Alternator

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Czy ktos z Was wyciagal alternator w wersji z motorem 2,5tds?
Lozyska wolaja o pomste do nieba, kupilem odrazu regulator ze szczotkami i mam zamiar sie do tego zabrac w weekend ale jak patrze pod maske to normalnie az sie boje!
Czy trzeba wyciagnac chlodnice?

Pomocy!
  
 
no no, Panowie!
Ja juz po bolu! Czyzby niky z was (posiadaczy tds) nie robil jeszcze lozysk w alterku? Jak macie ponad 200tys na liczniku to wsluchajcie sie w muzyke jaka daja w/w! Mechanik nastraszyl mnie ze bez sciagania chlodnicy nie da rady (pewnie chcial zebym sie przestraszyl i zostawil mu auto) ale jednak nie mial racji, da rade go wyjac powyciagnieciu akumulatora i demontazu polki z 3wtyczkami od wiazki elektrycznej! Wprawdzie z bolem ale wyjdzie! Cyrk zaczyna sie dopiero przy rozbieraniu alternatora (VALEO) ale tez sobie poradzilem! Dla zainteresowanych symbole lozysk: 6303 oraz 6202 (zalozylem SKF - koszt calkowity operacji w garazu 25pln)
Pozdrawiam!
  
 
Mako, jesteś wielki
Mam do Ciebie pytanie pomocnicze: w książce o beci ciągle napotykam się przy okazji jakichkolwiek robót z akumulatorem o polecenie: 'zdjąć osłonę/izolację akumulatora (dotyczy tylko silnika 2.5TD)', a u mnie żadnej osłony/izolacji nie stwierdzam
Macie jakąś izolację aku w swoich turbodieselkach??

JaC


Cytat:
no no, Panowie!
Ja juz po bolu!
Czyzby niky z was (posiadaczy tds) nie robil jeszcze lozysk w alterku?
Jak macie ponad 200tys na liczniku to wsluchajcie sie w muzyke jaka daja w/w!
Mechanik nastraszyl mnie ze bez sciagania chlodnicy nie da rady (pewnie chcial zebym sie przestraszyl i zostawil mu auto) ale jednak nie mial racji, da rade go wyjac powyciagnieciu akumulatora i demontazu polki z 3wtyczkami od wiazki elektrycznej!
Wprawdzie z bolem ale wyjdzie!
Cyrk zaczyna sie dopiero przy rozbieraniu alternatora (VALEO) ale tez sobie poradzilem!
Dla zainteresowanych symbole lozysk: 6303 oraz 6202 (zalozylem SKF - koszt calkowity operacji w garazu 25pln)

  
 
hyh, widzialem u wielu taka izolacje (nic innego jak zamkniety akumulator w dodatkowej "skrzyneczce") u mnie tez tego nie ma (taka juz kupilem) ale z pewnoscia w niczym to nie przeszkadza!
  
 
Cytat:
2005-01-09 13:35:25, mako78 pisze:
no no, Panowie! Ja juz po bolu! Czyzby niky z was (posiadaczy tds) nie robil jeszcze lozysk w alterku? Jak macie ponad 200tys na liczniku to wsluchajcie sie w muzyke jaka daja w/w! Mechanik nastraszyl mnie ze bez sciagania chlodnicy nie da rady (pewnie chcial zebym sie przestraszyl i zostawil mu auto) ale jednak nie mial racji, da rade go wyjac powyciagnieciu akumulatora i demontazu polki z 3wtyczkami od wiazki elektrycznej! Wprawdzie z bolem ale wyjdzie! Cyrk zaczyna sie dopiero przy rozbieraniu alternatora (VALEO) ale tez sobie poradzilem! Dla zainteresowanych symbole lozysk: 6303 oraz 6202 (zalozylem SKF - koszt calkowity operacji w garazu 25pln) Pozdrawiam!


Odgrzewam kotlecika
Mam altek ale Bosha i silnik 2.0 8v w benie.
Czy podane łożyska będą pasowały do mnie?
Ogromnie mi wyją i poluzowałem pasek lecz nie chcę go wyjmować nie mając części.
pozdrawiam
  
 
raczej nie...

obawiam sie, ze w tym wypadku nie pozostaje nic innego jak demontaz wycieczka i do sklepu z lozyskami w kieszeni...