Do kierowcow rajdowych i wyscigowych [ankieta]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
z brodarally.pl

">Uwaga kierowcy rajdowi, wyścigowi!!!!
Witam, Jestem studentką V roku psychologii, piszę pracę magisterską dotyczącą psychologii sportu. Grupą badaną są kierowcy rallycrossowi, wyścigowi i rajdowi. Bardzo serdecznie proszę o wypełnienie. Gdyby zdarzyło się tak, że w Państwa otoczeniu znajduje się jakiś zapaleniec sportowy, proszę o przekazanie tegoż kwestionariusza. Tylko dzięki zgodnej współpracy środowiska kierowców uda mi się ukończyć część badawczą pracy, a tym samym być może wnieść nowe spostrzeżenia do psychologii sportu. Karolina Kleina"

Pobierz FORMULARZ !!! adres zwrotny: pudels05@interia.pl


----------
edit: ja wypełniłem

[ wiadomość edytowana przez: ZoLt4R dnia 2005-01-04 13:26:12 ]
  
 
Moja dziewczyna obroniła we wrześniu tytuł magistra psychologii i też formularze ludziom rozdawała. Dzieciom z rodzin dyfunkcjonalnych i "prawidłowych" ... Ciężko jest takie badania zrobić.
  
 
A zdjecie jest ??
  
 
dłuuugie to
  
 
Cytat:
2005-01-04 13:23:26, ZoLt4R pisze:
(...)
edit: ja wypełniłem


Dzizas - to może wprowadzić wiele zamieszania do jej badań
  
 
no co race, bycie pokurwionym zobowiazuje

wypelniajta i wysylajta chopaki, mnie to zajelo ok 30 minutek
  
 
wypelnilem,w imie nauki
  
 
Cytat:
2005-01-04 18:38:52, Poochaty pisze:
wypelnilem,w imie nauki



i bardzo dobrze


[ wiadomość edytowana przez: ZoLt4R dnia 2005-01-04 19:31:57 ]
  
 
No to powiem inaczej.Nieprzejrzystośc i ilosc pytań w tej ankiecie zniecheca i przyprawia o szewską pasje, mimo chęci do jej wypełnienia.
  
 
Wszystko wskazuje na to, że jest to córka Kleiny startującego w Rallycrossie Lancią Delta. A lista pytan faktycznie dluga... ale to standard w pracach tego typu.
  
 
Wypelniono! Co mialem dziewczeciu nie pomoc!
Mimo, ze kilka pytan niezrozumialem do konca
  
 
Cytat:
2005-01-04 19:57:22, mitrok pisze: