Potrzebne zdjęcia silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie krotka pilka.potrzebuje jakiekolwiek zdjęcie silnika rzedowego czterocylindrowego szesnastozaworowego,bez albo z trubina,najlepiej jakiegos sportowego.idealem bylby jakis produkt coswortha albo cos w tym stylu.abarthem tez nie pogardze wazne aby byl 4 cylindrowy 16 v.da rade mi ktos skombinowac?moze byc tu moze byc na maila : tpoochaty@poczta.fm[addsig]
  
 


  
 
dzięki bart
  
 
znowu się odzywam.panowie potrzebuje wszystkie zdjecia jakie tylko macie ciekawe dotyczace podzespołow silników sportowych.interesują mnie zdjecia turbin,zaworów,głowic,wtryskiwaczy,układów wydechowych,dolotowych,tłoków,wałów,bloków silnika itd.najlepiej z formuły 1 ale innynmi tez nie pogardze zeby nie zasmiecac forum to poproszę na maila tpoochaty@poczta.fm dzieki z gory
  
 
Niedawać mu na maila bo sie nie podzieli też bym chciał popatrzec
  
 
Ten cossworth ma zmenne fazy rorzadu bo kolko walka ssace jakiews dziwne jest.
  
 
ten cosworth vega to jest przyklad wprost idealny jak amerykanie potrafia zjeb..c porzadny silnik gdy silnik powstawal mial 185 koni , po zabiegach legalizujacych go do ruchu w USA w 1975 zostalo 120 a po roku 110 ale to i tak sporo jak na warunki USA gdzie silniki z mustanga V8 4200 mialy 120 koni buahaha to sie nazywa prawdziwy "detiuning" ale teraz przynajmniej wlasciciele coswortow vega maja zabawe i moga doprowadzac swoje silniki znowu do tych 185 koni.
  
 
ej no odnosnie wypowiedzi maskekk'a...zastanawialem sie wczoraj co to jest to male kolo na tym od ssacego...nie wiem moze ono po prostu napedza to drugie male...tylko od czego to jest?... czy zmienne fazy??..bo smiem powatpiewac
  
 
Cytat:
2005-01-07 22:22:39, ulik87 pisze:
ej no odnosnie wypowiedzi maskekk'a...zastanawialem sie wczoraj co to jest to male kolo na tym od ssacego...nie wiem moze ono po prostu napedza to drugie male...tylko od czego to jest?...



Tak to wygląda. A napędza zapewnepompę wody, ale głowy sobie nie dam uciąć
  
 
ok.ale moze by tak jakies zdjecia silniczków?
  
 


ja wklejam jeszcze ciekawostke w postaci silnika dino ale w wersji z wtryskiem i typu "twin spark"
  
 
k..a nie moge zedytowac postu, jeszcze raz wklejam...
  
 
o ile to w polowie wysokosci miedzy kolami rozrzadu a kolem na wale napedza rozdzielacz...no to jedynym rozwiazaniem jest pompa wody... eureka!!!
  
 
lexus is 200
  
 
a tu jeszcze kawalek glowicy 16V abartha
a tak wogole to co jest z tym edytowaniem
  
 
Cytat:
2005-01-08 21:27:40, Bart128 pisze:
k..a nie moge zedytowac postu, jeszcze raz wklejam...


Pompa wody to jest ro kółko z czterema gwintowanymi otworami - a to dodatkowe na wałku rozrządu może napędzać sprężarkę.
  
 
vega cosworth nie ma zadnej sprezarki ani zmiennych faz rozrzadu, oryginalnie byl zato na wtrysku , nie na gaznikach widocznych na foto, no panowie wklejamy fajne zdjecia wklejamy, kazdy swoj ulubiony r4 16v wkleja....
  
 
Może to nie to co być powinno ale silniczek z mojego ulubionego autka:





  
 
Cytat:
no panowie wklejamy fajne zdjecia wklejamy, kazdy swoj ulubiony r4 16v wkleja....



No to może ja !!
Ze swojej skromnej kolekcji wrzucę parę fotek

Tu taka ładna szpryca



Tu turbo made in Poland



Troszkę większe turbo...



Kolejne turbo...



Takie by mi pasowało....



A taki SMOK to już jest coś !!



Więcej nie wklejam bo by serwer Moto-News nie wytrzymał..
Mam tego troszkę , ale niestety nie mam 16 V Jakoś bardziej mnie te zwykłe kręcą....
Pozdro dla wszystkich . Piotrek.