Kolektor metalowy czy plastik ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam essiego mkVII 97 1,3 poj, wybuchl mi kolektor plastikowy, doczytalem sie na postach ze z kolektorem metalowym sa problemy z spalaniem i regulacja.
Dzis okolo godziny 12 mam odebrac metalowy moze sie wstrzymac ?
Wielkie dzieki z pomoc.
  
 
trudno powiedzieć czy to ma znaczenie, wiem że silniki z aluminiowym kolektorem mają inaczej skonstruowany dolot niz wersja z z plastikowym odpowiednikiem... jednak czy to ma jakiś wpływ na sam kolektor czy jego konstrukcje
  
 
Nie wydaje mi się, aby miało to jakikolwiek wpływ na pracę silnika.....zmiana z aluminiowych na plastikowe podyktowana była zdaje się względami ekonomicznymi (plastik jest dużo tańszy) i poza tym autko troszkę jest lżejsze, ale nie wiele.
  
 
Mam Essiego 1,3 z 96' z metalowym kolektorem. Żadnych problemów z regulacją i gaziorem (II generacja). A spalanie ok 8,5l lpg w mieście... znaczy nie narzekam
  
 
Kadam, a czy tem metalowy masz oryginalnie zamontowany czy zmieniales na plastikowy przy montażu gazu?
  
 
ups .. pomyłka chciałem napisać "czy zmieniales na metalowy przy montażu gazu"
  
 
Cytat:
2005-01-12 07:24:59, Tom3cz3k pisze:
Mam essiego mkVII 97 1,3 poj, wybuchl mi kolektor plastikowy, doczytalem sie na postach ze z kolektorem metalowym sa problemy z spalaniem i regulacja. Dzis okolo godziny 12 mam odebrac metalowy moze sie wstrzymac ? Wielkie dzieki z pomoc.


Orginalnie byl palstikowy i wlasnie osobiscie zmieniam na metalowy choc mechanikiem nie jestem,dojscia w tym modelu sa okrutne,coz moze jutro uda mi sie skonczyc i szusem do gazownikow jade