MotoNews.pl

Dobry mechanik w okolicy Krakowa

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem nowy w "rodzinie" BMW. Kupiłem e-36 jakiś czas temu i będę się musiał udać do serwisu... Czy możecie podać mi namiary na dobry i TANI warsztat w Krakowie lub okolicy? W autoryzowanym serwisie BMW wystraszyli mnie już w recepcji...

ASO podziękujemy już przed wizytą, no a po za tym wcale nie wiem czy są aż tak dobrzy. Jeżeli chodzi o dobrego speca od bmw to niestety znam takiego tylko w Katowicach.

Cytat:
2005-01-04 12:43:38, Aldik pisze:
Jeżeli chodzi o dobrego speca od bmw to niestety znam takiego tylko w Katowicach.

To podaj adres, co prawda jestem z Krakowa ale często bywam w Twoich okolicach, a też szukam jakiegoś machera od BMW. Chociaż może ktoś zna w małopolsce...

[ wiadomość edytowana przez: a_pawel dnia 2005-01-04 17:14:56 ]

Także przyłączam się do zapytania o dobrego mechanika w Krakowie Bardzo użyteczna była by taka informacja.

ul. szczecinśka w Krakowie, moze nie super tanio ale rozsadnie, pracuje tam Robert- naprawde spec jezeli chodzi o BMW!!!

ja jeżdże do gościa w BIBICACH kolo krakowa. robi tylko bmkami i naprawde ma pojęcie. moze garażu wypasionego nie ma ale zrobi wszystko. Jak do niego trafić?? niestety numeru nie mam.
jak wyjezdzasz z krakowa droga e77 na warszawe wjezdzasz do 1 miejscowosci Węgrzce. i w Węgrzcach trzeba skręcic zaraz za światlami w lewo. Jechac caly czas glowną drogą az po lewej stronie traficie na zaklad blacharski. gosc od bmw mieszka po drugiej stronie drogi.

tak, mieszkam w bibicach nieopodal, nie ma problemu z trafieniem a koles jest z tego co slyszalem bardzo dobry...
pozdr k1c

Firma EDIS na ul.Kotlarskiej za mostem jadąc do centrum. Czy dobry? wsystko zrobi oprócz blacharki, Czy tani?? Połowa ceny ASO. Muse tego z Węgrzc przetestować

[ wiadomość edytowana przez: jeronimo dnia 2006-05-12 13:47:20 ]

z Bibic obok Węgrzc.