Czaper fiat 125p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam sprawe posiadam fiata 125p rocznik 1978 i chcialbym nawiazac z kims kontakt kto sie interesuje tymi samochodami takze poszukuje skrzynie piatke do niego to jak by ktos mial w dobrym stanie to do z mnie z tym moje gg 1503908 z gory dzieki
  
 
wszyscy sie interesujemy
  
 
no ok moze troche zle napisalem bardziej mi chodzilo zeby gdzies sie skumac na jakis zlocie 125p czy cos w tym stylu ale ok ale skrzynie dalej poszukuje!
  
 
>> TUTAJ << mamy klubową giełde, można dawać ogłoszenia za free . Oczywiście musisz mieć włączony podział na kategorie, bo wszystko sie inaczej pomiesza i kasza .
>> TUTAJ << jest krótki regulamin "co i jak" to u nas jest, a >> TUTAJ << temat w którym każdy może się przywitać.
Info o lokalnych spotach pojawia się na forum ogólnym, możesz też przejrzeć listę klubowiczów (teraz to chyba lepiej sympatyków bo tych więcej) i zgadać się na priv z furiatami ze swojego regionu.
Milego korzystania z forum.

ps. Uzupełnij profil, szczególnie fotki nas interesują .
  
 
bez malej rzezby 5 nie wejdzie, juz lepiej sobie most 43:11 zalozyc a zostawic 4
  
 
Cytat:
2005-01-13 00:31:06, Samael pisze:
bez malej rzezby 5 nie wejdzie, juz lepiej sobie most 43:11 zalozyc a zostawic 4



Jak sie popiesci to sie wszystko zmiesci Zapytaj Mar'a125
  
 
wiadomo, że jak się popieści to wszystko wejdzie. Jednak trzeba się liczyć z cieciem tunelu środkowego. Nie wiem jak będzie ze sprzęgłem, ale w starszych rocznikach, ze starą "pionową" skrzynią sprzęgło jest hydrauliczne a w "skośnych" skrzyniach sprzęgło sterowane jest linką.
  
 
no wlasnie ja mam ten model z tych pierwszych MR i ma wlasnie sprzeglo hydrauliczne to wlasnie sam nie wiem czy darade podlaczyc skrzynie 5 z tym sprzeglem czy trzeba przerabiac na linke??
  
 
www.czaper1@wp.pl
  
 
www.czaper1@wp.pl
  
 
Jak bedziesz zakladal 5 to bedziesz musial przerobic naped sprzegla na linke. Jednak twoj rocznik to 78 a wiec masz docisk starego typu z 3 lapkami a co za tym idzie inaczej na kole zamachowym sa rozmieszczone otwory i nie zalozysz na nie zacisku polonezowskiego,

generalnie owiele latwiej jest przelozyc dzwon ze starej skrzyni i nie trzeba sie meczyc z innymi przerobkami
  
 
ja mam silnik polonez 1,6 skrzynia 5 buda mr rocznik 80 sprzeglo sterowane hydraulicznie i jakos wsyztsko dziala. co prawda tunel jest na tyle waski ze przy wkladaniu skrzyni jest duzy problem i czasem ten fajfus od linki pred. bije o bude, ale ogolnie dziala. a bylo 1,3 ze skrzynia 4 biegowa z pionowym drazkiem. co prawda nie bylo to wymieniane jak ja to auto mialem wiec sczzegolow nie wiem.
ale chyba wszystko da sie zrobic
pozdro600
  
 
Witam co do skrzyni pięciobiegowej nie ma problemu ze sprzęgłem przekręcasz tylko dzwon ze swojej starej skrzyni do tej pięciobiegowej i po sprawie praktykowałem to już w kilku fiatach co do tunelu to fakt jest troszkę przy wąski ale wchodzi tylko trzeba sobie dziurę na lewarek zrobic bo w MR-ach nie było jeszcze odkręcanej blachy na tunelu.POzdrawiam
  
 
przecierz nie ma takiej tragedji , wystarczy wziąśc dużego młota .... i w miejscu gdzie wyjście na linke chyba prędkościomierza wali w tunel ( w moim poprzednim tez się obijało) walnąć pare razy , potem poprawic jeszcze w paru miejscach , to są blachy wysokotłoczne wiec ładnie sie poddają . Miałem kanta 81' i miałem wsadzona V z polda , z całym sprzęgłem , miałem dośc tego beznadziejnego sprzęgła hydrałliczego !!!! psuło sie ciekło i ciągle nie chodziło jak powinno .Na linke jest duuzo lepsze.
Do wąskiego tunelu wchodzi skrzynia V z pionowym drążkiem a 131 ...to jest bydle dopiero .
  
 
hmmm.... ja mam skrzynie 4 i sprzegło na linke i jakos wsio chodzi bardzo ładnie... A ja mam pytanko jaka skrzynia 5 by podeszła zeby lewarek był tak jak powinien byc, czyli normalnie sterczacy pionowo drągal z kuleczka a nie jakis taki ukosny gdzie 1 i 2 trzeba wyciadac spod nogi
  
 
Od DOHC z nakładką, np. taka: