MkV jak dodać trochę mocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam!. mam mkV wersja "S" z 92, 1.6 EFI 105KM, co można by zrobić, małym nakładem, lub średnim żeby zwiększyć moc?
  
 
hehe...każdy by tak chciał.....małym nakładem dużo mocy....niestety lekko nie ma....co możesz.....możesz założyć stożek i wydech przerobić....powinno troche koni dać....ale ile ?? niewie nikt myślę, że jak 10KM by przybyło to byłby sukces
  
 
a jakies większe przeróbki, co można zrobić, jaki koszt?
  
 
z wiekszych przrobek to napewno obrobka glowicy. Polerowanie kanalow, gniazd, planowanie. W profesjonalnej firmie tunigowej to bedzie ze 500-700zl (tyle mi powiedzieli)kosztowac ale pewnie da sie znalezc cos tanszego np w zakladzie co glowice robia poprostu. Ale najpierw to proponowalbym ci doprowadzic silniczek na tip top
  
 
splanowac glowice, wstawic regulowane kółka rozrządu, lekkie koło zamachowe, zmniejszyc mase pojazdu - jezeli chodzi o taniosc
  
 
jak masz zamiar wydac trochę więcej kasy....to kup silnik 1.8 albo 2.0.....mocy będzie sporo....relatywnie małym kosztem...a i silnik trwalszy bo seryjny nie dłubany
  
 
Chyba cenna rada......silnik 2.0 i mocy masz dość - dokładasz stożek, zmieniasz wydech i jest już wystarczająco dość..............tak na razie
A propos'e.....ile może kosztować taki 2.0 do mk V-VII ?
  
 
poprawic dolot i wylot
wymienic wlek na sportowy (koszt w okolicach 400pln) poprawic wtrysk (wiecej paliwka - do nowego walka) i heya
  
 
Cytat:
2005-01-20 10:52:22, Andrew pisze:
.................
A propos'e.....ile może kosztować taki 2.0 do mk V-VII ?



Silnik od RS'a można znaleźć na różnych szrotach czy też na allegro już od 1500zł
  
 
ja sobie rsa walnolem i narazie jest ciekawie ale pali zeby go wzielo no ale fan jest niezly tylko czesci kosztuja.ja sie zastanawiam czy nie wyjebac srodkowego tlumika i dac przelot.No i moze stozek
  
 
Puniu sportowy wałek to nie jest koszt 400PLn, bo tyle to kosztuje jakiś seryjny zamiennik.... a jak założysz sportowy wałek to rzeba w elektronice dłubać...przerabiałem tema z pane, Chojnackim....to nie takie proste...
  
 
Jego warto słuchać w tych tematach
  
 
jak to czytam to wnioskuje ze trzeba kupic 2.0 zrobic przelot wsadzic stozek i mamy rakiete( co w praktyce wyglada tak ze jezeli kupimy silnik i trzymac nam bedzie seryjne 150 koni to po tych zabiegach bedzie 153 konie- tqak wiec ogromna roznica ktora czujemy na dupo hamowni....) albo wsadzic walek bez strojenie i wtryskiwacze... a to ze moze pompa nie dac rady i napewno regulator i czy pod listwe wtryski podejda i to ze trzeba kompa przestroic no i do walka sprezynki kupic to juz nie wazne... hmm tiaa
  
 
Cytat:
2005-01-22 00:08:14, VinCe pisze:
Puniu sportowy wałek to nie jest koszt 400PLn, bo tyle to kosztuje jakiś seryjny zamiennik.... a jak założysz sportowy wałek to rzeba w elektronice dłubać...przerabiałem tema z pane, Chojnackim....to nie takie proste...



dajesz swoj stary i albo ci jego przerabiaja albo dostajesz drugi
  
 
a może by tak TO + TO + osprzęt, sprowadzenie i montaż = ok.8.000$ +/- 1.000S
  
 
Cytat:
2005-01-21 00:32:14, Puzon3000 pisze:
ja sobie rsa walnolem i narazie jest ciekawie ale pali zeby go wzielo no ale fan jest niezly tylko czesci kosztuja.ja sie zastanawiam czy nie wyjebac srodkowego tlumika i dac przelot.No i moze stozek


witam
ja wywalilem srodkowy i kata . alarmy w autkach wszyskie sie wlaczaja obok ktorych przejezdzam
i jeszcze jeden fajny efekt przy zmianie biegu przy6,5 obr.(odciecie) maly ogien z rury wyd.
  
 
to ja mam pytanko: czy np MKV Rs ma takie same mocowania slinika jak np 1.6efi??
  
 
Cytat:
2005-01-23 11:55:40, rex pisze:
to ja mam pytanko: czy np MKV Rs ma takie same mocowania slinika jak np 1.6efi??


sprawdze
podjede do kolesia i zobaczymy odpowiedz dam pod wieczor