benzynki mi jeszcze zostalo. Niedobrze to troche bo na benzynce odpalam i jakby nagle jej zabraklo to by gupio bylo. No i nie wiem jak by to pompa paliwowa zniosla jako ze jest smarowana paliwkiem. A wracajac do tego co ma instalacja gazowa z tym wspolnego. Ano rozne formy, BRC tez, maja w ofercie jakies emulatory, modulatory czy jak sie to nazywa, ktore robia tak zeby wskazowka pokazywala prawde. Wiec moze i elektronika w sequent24 ma jakis taki kawalek.

Troche dlugie bylo

pozdrawiam, dZL
  
 
Cytat:
2005-01-24 15:08:56, dziacial pisze:
No wlasnie bo to jest takie badziewie w tym peugeocie (i nie tylko) ze on nie patrzy ile ma banzynki w baku tylko sobie liczy ile mu przez wtryskiwacze przelatuje. Konczy sie to tak ze mobilek jedzie na gazie a wskazowka od benzynki leci w dol jakbym na benzynce jechal. Pozniej jak jest w miare duza roznica miedzy wskazaniami a tym co jest w baku to sie elektronika reflektuje i wskazowka podnosi sie na odpowiednie miejsc i znow zaczyna oapadac. I tak do momentu az w baku zostanie jakies 10 litrow. Od tego momentu caly czas swieci sie rezerwa, wskazowka sie juz nie podnosi a ja nie wiem ile tej benzynki mi jeszcze zostalo. Niedobrze to troche bo na benzynce odpalam i jakby nagle jej zabraklo to by gupio bylo. No i nie wiem jak by to pompa paliwowa zniosla jako ze jest smarowana paliwkiem. A wracajac do tego co ma instalacja gazowa z tym wspolnego. Ano rozne formy, BRC tez, maja w ofercie jakies emulatory, modulatory czy jak sie to nazywa, ktore robia tak zeby wskazowka pokazywala prawde. Wiec moze i elektronika w sequent24 ma jakis taki kawalek. Troche dlugie bylo pozdrawiam, dZL



witam.
jest taki specjalny emulator którego się montuje do przewodów elektrycznych wskazania benzyny.
  
 
Może lamerskie pytanie, ale co jest lepsze mój sequent z japońskimi wtryskiwaczami zamotowany 2 lata temu, czy ten nowy sequent24 który aktualnie jest montowany???
Co do mojej instalki przejechalem juz 60kkm, na poczatku bylo troche problemów z ustawieniem itd, ale pozniej okazalo sie ze w sumie to byla wina autka, a na LPG objawy te były jedynie bardziej zauważalne...
Mam jeszcze jedno pytanie, czy macie u sibie coś takiego, że podczas ostrego przyspieszania gdy wskazowka obrotomierza pojawi sie na pewnym poziomie (jak sie nie myle chyba 4000obr/min), pojawia sie przerwa na chwilke po czym znowu normalnie przyspiesza (taka dziura w obrotach). Jest to w sumie denerwujace ale już się przyzwyczaiłem z tym żyć

Pozdrawiam!