MotoNews.pl

Autoalarm Silikon Bas Plus

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam autoalarm firmy SILICON BAS PLUS .czy możecie mi pomóc jak zwiekszyc czułosc czujników wewnetrznych. Chodzi o to ze gdy uzbroje alarm i przez otwarte okno włoze reke do srodka to nie nastepuje włączenie syreny. Dopiero jak zacznę pukać w czyjniki palcem włacza się alarm. Nie mogę znaleźć też wyłacznika awaryjnego( nie mylic z wyłacznikiem przy syrenie który wyłacza się kluczykiem ) ten wyłacznik awaryjny służy do uaktywniania wielu funkcji alarmu i gdzieś jest ukryty we wnetrzu pojazdu. Moze Ktoś zna typowe miejsca gdzie szukać.Vectra B. Z góry dzieki i pozdrawiam wszystkich Klubowiczów.

co do czujek to niestety nie znam się na tym
natomiast wyłącznik awaryjny...hee, była niedawno dość obszerna dyskusja na temat Silikona i wyłącznika....poszperaj na formum, napewno znajdziesz...jest tam wiele lokalizacji.... sam widziałem lokalizacjię wyłącznika przy tablicy bezpiecznikowej (w środku, wisiał sobie na przewodach)

Powodzenia

Robert

jack-727
O jakich czujnikach mówisz? Puka to się w czujniki stłuczenia szyby, ultradźwięki mają działać na odległość. Zakładam, że kiedyś pracowały. Na początek możesz spróbować ustawić czułość, powinna być dostępna taka śrubka przez obudowę czujnika. Trzeba nią po prostu pokręcić i znaleźć najlepszą czułość na reakcię np. ruszania ręką. Jeżeli nie reagują to padły. Możliwe są dwie opcje
1-padł mikrofon (najprawdopodobniej nadawczy)
2-padła elektronika.
W pierwszym przypadku można wymienić mikrofon (są na złączkach) np. pożycz od kogoś na próbę, ale będziesz miał problem dokupić. Drugi przypadek to cały czujnik (ok. 30-40zetów w zależności gdzie kupujesz).

[ wiadomość edytowana przez: apap dnia 2003-01-22 19:23:40 ]