Linka prędkościomierza Scoupe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy któryś z forumowiczów orientuje się czy ta linka pasuje do hyundaia scoupe ls silnik 1,5 g4ek???


Hyundai linka licznika
Marka samochodu : Hyundai
HYUNDAI PONY 89-94, LANTRA (J1) 1.5,1.6I,1.8I 90.10-95.11 (L (objaśnienia)

Cena brutto : 40 zł
Cena netto : 32,79 zł

Jeśli nie to gdzie mogę taką kupić???
  
 
Z tego co sie orjentuje to raczej nie bedzie, silnik G4EK to taki silnik jak w accencie od 96 ' a tu w objasnieniach nie ma o tym mowy.Zadzwon sobie do Lipnika powiedz ze jestes z forum i dostaniesz pewnie rabat jeszcze.LInka dojdzie ci poczta. Pozdrawiam.
  
 
dzwoniłem do kolegi lipnika i rzeczywiście dużo ma za nie dużo. Ale stwierdził, ze możliwa była ingerencja w prędkościomierz i ktoś niewcisnął do końca wsakzówki. Sprawdził bym to sam ale nie wiem jak demontuje się tablicę z zegarami. Jeśli ktoś może pomoże, to spróbuję sam. Pozdrawiam
  
 
W gwoli przypomnienia i informacji dla niektorych Lipnik to miejscowosc
  
 
Witam! Na Tytuł strony masz wszystko podane z dokładnym rysunkiem gdzie odkrecać!
Z tego co wiem ,bo odkrecałem to śrubki są: 2 w okolicach zegarów -widać je, 2 na dole tablicy, jedna jest schowana w sterowniku lusterek-musisz wyjąc kostke i tam bedzie śrubka, oraz 2 pod tablicą od nawiewu(żeby je wykręcic nalezy zdjąć konsole od radia-chyba)
  
 
Cytat:
2005-01-17 14:07:34, Mortek pisze:
W gwoli przypomnienia i informacji dla niektorych Lipnik to miejscowosc



dzęki. A zna ktoś jego imię??? Czy może woli zostać anonimowy???
  
 
Cytat:
2005-01-17 14:53:17, Tomasz1023 pisze:
Witam! Na Tytuł strony masz wszystko podane z dokładnym rysunkiem gdzie odkrecać! Z tego co wiem ,bo odkrecałem to śrubki są: 2 w okolicach zegarów -widać je, 2 na dole tablicy, jedna jest schowana w sterowniku lusterek-musisz wyjąc kostke i tam bedzie śrubka, oraz 2 pod tablicą od nawiewu(żeby je wykręcic nalezy zdjąć konsole od radia-chyba)



tomek, czy mógłbyś podać mi dkładniejsze dane do instrukcji. Nie mogę jakoś znaleźć

[ wiadomość edytowana przez: kion dnia 2005-01-17 16:09:14 ]
  
 
Wchodzisz na strone--->wybierasz Scoupe--->dalej rok jaki masz auta---> dalej silnik (wpisz All Engines)--->Szukaj
Podem klik na "Shop"-->Body (Interior & Exterior)(1)-->BODY (INTERIOR AND EXTERIOR)--> pojawia sie spis tresci i wybierasz(klik) na Console i dalej już myszką szukasz......
  
 
Jesli chodzi o imie tego goscia z Lipnika , to ma na imie Marjusz.
  
 
kto by pomyśał, ze znajdę to w szopie Dzięki. Swoją drogą powinno się zrobić kopię tej strony , dla bezpieczeństwa....


No i dzięki za imię pana Lipnika
  
 
okręciłem wszystko, ale nie dałem rady z dwoma srubkami pod spodem nawiewu. Nie daję rady zdjąc panelu pod nimi. Podobno są tam zatrzaski. Zdjałem obudowę przekładni biegów, posunąłem ją do tyłu, ale wyżej z ani rusz i nie dałem rady odkręcić tych dwóch śrubek. Wygląda, jakby radio to wszystko trzymało. Chyba nie jest oryginalne (philips).

Jeśli ktoś ma sposób na obudowę pod regulacją wentylacji, to niech napisze. Moze jutro spróbuję
  
 
Obudowa pod regualtorami jest rzeczywiście na zatrzaskach ale oprócz tego przykręcona jest na dwóch śrubkach. Są one nad osłoną popielniczki (nad zapalniczką). Jak wyjmiesz popielniczkę (wysuń ją do siebie i wciśnij na górze takie kółeczko) to przesuń palcami po dolnej krawędzi osłony. Powinieneś wyczuć dwa otwory około 2-3 cm od bocznej krawędzi. jak nikt tam nie majstrował to śrubki są na śrubokręt krzyżowy. Uwaga - potrzebujesz krótkiego śrubokręta. Jak odkręcisz to delikatnie podważ osłonę przy brzegach na górze (pod regulatorami) z lewaj i prawej strony, jak najbliżej górnej krawędzi ale z boków. Powinno odskoczyć. Co do mocowania radia to nie wiem ale powinno być mocowane do "szkieletu" pod obudową. Powodzenia.
  
 
Kupiłem krótki srubokręt, zabrałem się do pracy no i nie dałem rady. Panel radia jest przed panelem i musiałbym chyba wyjąć to razem z radiem. No chyba ze da się jakoś ten panel zdjąć. Tylko ze nie wiem jak. No niestety pojadę pewnie do mechanika..


Radio ma takią obwódkę, którą zdjąłem. Pod nią jest właściwy przód radia, ale i on jest na panelu. Są tam pewnie jakieś zatrzaski z boków, bo są 4 otwory i widać jakąś blaszkę, tylko ze na tym się kończy moja wiedza. Może ktoś z blokowiska, który rwie radyjka dałby sobie rady, No chyba ze ktoś na forum poratuje


  
 
Co do demontażu radia. W radiach ze zdejmowanym panelem są takie specjalne "klucze" do wypięcia radia z kieszeni (lub półkieszeni) Jak kupiłeś radyjko z autem i poprzedni właściciel nie dał Ci tych kluczyków (zwykle dwa - równocześnie wsuwasz z boków i ciągniesz za nie, radio wtedy wychodzi) to może byc mały problem. Pomysł z kolegami z bloków nie jest taki zły - pytanie czy wystarczy im w rewanzu browar za uslugę czy wezmą też radio . Drugim sposobem jest podjechać do najbliższego warsztatu gdzie miontują sprzęt do samochodów i poprosić żeby wyjęli lub chociaż pożyczyli "kluczyków" pozdrawiam