Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Olmar CorsaB+LPG Elpigaz Rzeszów | 2003-01-22 19:55:43 Nabyłem pojazd z zamontowanym alarmem Silicon, i postaram się wyjaśnić jak to zamontowano: czujniki umiejscowione są pod tablicą rozdzielczą na nadkolach, przewody od nich wchodzą do pudełka zamocowanego w schowku na tunelu między siedzeniami i od tego pudełka idzie kabelek do centralki. W tymże pudełku jest płytka drukowana z częściami elektronicznymi a między innymi są dwa potencjometry montażowe i kręcąc jednym z nich (na pudełku są znaki +/-)
reguluje się czułość na ruch. Musiałem trochę zmniejszyć czułość ponieważ alarm włączał się przy byle okazji, a najbardziej jest to wkurzające późną nocą. Ponadto jest taki mankament, że jak skręcę prawie całkiem na "minus" -to układ nie działa, natomiast wystarczy pokręcić na "plus"dosłownie o "p.włos" i już jest za duża czułość. Nie można wykorzystać całego obrotu potencjometru, albo chociaż jego części! Wyłącznik awaryjny zamontowano w skrzynce bezpiecznikowej, wisi na kabelkach- jak napisał wczesniej kolega . Pozdrawiam ![]() |
![]() Olmar CorsaB+LPG Elpigaz Rzeszów | 2003-01-23 09:13:07 W moim przypadku jest to przycisk, w którym styki zwiera się w przypadku przeprogramowywania opcji. |