| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
tomel Warszawa | 2005-01-04 23:48:44 Czy nikt nie miał podobnego problemu, nie chce na próżno wymieniać cewki koszt prawie 300 PLN. |
chasmo Ford Escort 5d Kraków | 2005-01-05 08:54:43 Jak się dławi? Jak byś po tym wjechaniu w kałużę zjechał na bok to jak pracuje na luzie ? szarpie czy jak wtedy przyspieszasz to idzie jak muł/dławi się.
Mnie przychodzi tylko na myśl czujnik położeniaw wału CPS (hallotron) - może pękła izolacja na kabelku (a sygnał jest tam ekranowany), a że czujnik ten jest u dołu silnika to po kałuży robi się małe zwarcie i nie każdy impuls dociera do EDISa i silnik szarpie. Pozdr |
tomel Warszawa | 2005-01-06 00:01:31 Hejki.
Byłem w serwisie i troche mnie zirytowali ekspert na oko stwierdził wymienić cewkę i przyjechać najlepiej wtedy kiedy nie pada bo sie nie pobrudzi Wracam do opisu efekty. Mam silniczek 1,3 , to chyba istotne ze wzgledu na położenie cewki. A dławienie się jest w sytuacji jak wpadnę w kałuże ot chwilę jedzie dobrze b po 1 minucie przy przyśpieszaniu szarpać. Jak zjade na pobocze to pracuje ale nierówno. na benzynie pracuje lepiej niz na gazie. Ale i na benzynie na jałowym pracuje nierówno a przy przyśpieszaniu szarpie. po dziesięciu minutach efekt dławienia ustaje. Więć duże prawdo podobienstwo że to te przewody przebijają o których piszecie. Do cewki mam rózniez podłączony przewód od gazu ale to nie powinno mieć wpływu. bo szarpie i na gazie i na benzynie. Więc? co powinienem dalej robić??? |
chasmo Ford Escort 5d Kraków | 2005-01-06 09:36:36
Najpierw to zrób może to co podpowiedziałem, a dopowiedział niesztof wejścia do cewki, a niby uszczelki gumowe są na końcówkach kabli. A co dalej ? ... może wtedy faktycznie cewka. Pozdr |
tomel Warszawa | 2005-01-06 19:13:08 Zaraz ide do garazu badać wtyczke halotronu nie wiem gdzie to jest ale przpuszczam, że przycewce gdzie cewka to już wiem. Super by było popatrzyć na książkę napraw. I gdzie jest ten EDIS. |
chasmo Ford Escort 5d Kraków | 2005-01-07 09:54:50
Z którego roku ten silnik 1.3? monowtrysk czy nie? Hallotron powinien być z przodu silnika, nisko, mniej więcej w pionie poniżej 4 cylindra. EDIS masz po prawej stronie silnika (cały czas patrzymy z przodu), na nadkolu. Cienkie czarne "pudełko" gdzieś 5x10cm z szeroką wtyczką. pozdr |
chasmo Ford Escort 5d Kraków | 2005-01-07 10:23:42 aaaa tutaj masz fotkę przy okazji zamieszczoną przez innego Forumowicza, EDIS jest na drugiej fotce, na prawo od "3".
|
tomel Warszawa | 2005-01-08 09:00:39 Mam silniczek 1.3 na monowtrysku. Piękny poranek idę pogrzebać w samochodziku |