Przepływomierz powietrza&światła

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pojechałem dzisiaj przeregulować omesię i co, ano wyskoczyły dwa błędy, które zagięły mechanika. pierwszy to taki że wywaliło

błąd napięcia przepływomierza powietrza

a autko chodzi bez najmniejszych problemów na gazie i benzynie a drugi

to błąd wysokiego napięcia świateł

Mechanik stwierdził, że przepływomierz jest jak w najlepszym stanie, co do świateł nie umiał się wypowiedzieć


I co wy na to (nie chodzi mi o opinię na temat mechanika)

pozdrowienia w Nowym Roku
  
 
Jeśli żarówek nie przepala i nie odczułes jasniejszego świecenia tzn.
że jest OK. Chyba, że coś z przekażnikami jest nie tak.

Pozdr.
  
 
coś nie tak ze światłami
nie ma kodów do świateł
-światła nie mają nic wspólnego z silnikiem
z jakiego roku i jaki motor masz
  
 
Nic panowie się złego nie dzieje, ani z światłami ani z przepływomierzem powietrza więc pozostaje mi tylko chyba czekać
choś jazda ze świadomością że są dwa błędy jest lekko denerwująca.
Omega b, silnik 2.0, 96rok
pozdrawaim
  
 
mi w kodach wyświetla że jest zł cz.halotronowy a bez niego samochód nie pojedzie
a ja jeżdzę
sterownik nie jest jakimś superwydajnym komputerem i dość często generuje kody błędne
dlatego nie należy się na nich opierać w 100%
odłącz akumulator na 10 min i kody znikną
miłej jazdy z tajemniczymi kodami
hiii
  
 
witam
jeśli chodzi o napięcie to najlepiej podłącz miernik (voltomierz) do akumulatora. Odpal silnik powinno wskazać napięcie pomiędzy 13,9 a 14,4V. jeśli jest wyższe niż 14,4 to oznacza to że prawdopodobnie padł ci regulator napięcia w alternatorze.
pozdr
ILKU
  
 
Ja na Twoim miesjcsu bym jeździł dalej. Jeśli sie nic złego nie dzieje to lepiej nie grzebać bo można coś spie.....

Troche nie dobrze, że wiesz o tych błędach bo pewnie cholernie przeszkadza Ci to w jeździe A wszyscy dobrze wiemy, że jazda bestią to czysta PRZYJEMNOŚĆ

Pozdrawiam