BMW 520i 24V 1994r (kiera z prawej strony) ===> POMOCY !!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
taką bryczke planuje kupić kolega, jednak ma ona kierownice z prawej strony. Jezeli wiecei gdzie zmieniaja srodki na "normalne" z kierą z lewej strony to dajcie jakieś adresy - plisss
Oraz ile taki "zabieg" moze kosztować.
Pozdrawiam
  
 
O stary, ciężko będzie. Przecież to trzeba zmieniać całe wnętrze , musieli by przespawać połowe smaochodu itd., wogóle nie mieści mi się to w głowie.

Pierwszy raz spotykam się z takim kaprysem.
P.S.
Nie lepsza furka której koło jest z lewej strony??
  
 
Wg mnie też jest to bez sensu - po prostu proszenie się o kłopoty i utopienie kosmicznej kasy w przeróbki lub mniejszej kasy w samochód którego nie da się zarejestrować...
Widziałem ostatnio jak goście na lawecie targali Vauxhall Vectra z żółtymi tablicami... i zastanawiam się jakie grosze to musi kosztować w UK by się opłacało targać i przerabiać (lub szukać łosia co łyknie lustrzane odbicie samochodu )?
Widać "cywilizowana" część Europy została już splądrowana...
Jedyna rada - nie pchać się w to.
  
 
pyt. nr. 1
za ile ta 525 ma być w anglii -chętnie odkupię
odp.nr.1
w lublinie kolega robi angielsską omegę C (2000r.3.0MV6
dał za nią4tyś.E)-------------------za 6tyś.
odp.nr.2
może to mnie widziałeś bo ja takową vectrę ciągnołem na lawetce
---jaki kolor miała
  
 
funfel bierze auto jako darowizne a czesci do niego (SRODEK ITP.) kupi wracając w Niemczech gdzies na szrocie.
  
 
Cytat:
2004-12-29 17:56:00, opel16v pisze:
[...]może to mnie widziałeś bo ja takową vectrę ciągnołem na lawetce ---jaki kolor miała[...]


Coś ciemnego - granat, zieleń lub czarne, nie przyglądnąłem się dobrze. Na A4 przed bramkami pod Krakowem w tamtym tygodniu chyba w poniedziałek lub weekend przed poniedziałkiem.

Mnie tylko przeraża w tym wszystkim to, że żeby przerobić samochód na drugą stronę to jest zmiana deski, okablowania, osprzętu silnika i zazwyczaj w ogóle mocowania silnika. A w naszym kraju nie ma tradycji porządnie wykonanych napraw (i pokrewnych czynności) auta jeśli ono idzie na sprzedaż.
Poza tym znając naszą wybraną przez nas władzę ("Ludzie ludziom zgotowali ten los" Z. Nałkowska - Medaliony ) to jak się połapią o co chodzi to będą cyrki z homologacjami i przeróbkami przy przeglądach i rejestracjach.
Po prostu jest to ciężka kombinacja.
  
 
ja jechałem z miesiąc temu
a co do przerubek to nie trzeba aż tak dużo:
instalacja silnika jest taka sama mocowania też
maglownica wymusi zmianę tłumika
lampy śswiecą w drugą stronę
---
a środki na niemieckich szrotach to myślisz leżą tonami ?
---
problem to środek bo jest bardzo bardzoo dużooo przewodów i trzeba wycinać przegrodę czołową z numerami a następny właściciel zapyta po co numery były wycinane
ten rocznik niemiecki da sie znaleźć w podobnej kwocie na gotowo
  
 
ja jechałem z miesiąc temu
a co do przerubek to nie trzeba aż tak dużo:
instalacja silnika jest taka sama mocowania też
maglownica wymusi zmianę tłumika
lampy śswiecą w drugą stronę
---
a środki na niemieckich szrotach to myślisz leżą tonami ?
---
problem to środek bo jest bardzo bardzoo dużooo przewodów i trzeba wycinać przegrodę czołową z numerami a następny właściciel zapyta po co numery były wycinane
ten rocznik niemiecki da sie znaleźć w podobnej kwocie na gotowo
  
 
dawno temu, jakieś 10 lat może, kolega sprowadził z japonii alpinę. nie wiem jaki numer miała, ale to przeróbka z e-36. kupę kasy go to kosztowało, ale jedyny miął alpinę w radomiu, a nie wiem czy i nie w całej polsce. superowo jeździła. teraz on ma M3 E-36.
pozdrawiam
  
 
Witam,narazie znalazłem dwa warsztaty które podejmą się przeróbki mojego auta,bo też mam Angola.Po wszystkich przeróbkach napisze ile ta przyjemność kosztowała.