Silnik 2.0 LET(turbo) do Calibry

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kolega poszukuje takiego silnika: 2.0 LET(turbo) do Calibry
W rozsądnym stanie za niewygórowaną cenę z osprzętem i skrzynia biegow do swapa

bujacasha@o2.pl
Z góry thx!


[ wiadomość edytowana przez: agentczor dnia 2005-01-14 13:34:28 ]
  
 
Jeśli na SWAPA to niech lepiej kupi 2.5 V6, bo 2.0 TURBO są strasznie awaryjne i wątpie aby dostał w idealnym stanie
  
 
Kolega pisze
Cytat:
no tak ale czy uchwyty sa te same i reszta, zeby nie bylo jaj z montarzem typu ze wszystko bedzie trzeba przerabiac



  
 
Ciężko znaleść taki silnik. Kolega szukał przez dwa lata w Polsce i zagranicą. Wreszcie kupił całą cali 4x4 i zrobił dwa swapy i odsprzedał cali z SEH Po pomiarach na hamowni brakowało silnikowi 20 koników.
  
 
A co trzeba zmienić żeby wsadzić do cali 2.5 V6 ze skrzynią i osprzętem?
  
 
Nic nie trzeba zmieniać. to jest dokładnie taki sam silnik jak C20XE. Ten sam blok, ta sama głowica, te same łapy mocujące silnik, WSZYSTKO JEST TAKIE SAMO. Jedynie kolektor wydechowy ma inny bo wisi na nim sprężarka. Nie musi nic zmieniać w aucie.
To samo można powiedzieć o wszystkich pochodnych tego silnika, C20NE (i wszystkich pochodnych) oraz V6.


Cytat:
2005-01-14 14:38:27, MSJ pisze:
Ciężko znaleść taki silnik. Kolega szukał przez dwa lata w Polsce i zagranicą. Wreszcie kupił całą cali 4x4 i zrobił dwa swapy i odsprzedał cali z SEH Po pomiarach na hamowni brakowało silnikowi 20 koników.



Może szukał w niewłaściwym miejscu? Na niemieckim Ebay’u ( EBAY) dosyć często można spotkać taki silnik. Akurat dzisiaj nic nie ma. Mam tylko 2 linki z aukcji obserwowanych przeze mnie:

Uszkodzony:
nullC20LET - 204 KM

A tu perełka (ale się rozmarzyłem):
C20LET - ponad 300KM

Średnia cena takiego silnika w Germanii to około 1500 Euro. Stan? No cóż, Turbo jak to Turbo – średnio co 100 tyś sprężarka do regeneracji lub wymiany. Dużo zależy jak właściciel jeździł. Nie wydaje mi się, żeby ten silnik był bardzo podatny na awarie, na pewno nie bardziej niż V6 2.5 l. Prawdą jest to, że rzadko się spotyka Calibry trzymające 204 KM bo właściciele nie dbają o te silniki. Za to jak się przy nim trochę pogrzebie i włoży odrobine serca (i kasy), to można wyciągnąć grubo ponad 300KM bez wymiany bebechów. GM fabrycznie pakował do tych silników kute elementy silnika.

Ja na miejscu Twojego znajomego zrobił bym tak (sam idę tą drogą):
-Kupił bym C20XE, zwracając dużą uwagę na jego stan (około 600 Euro za silnik w B.D. stanie),
-Zrobił bym swapa (2 dni pracy),
-Pojechał na hamownię i sprawdził czy rzeczywiście jest w nim 150 kucy (około 150zł),
-Udał się do naprawdę dobrego tunera mechanicznego, np. PromotoR ( PromotoR) i uturbił bym go tak, na ile było by mnie stać. Podstawowy pakiet kosztuje około 6 tyś. zł.

Reasumując: Wydał bym 8,5 tyś zł w zamian mając bardzo dobrze przygotowany silnik.
  
 
Cytat:
Ja na miejscu Twojego znajomego zrobił bym tak (sam idę tą drogą):
-Kupił bym C20XE, zwracając dużą uwagę na jego stan (około 600 Euro za silnik w B.D. stanie),
-Zrobił bym swapa (2 dni pracy),
-Pojechał na hamownię i sprawdził czy rzeczywiście jest w nim 150 kucy (około 150zł),
-Udał się do naprawdę dobrego tunera mechanicznego, np. PromotoR ( PromotoR) i uturbił bym go tak, na ile było by mnie stać. Podstawowy pakiet kosztuje około 6 tyś. zł.


Też bym tak zrobil, bo silnik V6 znacznie by obciążył przednią oś w cali, chyba że władować go centralnie
ps.:
piękny bolid pieszy
  
 
ja to bym zrobił tak:
kupujesz całe auto z pożądanym motorem(niemieckim) i przekładasz do siebie -resztę jak świeże bułeczko sprzedajesz na części----i po jakimś czasie okazuje się że motor wychodzi za darmo
niedawno ściągnołem astrę c20xe (mi się auta po 90roku nie podobają)wymieniłem do niej 1.8 i puszczę ją jako ospojlerowane 1.8
a 2.0 założę do rekorda
silnik wyjdzie mnie gratis

tutaj to jest z 10 turbin w dobrej cenie
www.autoscout24.pl