MotoNews.pl
  

DYSZE PALIWA I POWIETRZA W 125p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Siema!!!

Mam pytanko związane z wymianą dysz paliwa i powietrza w 125p chodzi mi o to ile mogę zyskać dzięki tej przeróbce , a ile stracić (chodzi o paliwo) przy wymianie :
I gardziel 120mm na 125mm
II gardziel z 135mm na 155mm

tylko jeszcze niewiem jaką włożyć powietrza?? możecie mi pomóc!!!

Z góry dzięks
POZDRO DLA WSZYSTKICH Z FSO TT

[ wiadomość edytowana przez: chojnas dnia 2005-01-11 16:22:55 ]
  
 
Mało odczujesz po takiej przeróbce. Ja miałem swego czasu taki gaźnik co miał 155mm na obydwu. Musisz poeksperymentować we własnym zakresie bo z gaźnikami jak z babami - nigdy nic nie wiadomo. Ja proponuję zająć się też gardzielami - jak masz dziure w obrotach możesz spróbować założyć mniejszą gardziel na pierwszy przelot - wtedy teoretycznie mieszanka się wzbogaca. I zamień ze sobą rurki emulsyjne tak żeby F30 była na pierwszym przelocie - będzie mocniej. Albo najlepiej na obydwu to będzie jeszcze lepiej.

Mówimy że gardziej ma 120mm ale wiadomo o co chodzi 120 to tylko oznaczenie

[ wiadomość edytowana przez: michasmaniak dnia 2005-01-11 21:56:01 ]
  
 
dzięks , ale mam jeszcze pytanko jak to wychodzi z paliwem czuć że więcej pali???
  
 
Nie aż tak bardzo ale po paruset kilometrach wyjdzie na jaw ile pali. Ja się przekonałem jak pojechałem raz na uczelnie i mi wziął około 10 po trasie więc wróciłem do poprzednich dysz. Po mieście paliłby pewnie z 13. Ale nie ma reguły inny silnik może inaczej palić
  
 
I tu trzeb asie zdecydować lepsze osiągi czy mniejsze zużycie paliwa chyba nie da się obu tych spraw pogodzić
  
 
no oczywiście chodzi o osiągi

Zależy jaki przyrost osiągów do zużycia paliwa!!! Bo jak ma mi palić 15 litrów bez znacznej poprawy dynamiki , to raczej bezsens!!!!