Rozruch gorącego silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wczoraj miałem nieprzyjemność spotkać się z dziwnym zjawiskiem. Po szybko przejechanej trasie wyłączyłem silnik, załatwiłem sprawę, wsiadam i nie można odpalić silnika, nie kręci rozrusznik za to słychać chodzący wiatrak chłodnicy, wskazówka temp płynu w dolnej strefie zakresu NORM. Wiatrak przestał chodzić próba rozrusznik kręci silnik bez problemu odpala, dziś powtórka z rozrywki - i co wy na to ?
  
 
mam podobnie.Chyba wina rozrusznika.Moze tuleje.Ja mam jeszcze jeden problem jak jest jakis przymrozek to musze trzymac stacyjke chwile przekrecona dopiero rozrusznika zalapie
idzie sie przyzwyczaic

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
tak jak ziele pisze - w pierwszej kolejnosci tulejki w rozruszniku - druga sprawa to polaczenia elektryczne do rozrusznika a trzecia to sprawdz spadek napiecia na stacyjce przy odpalaniu
  
 
Cytat:
2005-01-10 21:40:09, PUNIU pisze:
tak jak ziele pisze - w pierwszej kolejnosci tulejki w rozruszniku - druga sprawa to polaczenia elektryczne do rozrusznika a trzecia to sprawdz spadek napiecia na stacyjce przy odpalaniu



Prawdę mówi.
  
 
Można coś bliżej o spadku napięcia na stacyjce - jestem w tej kwesti lajkonik
  
 
escorty maja to do siebie ze gubia po drodze napiecie i warto przyjzec sie calemu ukladowi elektrycznemu odpowiadajacemu za rozruch - od aku do rozrusznika