| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Bakster Escort Szczecin | 2005-01-12 23:13:47 odkrec ja sprawdz luzy na lopatkach zobacz czy zyga olejem |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2005-01-13 00:36:44 Luz na wirniku moze byc i nawet olej bedzie zaciagac a tloczyc i tak bedzie wiec takie sprawdzenie nic nie daje. |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2005-01-13 12:38:18 Niekoniecznie... Jak kupiłem auto, to miałem wyczuwalny moment "załączenia turbiny". A potem się okazało, że to była zwalona pompa wtryskowa i turbina... Po remoncie kapitalnym silnika, regeneracji turbiny i ostatnio wstawieniu używanej pompy z drobniutką regeneracją uszczelniaczy nie mam żadneog momentu załączenia turbiny, a auto na 1,2 i 3 przyśpiesza wyczuwalnie (ale płynnie, bez uczucia załączenia czegokolwiek) już od 1500rpm aż do 5100! PŁYNNIE. Jeśli Ci się coś "załącza", może to być więc oznaka zużycia turbiny... Przy czym można to ocenić w pełni podłączając turbinę pod zasilanie olejem. Jeśli zacznie przeciekać - wszystko jasne... Sam luz na wałku można próbować wyczuć - nie powinno być wzdłużnego, powinien być natomiast miminalny poprzeczny. Tylko dla każego minimalny oznacza co innego... |
ZieleTDH Sympatyk FEFK ![]() Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2005-01-13 13:24:47 patrzta no ja nie mam turbo a ttysz to czuje w okolicach 2500-3000obr ----------------- Tazz, Wilk Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi Czerwony Gromiasty - KONIEC :( Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2005-01-13 13:29:28
Zgadzam sie z Toba |
addasko Gdańsk | 2005-01-13 15:59:38 dzisiaj idzie na warsztat -zobaczymy |