Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Huboo WAZ 2106 '77 Wrocław | 2005-02-03 14:52:02 trzeba sprawdzic wszystki przewody od alternatora pewnie cos sie po drodze urwalo ![]() |
![]() karol_ch SYMPATYCZNY GOŚĆ łada samara 2109 Warszawa | 2005-02-03 14:58:09 Przyłączam się do opinii Kolegów. Posprawdzaj przewody. |
![]() adam2106 SYMPATYCZNY GOŚĆ Volvo 480 turbo mysłowice | 2005-02-04 08:11:09 dosyc czesto sa uszkodzenia przewodow w okolicach rozrusznika-sprawdz czy tam sie cos nie uszkodzilo
|
![]() radek-vfts lada 2107 Pawłowice | 2005-02-05 02:01:59 pamietaj tez aby sprawdzic naciag paska klinowego
![]() |
![]() Pivot LADA 2107 Warszawa | 2005-02-09 00:28:34 Mam pytanie prawie w tym temacie, co prawda u mnie ładowanie jest ale jekieś takie cienkie... I stąd pytanie: W alternatorze może być jakaś wolna wsówka? Bo u mnie takowa jest, dość spora wchodząca do obudowy i nic tam nie jest podłączone, auto mam od nie dawna więc jeszcze nie wiem czy wszystko jest w normie... ![]() |
![]() andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ ![]() Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2005-02-09 00:30:41 Ja stawiałbym na padnięty regler |
![]() Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2005-02-10 19:29:31 W alterach lady, zwlaszcza nowszych jest meska koncowka konektorka(nazwijmy to tak) ktora jest wolna, a ktora w starszych ladach(ale nie tylko) pelnila role zasilania drugim + sem, zdaje sie, zarowke od ladowania - w ten czas ona gasla, i ladowanie bylo.
W wypasionych wersjach byl voltomierz i zarowka byla zbedna- nie podpieta - stad wolna meska koncowka od altera |
![]() Jasio SYMPATYCZNY GOŚĆ sluzbowka :) Lublin | 2005-02-10 20:15:38
Ja podobnie bo mialem w samarze podobnie ze czasem ladowanie bylo ok , czasem bardzo niskie a czasem za wysokie .Po wymianie jest super stale 14,1 czy 14,5 jakos tak |
![]() arsen SYMPATYCZNY GOŚĆ PRZYJEDŹ ZOBACZ!!!!! . | 2005-04-18 10:29:43 ja miałem jak wodz bezpieczniki !!! pomogła wymiana na nowe o grubszym topiku!! |
![]() Wergilius SYMPATYCZNY GOŚĆ Kraków | 2005-04-18 10:51:32
No właśnie który bezpiecznik zabezpiecza tą linie?? Wczoraj sprawdziłem druk skrzynki bezpieczników i było wszystko ok. Zastanawiam się czy po prostu nie jest za mały prąd wzbudzania. Bezpiecznik mógł by to tłumaczyć tz napięcie jest bez obciążenia ale jak obciąży się linie to nie puszcza odpowiedniego prądu. Ja już zaczynam i takich wytłumaczeń szukać. Jest gdzieś może w necie schemat elektryczny do 2107 lepszy od tego z książki napraw?? [ wiadomość edytowana przez: Wergilius dnia 2005-04-18 10:53:05 ] |
![]() piotrzezglobic SYMPATYCZNY GOŚĆ 2107 Zgłobice k Tarnowa | 2005-04-18 14:17:43 bezpiecznik obwodu wzudzenia to ten opisany G67 na skrzynce bezpieczników. Prąd to okolo 3-4 A na unieruchomionym silniku możesz zmierzyć. Rezystancja wirnika to ok 3 - 4 omy. Ja mam u siebie regulator od Poloneza firmy Jezpol. Regulator do alternatora sześciodiodowego kosztuje okolo 20 zl do tego szczotki od Poloneza. Schemat polączeń następujący. Plus po zaplonie na końcówkę 15 regulatora, z regulatora z końcówki 67 na szczotkę tę bardziej z tylu alternatora druga szczotka ta glębiej altka do masy. Zresztą szczotkotrzymacz ma blaszkę pod śrubą mocowania więc inaczej się nie da. 15 minut roboty 2 m kabla i spokój od 6 lat. |
![]() Wergilius SYMPATYCZNY GOŚĆ Kraków | 2005-04-21 14:12:31 Witam!!
Na wstępie chciałem Wam podziękować za pomoc a w szczególności Tobie Piotrze! Dziś w końcu miałem czas się tym zająć. Regulatora nie wymieniam na polonezowski bo ostatnio mam mało czasu a wiele do zrobienia więc zostanę przy rosyjskim - ale jakość wykonania jest tragiczna!! Sprawdziłem prąd na tym bezpieczniku i jest równy 0A a więc tu coś jest nie tak! szukam teraz co może być przyczyną. Czy linia ta dalej idzie gdzieś do wnętrza auta i - jak się domyślam obsługiwana jest jakimś stycznikiem - co może po drodze paść. Myślę że to jest powodem że nie ma wzbudzania. Spróbuje jeszcze wzbudzić go od aku żeby wyeliminować samo uzwojenie. Ale podejrzewam raczej przewód a raczej któryś ze styczników. A tak przy okazji to elektrycy twierdzą że użyczając komuś prądu do odpalenia silnika nasz powinien być wyłączony. Edit: Problem rozwiązany!!! ![]() [ wiadomość edytowana przez: Wergilius dnia 2005-04-21 17:27:48 ] |
![]() kolba20ZGIERZ ŁADZIARZ Łada 2107/Volvo 940 ZGIERZ | 2009-11-21 21:45:17 Kurcze mam problem z ładowaniem i nie wiem co tu jeszcze wymyślić gdzie szukać przyczyny tym bardziej że altek po regeneracji i było ładowanie tylko zakupiłem nową Ruską skrzynkę bezpieczników na nowe już bezpieczniki i na starej było ładowanie na nowej brak , kostek sie nie da pomylić bo są oznaczone kolorami 2 razy je sprawdzałem wszystko jest cacy. Może sama skrzynka coś nie teges , znalazłem że tam gdzieś jest wzbudzenie altka musze sprawdzić który bezpiecznik lub przekaźnik za to odpowiada. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ?? |