Popychacze hydrauliczne w MK5 1,4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Słuchajcie mam taką sprawę:
Mój wójek kupił Escorta MK5 roczknik 1991 pździernik
Silnik 1,4.
Z kodu VIN wynika że został wyprodukawany w Hiszpanii.

Problem jest taki że potrzeba zrobic remont silnika a konkretnie w głowicy wymienić popychacze. Tylko jest mały problem bo w sklepach nie mają takich popychaczy, a te które mają są o 0,25mm za wąskie.
Ponoc jest to jakiś krótki wypust silników i jest ich bardzo mało.
Pytanie jest takie czy ktoś z was miał podobny problem.
Czy można wymianić głowicę - tzn założyć od innego modelu 1.4, albo np 1.6;

Pozdrawiam

ps. Tu jest kod VIN:
VS6AXXWPAAMU47005
  
 
"pewien" program faktycznie podaje do wyboru dwa rodzaje popychaczy, standart i nadwymiar /+0,25/, ale co gorsze ten nadwymiarowy jest już "NO LONGER SERVICED", co oznacza że sieć forda już nie oferuje takiego popychacza, a ja przynajmniej nie spotkałem się w zamiennikach z tym nadwymiarowym.
  
 
A czy nie wiecie czasem czy można podmienić głowicę do tego silnika ze standatdowego typu?
  
 
Dahoo dzwonilem do siebie do skepu Ford'a i rozmawialem z gosciem. On mowi ze mozesz miec duze problemy, ale jesli chcesz moga ci zamowic to. Cena za sztuke 120zl, ja wtedy do nich pojade i oni mi sprawdza po twoim VIN czy to napewno to i czy bedzie wogole Pewna mozliwosc sprowadzenia i sens zamawiana ich. Jak to widzisz ?? Jesli sam chcesz porozmawiac to dam ci numer: (0-42) 630 60 28 , 630 60 29


[ wiadomość edytowana przez: taxi dnia 2005-01-21 08:35:08 ]
  
 
Według mnie głowica z innego 1.4 będzie identyczna więc lepiej załozyc całą używaną głowicę z wałkiem rozrządu i popychaczami. Jeżeli wymieniasz popychacze bo ci klepią to wcale zadawalających efektów nie bedzie bez wymiany wałka rozrządu po pewnym czasie znowu bedzie klep,klep a kaska pójdzie w błoto
  
 
taxi dzięki za twoją fatygę, Dzwoniłem do tego sklepu i potwierdzili to co mówisz.
darekbin tu jest problem bo nie potrafią mi powiedzieć czy jest możliwa wymiana głowicy. Musieli by ją ściągnąc i wtedy będą wiedzieć. Ale całkowicie się z tobą zgadzam że bez wymiany głowicy to raczej sie nie obejdzie.
  
 
Ja wymieniłem popychacze hydrauliczne przy okazji wymiany uszczelniaczy zaworowych. Zrobiłem już 5000km i na razie wszytko OK. Tyle tylko że silnik to rasowy Niemiec.