MotoNews.pl
  

Czeste komunikaty COOLANT.. I ENGINE OIL LOW. Co robic?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Ostatnio czesto wyskakuja mi komunikaty COOLANT LEVEL i ENGINE OIL LOW. Wiem co one znacza i odpowiednio dolewam plyny, ale za jakis czas abarot. Czasem mimo komunikatu COOLANT LEVEL Odpalamsilnik i jade a potem juz komunikatu nie ma (przy nast. odpalaniu). Sprawdzalem pod samochodem i nie widze wielkich wyciekow, jakies kropki plynu. Gdzie to wszystko sie podziewa? Co mam zrobic, czy mozna uszczelnic uklad chlodzenia jakims plynem, czy podjechac do mechanika. Ale zanim on sie dostanie tam gdzie chce to bedzie muszial sporo porozbierac - Silnik 5l + instalacja gazowa - E32.
Boje sie, ze jak wleje jakis uszczelniacz to zapiep... uklad chlodzenia, moze jest jakis dobry?
Prosze o pomoc, co najlepiej zrobic ?!!!
  
 
ja mialem w oplu tak ze mi ciagle ubywalo plynu (niby ubywalo) ale to uklad byl zapowietrzony i nie wchodzilo tego plynu ile powinno chociaz na postoju przy zimnym silniku poziom byl ok.
  
 
Ja kiedyś wlałem, hmm cosik tam niby pomogło, ale żadnych rewelacji. Cikło dalej ale mniej, a ten wskaźnik też mi tak głupiał.