(126) co zrobic zeby maluch byl lzejszy??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wiec mam pytanie jak najtanszym kosztem( domowymi metodami) odchudzic malca ??

ps. pytam powaznie ,zeby niebylo zadnych JAJ !!!
bo te forum to chyba niejest od robienia sobie z ludzi "jaj" !!!!!!!!!


z gory dziekuje za ciekawe odpowidzi lub jakakolwiek pomoc !!!!!!!!!!
  
 
mozesz sobie wyciac wnetrze - klapy silnika te wzmocnienia. nie wiele to da ale zawsze cos
  
 
Napewno wszystkie wygłuszenia ze ścianek i pogłogi. Cała, dosłownie cała tapicerka. Wszystkie zbędne duperele. Potem zaczyna się już tylko "metalowe" odchudzanie... Wycięcie wszystkiego co zbędne. Gurna półka od kratek do chłodzenia, prawa stona i pułeczka nad tłumikiem, lewa strona kratka pod wentylatorem i część blach z nadwozia z tamtych rewirów..... Potem już plastikowe maski przednia i tylnia no i szyby z pilowęglanu;]
  
 
ja wywaliłem wsyztsko co sie dało, wygłuszenia tapicerki itp, zostały tylko przednie obicia drzwi i.... nom i tyle.. jak zrobi sie cieplej "wyrzne" sobie tez tylną klape.
  
 
zmienić aku na motocyklowy...
12V mniej amperogodzin, zeby tylko starczył na dwa trzy rozruchy... na KJS i tak i tak mozesz odpalić go z kabli innej fury... a masz kupe kilosów zgubionych...
  
 
wywal cała tapicerkę, bitgum zedrzyj ze środka, obie klapy odchudź, szyby tylne z pleksy, wykładzinę z deski rozdzielczej, wytnij wzmocnienia z drzwi, ponawiercaj troszkę jeszcze rzeczy i tyle...
  
 
Drzwi NIE odelzać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
2x drzwi nie uzbrojone wyszlo 55kg na wadze jak na zlom oddawalem
klape tylana powycinaj tak jak moja wycinalismy all wzmocnienia albo zrob z rzywicy tak jak moja potem byla przedniej nie ruszaj bo przod za lekki bedzie skoncentruj sie na odchudzeniu tylu bardziej
  
 
Ja bym postawił na drzwi z eleganta - ich nie trzeba zbytnio odelzac sa sporo lzejsze !!!!!!

Z tyłu jest półka nad silnikiem którą mozna wyeliminowac i dolot z kratki dac - wiecej miejsca masz wtedy , ale jest sporo głosniej w aucie...

Z tyłu w boczkach masz wzmocnienia na pasy które sa zbedne przy szelkach , i znajac zycie napchane sa tam tez wygluszenia miedzy blachy ..

  
 
U mnie był tam jakiś filc, a na blasze bitgum. Wszystko wywaliłem w obu maluchach. A drzwi z ELa są rzeczywiście dużo lżejsze.
  
 
u mnie tak jak pisałem narazie wsyztskie wygłuszenia bitgumy itp itesre sa wywalone, drzwi mam z el'a wiec lajcik, aaa kątówka i tarcze juz przygotowane na dalsze działanie
  
 
na dzrwi no mnie raczej narazi eniestac !!!!!!! moze kupie cala bude ELa z klatka za jakies marne pieniadze ( 300-500zl) tylko musze scignac ziomka


aha a tak poza tym to napweno bede wycinal blachy z tylu !!!!!!!!!
dzieki
  
 
wszystko jasne




mam wybebeszony cały środek wszystkie wygłuszenia wyciągnięte , wycięta półka nad silnikiem , wszystkie zbędne blachy wokół silnika , brak tapicerek i waga oscyluje w około 570kg
  
 
moj 585kg z 1.1 w kapsku
  
 
Lukasz moja jest lepsiejsza : zarcik moj okolo 555kg
  
 
a co myslicie o tylnych szybach z pleksi (plexi) ?? klape odchudzona mam ale na lato !!!!!!! TERAZ JEZDZE NA SERII !!!!!!!
  
 
no u mnie podobnie jak u lukasza tylko ze z normalna klapa i skrzynka narzedzi,po prostu gotowy do jazdy wazy 570,wazony na wadze
  
 
Weźcie pod uwage że szkło jest bardzo ciężkie.
  
 
Co do klap to ja mam jeszcze mniej (robiona przez kumpla - partacka ale lekka )
klapa
Natomiast uważam, że usuwanie tzw. gitary spod silnika (o ile nie montujemy płyty) jest sporym ryzykiem na nawierzchniach z kamieniami, dziurami itp. Wbrew pozorom bardzo łatwo uszkodzić obudowę dmuchawy i przy okazji wirnik, a wtedy mamy po chłodzeniu, po imprezie i pozostaje hol do domu (widziałem taki przypadek). Więc te ok. 2 kilo lepiej zostawić, a zamiast tego przejść się do WC przed startem ... ale to tylko moje, niekoniecznie słuszne zdanie.

Pozdro

  
 
Cytat:
Co do klap to ja mam jeszcze mniej (robiona przez kumpla - partacka ale lekka )



dodam tylko że była robiona na wzór mojej klapy