Bobek chodzi na 2 gary tylko pomocy !

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pomocy !
Dzis chcialem odpalic bąka a chodzi na 2 gary tylko - co jest ? wal kardana czy sprzeglo odsrodkowe ?
pozdrawiam. , pomocy !
  
 
Pewnie kola masz nie dokrecone

[ wiadomość edytowana przez: HuHu dnia 2005-01-02 17:56:23 ]
  
 
ja proponuje założyć magnetyzer mialem ten sam problem w cc700 i przestało
  
 
ale ktore kola ? przednie tylne czy boczn e?
a ten magnetyzer - wystarczy magnes od glosnika ?
  
 
nooo magnetyzer moze pomóc ale tylko jezeli podłączysz pod IC inaczej nie da rady, wiem bo u mnie w bobku jak pracowały tylko 2 gary (jeden z przodu po prawej stronie a drugi ten z tyłu pod siedzeniem) to magnetyzer przy drążku zmiany biegów nic nie dał :/ magnes od glosnika nie da rady no chyba ze bedziesz magnesowal powietrze do kół
  
 
Panowie ja już dawno przezuciłem sie z garów na talerze i jest o niebo lepiej nawet jak tylko na 2 pracuje
  
 
może lepiej słopa >>KLIK<< podobno na turbinie kowalskiego


[ wiadomość edytowana przez: proiss dnia 2005-01-02 18:13:35 ]
  
 
Mam 4 potezne magnesy na kazde z kol, magnesuja wodor w oponach - to jest taki nowy patent, wodor lekko unosi cala fure i sa mniejsze opory toczenia, co powoduje iz z serii wyciagam 80 KM i mam ok. 8 sekund do setki. Instalacja jest droga, wiec niedostepna dla kazdego. Oponki pompuje wodorem na stacji Politechniki Berlinskiej.
Kurde pomozcie silnik kosztowal mnie cale 2 flaszki - profesjonalny tuning by Deszczowka Motorsport, ale pali na te nieszczesne 2 gary tylko, a to przecie V8 jak w morde strzelil. i w ogole nie moge znalezc reszty cylindrow, pewnie matka pochowala zebym za szybko nie jezdzil
pomozcie ?
  
 
Ja bym jeszcze radzil sprawdzic cisnienie w skrzyni biegow i wlal olej do kierownicy. A jak to nie pomoze to skorzystac z drugiej skrzyni co ja masz pod kolumna kierownicy. U mnie pomoglo
  
 
ja chce tego swapa do mojego boba, zamontuje go pod dmuchawa podtlenku azotu bezposrednio do kabiny i bedzie git.
tylko skad ja tyle pary wodnej zalatwie ? moze z ukladu chlodzenia przedniego zderzaka ?
  
 
A mi sie wydaje ze koras reczte cylindrow podpierdzielił i sprzedał na złom zeby miec na truskaweczki w koncu alumanjum... ew. evil był zazdrosny i schował je z zazdrosci Matki w to nie mieszaj... ona ma własne gary
  
 
moim skromnym zdanie wprawnego mechanika...to Ci cewka wody nie podaje...ale to juz moje domysly...3maj sie i nie wymiekaj...
  
 
moim skromnym zdanie wprawnego mechanika...to Ci cewka wody nie podaje...ale to juz moje domysly...3maj sie i nie wymiekaj...
  
 
Moim zdaniem powinienes zaczac od wymiany elastycznego łącznika przepinacza rozrządu. Jezeli po tym zapalniczka bedzie sie nagrzewac w mniej niz 8s, to powinienes dolac plyn od spryskiwaczy. Jezeli to nie pomoze to mozesz jeszcze zrobic wyszywanki w misie na siedzeniach i sprawdzic poziom elektrolitu w czwartej komorze przerywacza pierścieniowego.

Musi zadzialac.
  
 
nie no mnie sie wydaje ze to jest ewidentna wina sprzęgła Heldex (tego co rozdziela naped miedzy te 4 osie ) i działa tylko jedna wiec 2 gary spróbuj wymienić tarcze sprzegła na piątej zębatce czwartego połbiegu jałowego ja tak miałem i powiem Ci ze pomogło
  
 
Chodzi tylko na dwa gary bo masz za mało szklanek - musi być kompletna zastawa: dwie szklanki na każdy gar i jeszcze łyżką by trzeba pogmerać.
Ewentualnie opcja druga, bardzo częsta przyczyna wszelkich niesprawności:
bajgulator się zepsuł i cewka na wał nie daje!
  
 
Po co ten post!!!!

Usunąć!!
  
 
ja to myslałem ze to hydepark
  
 
Cytat:
2005-01-04 17:35:43, CarvMachine pisze:
Po co ten post!!!! Usunąć!!


luzu troche
a moze po prostu nie wiesz jak rozwiazac moj problem ?
bajgulator ok, koras cylindrow nie wzial
  
 
Miałem dokładnie to samo a rozwiązanie jest dziecinnie proste:
Po prostu kabel od czujnika zurzycia olaju w układzie sparowania sprzegła jest za któtki