| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
szopen_maciek Escort S kraków | 2005-01-05 23:53:38 witam, wiem że wątek był juz poruszany wielokrotnie, ale nie mogłem znaleść więc pytam:
jaka jest cena kąpletu takich pierscieni do 1,6EFI, dziękuje za informacje. Pozdrawiam |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-01-05 23:55:07 150- 180zl |
szopen_maciek Escort S kraków | 2005-01-05 23:57:18 ok, dzieki,
a jeszcze czy przy wymianie ich wystepują jakieś kąplikacje, czy da się to zrobić bez problemowo. Interesowały by mnie jeszcze uszczelniacze zaworów, ale to pewnie koszt w graniach 50zl. |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-01-06 00:04:03 no tak, komplecik okolo 50zl kosztuje... powinno sie robic szlif cylindrow przy wymianie pierscieni, ale niektorzy nie robia i tez jest spoko na kolejne 100tys |
szopen_maciek Escort S kraków | 2005-01-06 18:08:40 a mam jeszcze pytanie, czy przy wymianie pierscieni trzeba tez rozebrac rozrzad? tzn. sciagnac pasek? W sumie to mialem nie dawno robiony, wiec dlatego pytam. Bo slyszalem ze za kazdym razem przy wymianie trzeba przynajmniej nowy pasek dac. |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-01-06 18:48:37 pasek jesli jest dobry, mozesz zalozyc jeszcze raz.. ale sciagnac bedziesz musial, gdyz zeby wyjac tloki(wychodza w dol), musiz zdjac wal korbowy a ten jest napedzany paskiem poprzez zebatke umieszczona za kolem pasowym.
pozdr. |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-01-06 18:54:59 ale gora nie wyjmie jesli ma ranty na cylindrze, beda problemy w takim przypadku |
PUNIU Sympatyk FEFK stary rupiec-odjecha ... 97-200 | 2005-01-06 18:56:05 no wlasnie mialem o rancik zapytac |
ZieleTDH Sympatyk FEFK ![]() Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2005-01-06 19:10:51 JA do swojego dalem z 80zl alle to nie sa org fordoskie jakies takie z Lodzi z fabryki ----------------- Tazz, Wilk Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi Czerwony Gromiasty - KONIEC :( Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-01-06 19:16:51 no tak, masz racje darekbin, ale jesli rancik jest zbyt duzy to problem a koszta uszczelki sa wieksze niz zimerigow na polosiach |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-01-06 21:52:29 wlasne przezycie: ja ukrecilem srobe przy dokrecaniu tej ktora byla wczesniej ale podsumujmy uszelka pod glowice podroba- 50zl uszczelka pod pokrywe zaworow- 12zl(bo trzeba sciagac) uszczelniacze- 50zl(jak jest glowica zrzucona warto wymienic) sroby do glowicy- 60zl kpl. pierscieni- 80zl(tansze) 150zl(drozsze) kmpl. panewek korbowych- 60zl(tylko jesli stare beda zuzyte) calosc 312zl po twojemu kpl. pierscieni- 80zl 2 uszczelniacze 30zl (tylko jesli stare popuszcza przy odchyleniu skrzyni co nie jest powiedziane ze sie tak stanie) kmpl. panewek korbowych- 60zl(tylko jesli stare beda zuzyte) calosc 170zl po mojemu co jest bardziej oplacalne? |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-01-06 22:13:19 hmm.. mi sie kojazy ze co druga, ale nie wazne.. skad pewnosc ze nie byly juz dokrecane? drekbin... masz racje co do zaworow.. jednak jak sie zabiera za pierscienie to juz chyba wie ze to one? hehehe..... oba sposoby sa dobre, ale jeden jest kosztowniejszy i wcale nie ma przy nim mniej roboty |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-01-06 22:14:09 Hehe Liked, wiesz ile osob chcialo by sobie zaoszczedzic wyjecie walu korbowego zeby cos naprawic. Wszystko pieknie ladnie, koszty itd. Ale nie bierzesz jednej rzeczy pod uwage - po kazdym wyjeciu walu i zalozeniu nowych panewek konieczne jest wywazenie i wyosiowanie walu korbowego. A to sa koszta. No chyba, ze chcesz miec bicie na kole zamachowym |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-01-06 22:16:48 hmm |