MotoNews.pl
  

Reduktor podciśnieniowy a elektroniczny--różnice?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zastanawia mnie sprawa jakie sa różnice miedzy tymi typami reduktorów? Który jest lepszy?
  
 
złe pytanie
podć. jest starą gen. --do gażnika
a
elektryczny (bo w nim żadnej elektrroniki nie ma) jest do wszystkich silników
  
 
Posiadam instalacje I gen z reduktorem Lovato RG80 (podcisnieniowy) - czy po dokupieniu elektroniki (np. Autronic AL-700) bede mogl zalozyc ten zestaw do silnika z wtryskiem wielopunktowym? Chodzi mi o to, czy reduktor bedzie sprawowal sie poprawnie (oczywiscie po wpieciu podcisnienia w dolot).
  
 
BolimA, daj se luz i nie oszczędzaj 200 zł na parowniku. Kup nowy. A co do elektroniki to radziłbym założyć Staga 150 (ma wbudowany emulator wtrysków (AL-700 go nie ma i trzeba dokładać) i o wiele lepszy emulator lambdy.
  
 
Cytat:
2007-07-15 23:27:08, BolimA pisze:
Posiadam instalacje I gen z reduktorem Lovato RG80 (podcisnieniowy) - czy po dokupieniu elektroniki (np. Autronic AL-700) bede mogl zalozyc ten zestaw do silnika z wtryskiem wielopunktowym? Chodzi mi o to, czy reduktor bedzie sprawowal sie poprawnie (oczywiscie po wpieciu podcisnienia w dolot).



Będzie działać.
  
 
Konkretna odpowiedz - dzieki
  
 
Cytat:
2007-07-16 14:57:19, gondoljerzy pisze:
Będzie działać.



A jak wyglada sytuacja po przelaczeniu z gazu na benzyne? Chyba dalej bedzie dawkowany gaz ktory zostal w przewodzie miedzy elektrozaworem z filtrem a parownikiem...
  
 
Cytat:
A jak wyglada sytuacja po przelaczeniu z gazu na benzyne? Chyba dalej bedzie dawkowany gaz ktory zostal w przewodzie miedzy elektrozaworem z filtrem a parownikiem...


Przy podciśnieniowym owszem, będzie, ale nie jest to jakaś strasznie duża ilość, chyba, że masz to bardzo oddalone od siebie. Przy "elektroniku" zawór masz na reduktorze, więc w zasadzie nie ma takiej możliwości.
  
 
Cytat:
2007-07-21 03:34:19, BolimA pisze:
A jak wyglada sytuacja po przelaczeniu z gazu na benzyne? Chyba dalej bedzie dawkowany gaz ktory zostal w przewodzie miedzy elektrozaworem z filtrem a parownikiem...



Pamiętam gdy miałem jeszcze silnik dwupaliwowy (gaźnik) i podciśnieniowy parownik że przełączenie z gazu na benzynę wyglądało tak: ułamek sekundy i silnik się zadławia, po około sekundzie napełniała się komora pływakowa w gaźniku i silnik powracał do życia.
Z tego powodu starałem się przełączać podczas jazdy. Przy silniku wtryskowym może się zdarzyć jakieś chwilowe przydławienie z powodu wzbogacenia mieszanki, ale to chyba pikuś.
  
 
Czyli na poczatek zaloze stary reduktor do mpi, a z czasem bede kombinowal...