Problem---parownik?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
otóz problem jest taki, instalacja lovato,auto espero 1.8, w tej chwili przerobiona na śrubę.czasami w różnych sytuacjach auto po prostu nie chce jechac na gazie.Objaw jest taki że spadną mu obroty do około 500/min,na próbe dodania gazu nie reaguje jakby cos tamowało dopływa gazu.Dzieje się to czasami,ustepuje niekiedy po przejechaniu kawałka na beznynie, ale czasami dopiero po jakims chwilowym postoju(wyłączeniu silnika), można jechac normalnie na gazie dopiero.
Instalacja jest napewno dobrze wyregulowana.
ja stawiam na zużyte membramy w parowniku? ale czy to faktycznie może byc ta przyczyna?
Ewentualnie czy może cos takiego powodować mixer?

prosze o pomoc

pozdrawiam
  
 
a ile instalka już ma kkm?
  
 
Cytat:
2005-01-29 22:48:38, omegafan pisze:
a ile instalka już ma kkm?



Około 90kkm

tez sie zastanawiam nad czym czy to nie cos z układu zapłonowego,swiece,kopułka lub cewka,ale myśle że wtedy nie byłoby to czasami, no iżadnych strzałów w kolektor nie ma.
  
 
rozebierz reduktor i go przeczyść..jak zobaczysz jakieś"wady"na membranach to trzeba wymienić.......przy90kkm to na 99,9%membrany.......przy okazji oczyśc mikser i takie tam......

powiedz czemu masz tero instalke na śróbie...za dużo ci palił czy co??


peace
  
 
Cytat:
powiedz czemu masz tero instalke na śróbie...za dużo ci palił czy co??


nie szło go ustawic na komputerku, albo dawał za dużo gazu albo za mało, nie wiem czy to uszkodzenie kompa, czy może przez reduktor że nie chciała się dobra mieszanka ustawić.
  
 
reduktor...........zbór w nim porzadek a później wywal śróbe...

peace
  
 
Przyczyna okazało się zupełnie inna, to jednak nie reduktor.Padł emulator i ine przełączał na gaz, a na benzynie pracował normalnie.Wymieniłem na nowy i jest cacy.
  
 
wiesz może jak sprawdźić emulator?...........to by sie przydało następnym pokoleniom

peace
  
 
Cytat:
2005-02-01 19:41:44, omegafan pisze:
wiesz może jak sprawdźić emulator?...........to by sie przydało następnym pokoleniom peace


u mnie to wygladało tak przełaczał niby na gaz ale obroty były około 500/min, w momencie przełaczenia na gaz , odłaczyłem przewód od elektrozaworu powodujac jego zamkniecie, w tym momencie silnik powinien zgasnąc ale pracował dalej okazało się że dostawał również trochę benzyny i dlatego pracował tak nierówno i nie dało sie jeżdzić na gazie.