Przewody wys. napiecia....jakie ??

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
przymierzam się do wymiany przewodów wysokiego napięcia w moim essim czyli `93 1.6 16v LPG i pytanie jakie kupić i za ile mniej więcej ?? bo w tym temacie jestem całkowicie zielony jak macie jakieś doświadczenia to proszę o poradę

np. firma CHAMPION....sa do kupienia za 130zl.....czerwone....warto czy nie ??

[ wiadomość edytowana przez: micab dnia 2005-01-21 10:48:17 ]

ten temat był poruszany na forum parę dni temu
poszukaj
mi znajomy odradzał championy, ja zawsze kupowałem motocrafty i byłem zadowolony stoją po ok. 150zł

nio widziałem tamten wątek...ale w sumie tam chodziło o kable do 1.6 8v.....myślałem, że to coś innego....mówie..nie znam sie na tym wcale

.. ponoć dobre sa przewody SPLITFIRE .... nie pamietam juz ile one kosztowały .....

Jeśli chodzi o LPG to mój gazownik stwiedził że FORD to takie specyficzne auto, które najlepiej jeździ na oryginalnych częściach - czyli Motorkraft. Ja kupiłem nowe przewody i świeczki Motorktafta. Niedawno Rick_3 kupił też nówki oryginały i jest bardzo zadowolony. Jeśli chcesz tanio nowe przewody to dzoń tutaj:
(6 3243170 - KarFord Zielona Góra. Tylko upewnij się czy te przewody są produlowane w Turcji, Bo jeśli tak to zastanów się, bo słyszałem że Motorkraft z Turcji to nie najlepsze części produkuje.

Ja zakładałem LandiRenzo w Tomaszowie Maz.

Normalnie zakładają NGK, ale do mojego "indywidualisty"
założyli Motorcrafta (świece i przewody), twierdząc że do Fordów te najlepiej się sprawują.

Powiem.....tak ja mam SplitFire'y

Wilku ma "Jana" ( Janmory )

.............. zresztą inne niż Boscha

Michal ,kup Janmor'a i juz.Cena jest ok.

Zobacz TU

[ wiadomość edytowana przez: seba dnia 2005-01-21 14:26:05 ]

Jedne z najlepszych (i zarazem najdroższych) to SplitFire, osobiście używam i polecam przewody PowerTEC'a - cena ok. 180zł np.TU

Witam.
Ja mam NGK przewody i swiece juz 15000 na LPG i jak narazie wszystko jest ok. Cena okolo 150zl

Polecam