Jakie są główne usterki w E36 "95

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chciałbym kupić E-36 '95 ok 200 000km.
Czy wiecie moze z jakimi najczęstrzymi kosztami napraw moge się liczyć??
Czy to prawda że pasek rozrządu się wymienia co 40 000km??
Jak jest z awaryjnością?
  
 
Witaj.
Ja nabyłem jakiś ponad miesiąc temu też E36 1994r. tylko, że w Compacktcie silniczek 1.6i. Jak do tej pory - odpukać - nie narzekam na jakieś większe defekty oprócz jednego wkurzającego dość mankamentu jakim był dławienie się samochodu przy ruszaniu. Okazałao sie że to jakiś czujnik przy sondzie lambda.
Tak w ogóle to samovchodzik jest naprawdę w porządalu.
Z tego co wiem rocznik 1995 to silnik E34 i nie masz tam paska tylko łańcuch który mymaga zmiany przy ok. 300 tys (tak przynajmniej mówi mi mój znajomy mechanior).

Jeśli stan techniczny nie budzi wątpliwości myślę że za rozsądne pieniądze można zakupić te autka.

Pozdro.
  
 
Cytat:
2005-01-05 14:57:27, cjanek pisze:
Z tego co wiem rocznik 1995 to silnik E34



E34 to model bmw 5 (1988-1996) a mowa jest o silniku m43, a od 09.1993 roku w gore zadne bmw e36 nie mialo juz paska
  
 
Przy przebiegu 200 000 km. jesli auto nie było katowane nie powinienes miec żadnych problemów ale:
jesli ostatnie 50 000 było zrobione po polskich drogach to mozesz liczyc się z ewentualna naprawa zawieszenia( niestety nie mamy takich autostrd JAK NIEMCY) jesli w silniku był lany dobry olej syntetyczny i nie był KATOWANY SILNIK non stop -"czerwonym polem" to ten przebieg auta nie budzi moich jakichkolwiek watpliwosci.
Co do usterkowosci BMW nie mozna tutaj tak tego uogólniac bo jesli autem jexdził ktos kto kochał ten samochód nie bedziesz miał problemów. Sprawdz wszystko dokładnie najlepiej w dobrym warsztacie na podnosniku, obejrzyj auto wjedz na szarpaki niech wszystko dokładnie obejrzy ktoś kto zna sie na BMW.
Przejedz sie autem rozwiń duiza prędkośc sprawdz jak zachowuje sie na zakretach czy nie ma niczego podejrzanego z układem jezdnym. Czy silnik róno pracuje ile pali - wjedz jesli masz mozliwosc na analizator spalin ....... wszystko jest do sprawdzenia, Jesli jest to Twój pierwszy samochód spod znaku niebiesko białego smigła to pokochasz go jak MY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  
 
Ja mam E-34 z motorem M43 z roku 1995. Mam najechane 200tys. Ostatnie 40tys. zrobiłem sam. Silnik jest bezobsługowy, nie dużo pali choć w budzie E-34 jazda raczej spacerowa. Lej dobry olej (ja leję Mobila 0W40) bo to zdrowe dla hydroregulatorów zaworów. Usterki z jakimi się spotkałem będąc właścicielem tego auta od niecałego roku to : łożyska kół z przodu i tyłu. Jeśli biją tarcze przy hamowaniu od razu je zmieniaj bo wywalą łożyska. Zmieniałem jeszcze łożysko alternatora, wentylator i chłodnicę klimy, silentbloki i siedziska tylnej osi, kilka żarówek podświetlenia tablicy i pokręteł, simering wałka w silniku. Reszta w stanie bez zarzutu.
  
 
No rzeczywiście silniczek to m43, tolo84 ma rację. I zwracam honor.

Pozdro
  
 
Jezdzimy nasza Coupejka juz trzeci rok, jest ona '92 rocznik, wskazuje 187 tys przejechane, ale zakladamy ze to jednak 280 tys juz przejechala. Jak do tej pory z silnikiem nic sie nie dzieje, poza stukajacymi popychaczami jak jest bardzo zimno. Jedyne problemy jakie mielismy wiazaly sie z gumoeymi elementami, wiec zwrocilabym na to uwage - jak auto nie trzyma wolnych, strasznie plywaja mu obroty to zanim sie zaczniemy martwic - zobaczmy w jakim stanie jes gumowy przewod miedzy przeplywomierzem a kolektorem dolotowym - dziurawy element ma takie wlasnie objawy. wszystkie gumowe wezyki np. odprowadzenie paliwa z szyny paliwowej - tez potrafi sprawiac problemy. I duzo jeszcze mozna by opowiadac, mozna by o malych usterkach ksiazke napisac