| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-01-17 09:21:18 Za dużo powietrza dostaje. Trzeba odwrócić do tyłu... tylko co ?
Ktoś ci napewno powie. |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2003-01-17 10:10:51 Jednym słowem za dużo powietrza, sprawdź czy aby nie popękały ci plastikowe i gumowe połączenia dolotu ... |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-01-17 10:28:31 Krzysiek-Diakon co Ty ? od wczoraj (nowa instalacja)
Krzysztof |
Zabol BMW 318i Touring Łódź | 2003-01-17 10:33:05 Jeżeli dzieje się to niedługo po uruchomieniu (silnik zimny) to może znaczyć, że za szybko przechodzisz na gaz i reduktor jeszcze jest nie rozgrzany. W mrozy przełączaj ręcznie na gaz dopiero po kilku minutach pracy silnka - temperatura płynu chłodzącego musi osiągnąć kilkanaście stopni - powinno pomóc. |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-01-17 10:39:31 Zabol, ja nic nie przełączam, to robi ,,elektronika''.
Krzysztof |
Zabol BMW 318i Touring Łódź | 2003-01-17 10:44:36 Nie mów mi, że nie masz możliwości ręcznego przełączania gaz/benzyna???? |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-01-17 11:22:28 Istalacje sterowana komputerkiem pozwalają na:
- odpalanie z benzyny - odpalanie z gazu - zmianę z gazu na benzynę w czasie jazdy - automat zmienia z benzyny na gaz Jeśli instalację montowałeś wczoraj to najlepiej przejechać się do gazownika i niech to poprawia. Mógł np. ustawić temperaturę przełaczania w położeniu "automat" na powiedzmy 0 stopni i wtedy reduktor jest za zimny. Nie można przesadzić z tym parametrem (oszczędność benzynki) Ja mam 10 stopni i jest w sam raz. Nawet w te duże mrozy ( -20 ) przełączał mi się już po 1 km. wmq@magma-net.pl |
Maciej75 Brawo 1.4 MJet Poznań | 2003-01-17 11:26:08 A nie mówiłem, jeżdził człowiek espero całkiem spokojnie, bez wzlotów i upadków, a tu mu się gazu zachciało. |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-01-17 11:34:56 Maciej 75, ja dziennie przejeżdżam 80-100 km (do pracy) i benzynka jest bardzo dobra ale policz sobie a zrozumiesz mnie, biednego żuczka.
Krzysztof |
Ptaszyna Daewoo Espero 1.5 16 ... Łódź | 2003-01-17 13:57:13 Jezeli zalozyles wczoraj to instalacja nie jest jeszcze wyregulowana. Zapewne zostales poproszony o pojawienie sie po przejechaniu 500km w celu regulacji wlasnie?
U mnie podobne objawy towarzyszyly prawie padnietej sondzie Lambda. Ufam, ze instalacje zakladales w dobrym warsztacie wiec Lambde Ci sprawdzili i ten problem odpada? Sprawdz tez, czy dolot jest wszedzie szczelny. |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-01-17 22:18:55 U mnie mam pełen wybór... |
Tomek-Mydlowski Warszawa | 2003-01-18 00:46:56 ....ghassssssssss to złooooo |
sahel Espero 1.8 Warszawa | 2003-01-18 02:03:54 Tomku - i kto to mówi? Ten, który jeszcze nie tak dawno chciał założyć gassss.
Co do problemu opisanego na początku, to musisz pojechać do zakładu i wyregulować instalację. A co do posiadania gazu, to już któryś raz z kolei doszedłem do wniosku, że gaz to przekleństwo i powoduje u mnie stan gorączki krwotocznej kiedy np. jadąc na wolnych obrotach i dodając lekko gazu silnik (układ dolotu) strzela; dławi się i autem szarpie. Ale chwilę po tym dochodzę do wniosku, że gdyby nie gaz to byłoby krucho z moim budżetem i że tak naprawdę wolę się trochę bardziej pomęczyć i mieć za co dojechać do pracy. |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-01-18 08:59:07 Zgadzam się z przedmówcą. Może nie aż tak, że to przekleństwo
ale przecież zakładamy gaz nie z miłości do niego czy środowiska lecz jedynie z powodów ekonomicznych. Gdybym miał tyle co miesiąc ile w "krajach bardziej rozwiniętych" to pewnie o gazie bym nawet nie pomyślał Na jakiejś polskiej stronie znalazłem kiedyś podsumowanie gościa jeżdżącego dardzo dużo Toyotą Camry. Po zrobieniu 200 kkm wrzucił wszelkie uszkodzenia silnika na koszt gazu a i tak wyszedł ok. 20 tys zł do przodu. wmq@magma-net.pl |
Ptaszyna Daewoo Espero 1.5 16 ... Łódź | 2003-01-18 09:55:33
Niby tak ale MackowiGT i tak nie wytlumaczysz... Ja wlasnie wrocilem z regulacji po 20kkm i chyba nie mam nic wiecej do dodania bo i o czym sie tu rozpisywac, wszystko ok. |