Przyśpieszenie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Mam taki problem, ze do ok. 2500rpm silnik nie reaguje odpowiednio na pedał gazu /nie przyśpiesza/, dopiero po wyciągnięciu ssania jest efekt, powyżej 2500rpm problem nie występuje. Próbowałem kombinacji z dyszami, oraz gaźnikiem z silnika 115C, jak również od innego AB, oraz z ustawianiem zapłonu. Niestety żadnych rezultatów.
Pozdro, oraz Szczęśliwego Nowego Roku...
  
 
moze ma za malo powietrza sprawdz bez filtru,albo rozrzad przestawiony ,zle sprezynki w rozdzielaczu
  
 
Herek ten fiat do virtual tuning czy on rzeczywiscie tak wyglada? Tapicera w srodku pierwsza klasa Normalnie zajebiscie
  
 
a mnie ciekawi z czego te fotele (kanapa)
  
 
Nie powiem, miło się robi, jak widzi się tak ładnego fiata. Lakierek nóweczka, niespotykany kolor, a wnętrze - bajka. Pod maską również cacuszko. Tak trzymać!
  
 
faktycznie tapicera obłędna cały fiat jest niesamowity
  
 
Faktycznie sliczny
  
 
Cytat:
2004-12-31 17:30:36, Nomad pisze:
a mnie ciekawi z czego te fotele (kanapa)



od razu widac ze z Poloneza, tylko tapicerka niestandardowa .. a tak poza tym to brawo dla tego pana !! Fiacik MIODZIO !!
  
 
qwa ludzie kolo ma problem a wy sie podniecacie tapicerka...

Sprawdz kabelki ewentualnie swieczki. Moze to cos pomoze.
  
 
A na wolnych obrotach chodzi rowno, czy np na 3ech garach?
  
 
a może podciśnieniowy regulator zapłonu nie działa??

Fiacik rzeczywiście niczego sobie...

pozdrawiam "sąsiada"
  
 
Aparat, cewka, moduł są nowe, wymienie przewody i zielony kabel - które nie są śmigane za dużo, ale nigdy nic nie wiadomo. Rozrząd jest wporządku.
Silnik ma przejechane 3100km, po złożeniu, w ubiegłym roku nie jeździłem za dużo...
Dzięki wielkie za słowa uznania
Pozdrawiam oraz Szczęśliwego Nowego...
P.S. Lakier ma ponad trzy lata - garażowanie i brak przebiegu

[ wiadomość edytowana przez: herek dnia 2005-01-01 19:16:04 ]
  
 
skoro piszesz, że po wyciągnięciu ssania jest wszystko ok, to winą jest gaźnik - dysze paliwa, powietrza, przyspieszacz (czy jak on się tam nazywa), albo ciągnie gdzieś lewe powietrze np na styku kolektor ssący - głowica
u mnie podobne objawy znikały po wymianie filtra powietrza i świec

masz w tym cudeńku wspomaganie, dobrze widziałem?
  
 
Cytat:
masz w tym cudeńku wspomaganie, dobrze widziałem?



zgadza się, oraz trochę mniejszą kiere, oryginalna trochę za duża...
Świece wymieniłem i nic, zmienie filtr i przewody...
pozdro
  
 
nie wiem co sie moglo zjebac, ale wiem, ze herka fiat jest najpiekniej odpierdolonym fiatem, jaki w zyciu widzialem.
  
 
Nie wiem co sie zje!@$o ale fiacik- KLASA!!!
  
 
Hmm... Jak mnie pamięc nie myli, to chyba nie wszystko w temacie zostało na wstępie powiedziane. O głowe mi sie obija, że tam pod maską drzemie bardzo nietypowy silnik, bo mianowicie polonezowski 1500 ale z hydraulicznymi popychaczami. Zaraz powiecie, że nie było takiego silnika, owszem bo nie było go w żadnym plusie, ale na rynek części zamiennych wypuszczono trochę gołych bloków 1.5 przystosowanych do tych popychaczy i takie cudo herek chyba nabył, zmontował i próbuje ujeżdżać
Tylko, że na gaźniku. Wiadomo, że "hydrauliczny" wałek ma "szersze" krzywki i większe czasy otwarcia zaworów.
Wiem z doświadczenia, że wszelkie silniki na "usportowionych" wałkach (a za taki należy uznać i ten, ze względu na sporo różniące się na korzyść czasy otwarcia zaworów) dość trudno jest wyregulować i ustawić żeby toto płynnie jeżdziło, zwłaszcza na niskich obrotach.
Jeśli wszelkie niedomagania układu zapłonowego są wykluczone (zadbaj o markowe WN-ki - tylko EŁK lub francuskie Bougicord czy jakos tak, sorki ale zawsze z ta francuszczyzną mam problemy , wyeliminuj zielonego, dobrze ustaw zapłon, zalecam na 7-9 st., możesz probować go nawet przyspieszyć do 12-13 st.) , ciśnienie paliwa (jaka tam jest pomka?) prawidłowe, przewody paliwowe drożne, gaźnik sprawny mechanicznie (nie dziurawy pływak, brak luzów na osiach przepustnic, drożne wszystkie dysze i kanaliki, itp) to zostaje tylko kombinować z ustawieniami gaźnika.
Spróbuj tak: dysza głowna paliwa I przelot 1.20, II przelot 1.55, dysze powietrza ma obu przelotach 2.00 , rurka emulsyjna na obu przelotach F30 Z dyszami powietrza nie ma problemu zeby je kupic, dysze paliwa o takim rozmiarze mozesz znaleć w gaźnikach DF-ów oraz starych polonezów (do 86 r.) z silnikami AB. Możesz też spróbować zastosować na I przelocie gardziel 26 mm, lub 25 (podtoczyć seryjną 24) a na drugi 27.
Niestety nie ma dobrej recepty jak ustawić taką hybrydę - trzeba próbować i kombinować aż do skutku. Bywa, że jakieś podłubane dohc ustawiam i zmieniam elementy w gaźniku gdzieś z dobre pół dnia, zanim trafię na te właściwe, na których auto należycie fruwa. Potem bywa i tak to korygowane w zależności od tego jakie cyferki pojawią się na dystrybutorze.

Na koniec - ponieważ tez nie moge oderwac swojej facjaty od zdjęć Twojego fiacika - muszę to powiedzieć, że jak za DF-ami nie przepadam, ale ten mi sie cholernie podoba. Chylę się do samej ziemi - coś pięknego
  
 
Dobrze kojarzysz, ale zaszły zmiany i posiadam już najnormalniejszy silnik AB, niestety taki problem się pojawił, po złożeniu i ustawieniu wszystkiego...WN są Bougicord mają taki przebieg jak cały silnik lecz wiekowo ponad 2lata, nie wiem czy im to szkodzi...
P.S. Niestety dzień po świętach jeden baran, który parkował na tym samym strzeżonym co ja, uderzył mi w przedni błotnik. Poszedłem mu na ręke, nie wzywając policji. Napisał jedynie zobowiązanie do oddania 300zł, właściciel parkingu ręczył za niego...Okazało się że ćwok nie zapłaci, z parkingu został wywalony, twierdząc: "wiem, że lece w ch***"
Zostaje tylko obić mu ryja...
Pozdrawiam.