| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
_Gallus_ Moderator Celina st202 . | 2005-01-02 09:34:53 Ciekawy temat - masz wafelka od modow Mnie zawsze dziwilo czemu po 1955 roku i Cytrynie DS nikt za bardzo sie nie interesowal tym. No moze poza 6cioma innymi cytrynami, z ktorych XM i Xantia mialy juz aktywne. Juz tam zawieszenie samopoziomujace sie , a do tego kierownik z wnetrza moze sie podnosic i opuszczac Co do zakupu na dzis to bym sie wstrzymal, nie sadze aby byly one dedykowane komus kto lubi wesolo wchodzic w zakrety bez przechylow. Z kolei glownie chodzi o to zeby nie kolysalo i autko zostalo na jednym poziomie caly czas, wiec i powinno nie kolysac. Z drugiej strony mozna ostro zestroic autko i sunac za ta sama kase na gwintowanym, tyle ze o komforcie zapominamy Maja go VW Phaeton, ma Audiczka A8 i Cayenne, Merc nawet ma cos wiecej. Ze swoim ABC reguluje przechyly a calosc resoruja sprezyny stalowe ale po co?? Lepsza chyba frajda smigac zwyklym zawieszeniem, nikt nic za nas nie robi, wyrzuci na zakrecie no to wyrzuci, wpadniemy do rowu to wpadniemy. Przynajmniej czlowiek czuje ze jedzie, ze ma kontrole nad wszystkim, albo ze jej zaraz nie bedzie mial P.S. A co do Polskich drog, sprobojcie sobie po kostkach we Lwowie pojezdzic [ wiadomość edytowana przez: _Gallus_ dnia 2005-01-02 09:41:09 ] |
Marek Moderator Multivan Stalowa Wola | 2005-01-02 13:07:22 Do czego chcesz to montować ??
Jak tam fokus, zrobiony już ? |
MaCa User Stalowa Wola | 2005-01-02 13:29:51 No faktycznie...... do czego ty chcesz sobie to Tomek zamontować??????? focus rozbity przez kolege |
Marek Moderator Multivan Stalowa Wola | 2005-01-02 17:07:15
Mów, może z czegoś skorzystam |
MaCa User Stalowa Wola | 2005-01-02 19:05:53 To pokaże te (gotowe projekty)!!!!!! Ha Ha Ha [Mara wiesz oco chodzi]!!! |
taz Mitsu Pajero / Seat ... Nisko/Stw | 2005-01-02 19:17:13 no to moze byc naprawd spoko
w nfsu2 to wyglada wyjebanie |
McAbra Marze o Papamobile!! Stalowa Wola | 2005-01-02 20:57:35
Projekty czyli jak na razie pospolite pomysły. Wymyśliłem tylko jak zrobić te drzwi jak w deloreanie. Wiec moge Ci pokazac tylko jeden. Jak bedziesz u mnie to Ci zapodam rysunki odręczne. A wygladac to mialoby tak, ze nalezaloby zrobic dach typu targa (wyciac z jednej i z drugiej strony na szerokosc drzwi dziure w dachu) i odciete platy dachu polaczyc z drzwiami (dach nalezaloby tez odpowiednio wzmocnic). Zawiasy rozwiazac tak samo jak jest to zrobione w klapie bagaznika w sedanach - podwojne zawiasy z silownikami pneumatycznymi. Zamek - moznaby jakis elektromagnes albo taki zatrzask jak w bagazniku - sterowany z pilota. oczywiscie jeszcze kwestia dopasowania blachy i uszczelek - wszystko na styl bagaznika w sedanie Kwestia maski przedniej i klapy tylnej jest do obmyslenia Gallus - ja raczej myślałem nie o pełnym automacie. Myślałem o jednostce, którą da się kontrolować indywidualnie do każdej poduchy w zawieszeniu, czyli tak jak to mają lowridery. Nie myślałem o tym, zeby skakać furą, jedynie o tym, zeby fura była i miękka + wysoka na wertepy i twarda + niska na asfalt - tu tkwi ten uniwersalizm [ wiadomość edytowana przez: McAbra dnia 2005-01-02 21:37:25 ] |
_Gallus_ Moderator Celina st202 . | 2005-01-03 02:37:05 Widzisz McAbra ciezko tutaj o jakikolwiek kompromis Pozdrawiam, Gallus |
nomos Ford Escort Cabrio & ... Tarnobrzeg | 2005-01-03 14:12:35 Moim zdaniem nie wykonasz tego Po 1 Kasa po 2 Warunki Po 3 Materiały po 4 Warsztat po 5 oplata ludzi CHyba ze obrobisz bank to wtedy cos sie da zrobic |
McAbra Marze o Papamobile!! Stalowa Wola | 2005-01-03 14:44:28 Domyślam się, że na dzień dzisiejszy to nie jest bardzo realne... Najpierw muszę mieć taką furę w dobrze zachowanym stanie - później będę szukał środków na wykonanie czegokolwiek przy niej Gallus to dla Ciebie (i dla wszystkich zainteresowanych) Klyk Klyk - stronka o Hydro do samochodów |
_Gallus_ Moderator Celina st202 . | 2005-01-06 03:55:37 Tak jak Ty to opisywales McAbra to ciezko cos wymodzic z tych zestawow co oni proponuja. Trzeba by bylo pare rzeczy wyrzucic, pare podorabiac Tylko zastanawiam sie czy nie lepiej pneumatyka wrabac np tego od EAI np, MCPHERSON BAG KIT - INTERMEDIATE. Oczywiscie do tego takie cudo :
powiedzmy 24x9,5 zeby nie bylo ze sa za duze |
Linku stalowa wola | 2005-01-06 04:20:09 Gallus ale 24x9,5 to napewno nie jaksa osobowka..no chyba ze poszezac nadkola...a z tym jest troszke roboty...ewentualnie jakis terenowy samochodzi..a w takich terenowkach hydrozawieszenie pieknie wyglada.... |
_Gallus_ Moderator Celina st202 . | 2005-01-06 08:14:32 Linku ja tu stawiam na inwencje autora postu |
McAbra Marze o Papamobile!! Stalowa Wola | 2005-01-06 17:49:00 Szczerze mowiac to ja nie sadze, ze na dzien dzisiejszy jestem w stanie wykonac tak radykalne modyfikacje fury Jesli chodzi o te szprychowki - bardziej podobaja mi sie chromy oferowane na tej stronie np te:
albo taaaakie ze stronki Jessego Jamesa powiedzmy model ".50" Póki co - zostanę przy próbach vt i poszukiwaniu środków (od dziś gram w lotka |
Toom User Kymco B&W Wawa | 2005-01-07 10:30:01 No, no, fajnie się zapowiada.
Hydro zawieszenie wiąże się z licznymi problemami, ustawienia, serwis, wycieki itd. Problemem zawsze była regulacja bo niewiele zakładów to potrafi. Komfortowe, ale po co? Jest cięższe. Co drzwi otwieranych do góry, to sa juz gotowe pakiety do samochodów. Nie jest to znaczny wydatek, ale dobrze żeby miał atest. Głupio byłoby podczas bocznego uderzenia. Pzdr T, |
kaskader User Renault LAGUNA NiSkO | 2005-01-07 16:59:37 fele sa fajne a pomyslz z tym zawieszeniem tez nie jest glupi |
wloszek2 User stalowa wola | 2005-01-20 00:12:00
ja sadze ze jakby chcial wsadzic takie fele do mk1 to natkola mysialby wogole wyciac i blotniki przy okazji no i jeszcze kawalek maski a z reszta wszystko oprocz kabiny a co do zawieszenia to nie bylo by taniej zrobic samemu??? |