MV6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W 99' kupiłem nową fabrycznie Astrę 1,4 (65KM) strasznie się męczyłem, od listopada jeżdżę Omegą ze 136-cio konnym silnikiem (bestia niesamowita) ale wczoraj kolega dał mi się "karnąć" Omegą MV6... niesamowite wrażenia i ta MOC, różnica jes makabryczna, nagle zaczęły mi przeszkadzać inne pojazdy na ulicy, poczułem się trochę jak władca szos. Moja następna Omega to MV6.

Podjarany
  
 
Hihihi !!

To nastepnym razem przy okazji zlociku LOB przewioze Cie MV6 z instalacja podtlenku...

Klamka zapadla... podjalem decyzje !! Montuje dopalacz !!

Wielkie dzieki dla Eł'a za rzetelne info na ten temat. POZDRAWIAM !!
  
 
Gomall, moje gratulacje! Masz właściwe podejście i sterujesz w dobrym kierunku. Jeśli masz tę "żyłkę" to przy tej masie samochodu tylko silnik powyżej 200 KM daje satysfakcję z jazdy.
Pzdr.
  
 
Dramar konicznie chce z niej zrobić Lotusa
Byłem jesienią na Bemowie. Podczas wyścigu na 400 przy mnie eksplodował silnik takiemu co miał dopalacz na podtlenek. Ale to nie była Omega.

Skoro już o tym mowa, rozjaśnij mój mrok:
1. Czy możesz z kabiny włączyć dopalacz podczas jazdy w razie potzeby?
2. Jaką moc ma mieć Twój silnik przy takim zasilaniu?
3. Na ile m lub km wystarcza butla i ile kosztuje?
  
 
Kartos - juz Ci wyjasniam.

Sa dwa typy instalacji : mokra i sucha. W jednej z nich do kolektora wtryskiwane oprocz podtlenku jest tez dodatkowa porcja paliwa. I to wlasnie w tej wersji moze nastapic wybuch. Drugi typ pozbawiony jest tego ryzyka, ale osiaga mniejsza moc.

Co do wlaczania - wlaczasz kiedy chcesz - byle nie na zimnym silniku. Masz pstryczek w kabince !!

Co do mocy - teoretycznie mozliwe jest podwojenie mocy silnika. Ale to raczej jego katowanie. Mysle, ze calkowicie bezpiecznym parametrem bedzie wzrosk +75KM. Razem bedzie ponad 300. Jak przestanie wystarczac to mozna zmienic dysze na wieksza np. +150KM.

Ile to pali i ile kosztuje ?? Nie mam bladego pojecia. Ale czy to wazne ??
  
 
w polsce mozna nabyć instalacje NOS, NSX, Godula-Sport i jeszcze jakąś nazwy nie pamietam. Z tego co wiem najbezpieczniejsza i najlepszą jest NSX. NOS rozreklamowany przez "fast&furious" jest raczej tania odmianą nitro. godula ( przynajmniej jescze pół roku temu pakował do bagaznika butlę wielkosci acetylenowej do spawania no i wyglad całej instalacji był toporny. NSX daje ci pstryczek w kabinie + za dopłatą monitor charakterystyki silnika, mnóstwo czujników itd.
podstawowy NOS kosztuje z montażem 2500-3000 zł + napełnienie butli 4.5kg 300zł butla wystarcza na kilkanaście strzałów po kilka lub kilkanaście sekund. dopałka jest rzeczywiście niesamowita ale wszystko zależy od silnika Im lepszy, lepiej wykonany, NOWSZY tym dłużej sie pojeździ. znajomy miał bmw 318i na szprycy NOS = 1 miesiąc nagminnego uzytkowania ( wyścigi nocne ) i silnik do wyrzucenia. nie pamietam czy nie trzeba zmieniać wałka rozrządu i sprzęgła. ale jak chcecie moge sie dowiedzieć wiecej o NSX, NOS itd. ( CHCECIE ??? )

użytkowanie LPG+NOS jednoczesnie ( tzn, w tym samym samochodzie a nie na raz ) niczemu nie przeszkadza - opisywane espero bodajze w auto moto. mnie bardziej fascynuje pomysł pewnego dziadka w vectrze - turbina + intercooler

pzdr