Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
specWROC F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p-sprzedanyg ... Wrocław | 2005-01-04 16:21:13 eee tam szkoda silnika ![]() |
![]() WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2005-01-04 17:43:33 eee tam szkoda.....na codzien tym jezdził pewno nie bedzie...
to maja byc testy.....i bardzo dobrze, hehe... ![]() |
![]() AGRUPA fiat 126 WARSZAWA | 2005-01-04 19:02:42 lubie takie teksty.
opis tyningu silnika w piwnicy przy pomocy młotka i śrubokręta. silnik=betoniarka i wrzucamy tam co się da. tłoki od syreny, zawory od trabanta, siedem pierścieni, szlif papierem ściernym itp/ ![]() A potem są teksty, ze nie jedzie, ze ktoś oszukał bo miało jechać a nie jedzie, że prycha dymi itp. |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2005-01-04 19:10:36 panowie...potraktujcie to jako pytania laika i badzcie poboznie cierpliwi ![]() |
![]() mitrok F&F Wolny Słuchacz :) nestor, cadillac, mo ... Warszawa | 2005-01-04 20:01:25 agrupa: podobno Ty masz po 7 pierscieni na tloku, takie chodza plotki ![]() ![]() ![]() A tak naprawde to bez sensu stosowac 4 pierscien zeby zwiekszyc kompresje. Duzo lepsze efekty sa przy zastosowaniu pierscienia trapezowego na uszczelniającym i półtrapezowego na srodkowym. |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2005-01-04 20:07:17 A ja mam takie pytanie: pewien gość (jeździł trochę w RC i na górach) mówił mi, ze jeździł na dwóch pierścieniach - czy mam rozumieć że efekty są niewspółwymierne do negatywnych skutków?? |
![]() RUFF 126p i.e Poznań | 2005-01-04 21:34:10 Znacie wogle wojtasa że odrazu piszecie że to laik? widzieliście jak jego silniki chodzą a raczej wymiatają ? Może ma poprostu pytanie i oczekuje odpowiedzi czy warto czy nie. Co do puchniecia to nie puchną pierścienie tylko tłoki jak już. A co do nacinania rowków na dodatkowe pierścienie to bawiłem sie tym kiedyś jak sie przrobiało simsony i inne tego typu pierdopędy. Moc którą dało to działanie było zabierane przez dodatkowe tarcie pierścieni wiec wychodziło na to samo ale niewiem jak to jest w malcu moze warto spóbować. |
![]() pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2005-01-04 22:03:53 A moze zamiast eksperymentowania sprobuj zrobic auto na podstawie materialow OBR?? Tam chyba wykorzystali najlepsze patenty na zwiekszenie mocy.... ![]() |
![]() HuHu Bochnia | 2005-01-04 22:31:40 Ja powiem tak mialem 4 pierscienie i bylem zadowolony |
![]() WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2005-01-04 22:32:27 pytanie laika....heheeheee, rozwaliło mnie to... ![]() ![]() a widze ze nawet wojtek walczak wstapił do f&f... cos na yahoo nudno ostatnio, nie? powiem wam, ze jechałem z wojtkiem w zvoleniu jego fura, ładnie sie kreci...a poza tym to........na "BANI" tez umie jezdzic... ![]() |
![]() AGRUPA fiat 126 WARSZAWA | 2005-01-05 00:27:33 Mitrok nieeeee,
Ale dałem plame, Poznałeś mój sekret!!! Pozdrawiam |
![]() wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2005-01-05 11:33:09 moze i pytania laika bo do tej pory jedyne co robilem z ukladem korbowo-tlokowym to tylko odchudzanie korbowodow, wybieranie materialu z tloka ze srodka i rozne luzy tlok - cylinder. Chodzi o to ze szlify robie w warsztacie gdzie mechanicy motocykli zuzlowych szlifuja, dlatego wiem ze ich silniki 2 suwowe kreca sie do 20k RPM a luzy daja ok 20 setek i wlasnie nierownomierne szlifowanie ze na dole inne luzy niz na gorze. Cos w tym musi byc. Mi sie wydaje ze wiekszy luz tlok-cylinder plus dodatkowy pierscien (tytanowe sa duzo trwalsze i po 10kkm dalej kompresja na poziomie 14) mogloby cos dac, of coz w ramach cwiczen ![]() pozdro |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2005-01-05 15:47:20 no na pewno wieksze luzy u lepsze uszczelnienie pierscieniem bedzie lepsze niz male luzy.bo przy tych obrotach... |
specWROC F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p-sprzedanyg ... Wrocław | 2005-01-05 21:42:12
no jak będzie jeżdził raz w tygodniu do kościoła to OK |
![]() wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2005-01-05 22:06:24 hmm raczej na testy i upalanie a jak sie uda poprawic osiagi najlepszego silnika (16.5s do setki, 37-38s na 1km) to na KJS dla Kobzacza ![]() |
![]() WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2005-01-05 22:39:22 aaa...
a kobzacz przeciez 600 wymiatał..?? w zvoleniu przynajmniej był 600.. |
![]() raceman Fiat 126p KITCAR EVO3 warszawa | 2005-01-06 00:20:17
Pozatym 4 piescien to dodatkowe tarcie zatem i straty.Pierscienie trapezowe montuje (w sensie tłoki przerabia itp) robi gosciu na pl.Grzybowskim, pryznajmniej robił ,spisuje sie to zajebiscie tylko koszt troche wiekszy ,ale wytrzymałosc ponoc wysmienita ![]() |