Dymi jak smok

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hej!
Silnik 1,4 CVH, 94r. Z rury bialy dym leci, szczegolnie jak dodaje gazu .
Cos czytalem o uszczelniaczach zaworowych tylko czy to na pewno to?
Ewentualnie gdzie to zrobic we Wroclawiu.
Bede wdzieczny za wszelkie rady.
Pzdr
TW
  
 
Może problemy z uszczelką pod głowicą, sprawdz czy nie ubywa ci płynu z chłodnicy.Moze ostanimi czasy przegrzałeś silnik.
  
 
Uszczelka raczej odpada. Plynu nie ubywa, a wczoraj wlasnie wymienilem termostat, bo sie nie dogrzewal.
  
 
No to zacznijmy od poczatku:
od jakiego czasu Ci tak dymi?

bo jak nie dlugo to do wymiany pewnie pierscienie tlokowe, a jak dlugo to nawet i do wymiany silnik.

pozdro 600
  
 
e no.. po co wymieniac silnik od razu..... jak kopci na bialo to moze byc poprostu para... kazde auto teraz na bialo kopci bo jest zimno(zwlaszcza zagazowane) a smierdziec moze np paliwo, bo sklad mieszanki jest zly jesli jest to zapach oleju, powinno kopcic na niebieski kolorek. ja bym na pierwszym miejscu uszczelniacze posprawdzal
  
 
Kopci na bialo. Tak od poczatku grudnia.
Tez myslalem ze to moze para, bo zimno, ale teraz duzo w trasie jezdzilem i dalej to samo. Pozatym teraz ciepło.
Pierscienie to raczej nie, bo olejo nie bierze, a jak juz to sporadycznie.
To co obstawiacie?
TW
  
 
mi sie wydaje ze mieszanka paliwa albo uszczelniacze... ale bardziej bym powiedzial ze paliwo
  
 
mi sie wydaje ze mieszanka paliwa albo uszczelniacze... ale bardziej bym powiedzial ze paliwo
  
 
Dymi tak samo na noPb jak i na gazie.
  
 
a na gazie ten dym smierdzi czy ma zapach pary z gazem? mysle ze to poprostu para
  
 
Raczej nie smierdzi, przynajmniej nie czuje.
Ale skad tyle tej pary, ostatnio zorbilem ponad 2 tys. w trasie.
  
 
jest zima. to normalne ze jest para. mi ona leci nawet w lat
  
 
para z gazu... zależy od stacji... choć nie wiem co może być przyczyną Tojego dymienia
  
 
skoro oleju nie bierze(dym jest efektem spalania ) to musi być para
  
 
Tylko skad tyle tej pary. Tego oleju moze troszke bierze, ale jak juz to nieduzo.
A jakie moga byc inne objawy zuzytych uszczelniaczy zaworowych?
  
 
U mnie na gazie teraz też bardzo dużo dymi i to niezależnie czy silnik rozgrzany czy nie( no może na rozgrzanym troszke mniej), ale jak jest chłodno to całkiem normalne, główny produkt spalania gazu para wodna
  
 
mi tez dymi na biało ale to porostu para wodna duzo aut ana LPG dymi na biało mniej lub bardziej wiadomo jak jest nagrzany silnik to malutko ale jak zimny na ssaniu to duzo i jeszcze jak sie depnie to nawet we wstecznym lusterku widac zawirowania powietrza. Oleju mi nie bierze bo wymieniłem uszelniacze. płyn chodniczy tez nie ucieka.
Jak masz walniete uszczelniacze to przyzapalniu zimnego silnika zakopci na niebiesko (chmura jak diselu) i ten dym jest o nie przyjemnym dziwnym zapachu na pewno nie podobnym spalin bo benzynie. wiec nie sposób pomylic.