Ale ze mnie chwalipięta!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ale co tam, pochwalę się.
Moja Essinka trafiła do profesjonalnego lekarza. Jako że stan powłoki lakierniczej nie był zbyt zadowalający ( Prawie do każdego elementu można było się przyczepić), oddałem go do poprawek. Okazało się że trzeba będzie polakierować całość także essik będzię błyszczał w słońcu jak psu j...... HIHI. Dodatkowo chcę wymienić pękniętą przednią szybką (podgrzewaną). Pęknięta jest prawa strona, a lewa nie grzeje - dziwactwo.

Tylko nie wiem czy zdjąć nakładkę z tylnego zderzaka i czy zakładać spoilera na klapę. Podpowiedzcie mi...please.

BTW. Myślałem też o zdjęciu listwy nad tablicą rejestracyjną (tył ofkorz) i zaspawaniu i wygładzeniu dziurek po zamku i śrubach mocujących listwę . Co wy na to??
  
 
skoro i tak całe autko idzie do malowania o ja na Twoim miejscu pozbył bym sie też zamków i klamek z drzwi
a czemu chcesz zdejmować dokładke


[ wiadomość edytowana przez: saintadamus dnia 2005-02-03 14:35:12 ]
  
 
mnie osobiście podobają się wygładzone klapy
  
 
Cytat:
2005-02-03 14:24:40, saintadamus pisze:
skoro i tak całe autko idzie do malowania o ja na Twoim miejscu pozbył bym sie też zamków i klamek z drzwi a czemu chcesz zdejmować dokładke [ wiadomość edytowana przez: saintadamus dnia 2005-02-03 14:35:12 ]



Z tymi klamkami to nie chcę zbyt extreme robić. Po pierwsze to mało praktyczne, po drugie dodatkowy koszt - siłowniki a po trzecie to ma być tylko delikatny tuning. Powiedziałbym wręcz fabryczny z lekką nutką czegoś mojego.
  
 
Co do nakładki to nie pasuje mi do przodu a narazie nie mam kasy zeby kupić na przód. A fajowa jest qrcze

Gładka klapa w niektórych samochodach fajnie wygląda, ale chyba nie w mk6-7. Pozatym wydaje mi się że moda na gładziochy już powoli mija.
  
 
z tyłu nic nie ściągaj, jeżeli spoilerek to tylko oryginał, a co do tylnej klapy to dobrze to będzie wyglądało, tak samo będę niedługo w swoim essim robił.....tylko ja chcę zamiast tego czarnego plastiku dospawać kawałek blachy i zrobić tzw. bad-ass
klamek nie usuwaj, rowki też zostaw (przynajmniej jeden), ewentualnie jak masz centralny na pilota to zaspawaj zamki tylko
  
 
... niop .... zaspawaj wszystek zamki ...... jaak ci akum zdechnie to będziesz przez rure wydechowa wchodził ....
  
 
Cytat:
2005-02-03 17:39:43, mily-swiety pisze:
... niop .... zaspawaj wszystek zamki ...... jaak ci akum zdechnie to będziesz przez rure wydechowa wchodził ....


czy ty chcesz, zebym na noc zawalu dostal?
  
 
Cytat:
2005-02-03 17:30:56, micab pisze:
z tyłu nic nie ściągaj, jeżeli spoilerek to tylko oryginał, a co do tylnej klapy to dobrze to będzie wyglądało, tak samo będę niedługo w swoim essim robił.....tylko ja chcę zamiast tego czarnego plastiku dospawać kawałek blachy i zrobić tzw. bad-ass klamek nie usuwaj, rowki też zostaw (przynajmniej jeden), ewentualnie jak masz centralny na pilota to zaspawaj zamki tylko



Spoilerek już był, co prawda nie oryginał ale ładna kopia oryginału. Teraz wymieniam klapę i chyba zrobię narazie bez. Zawsze można założyć

Będzie udawał sedanika

Szerokie zderzaczki, narazie brak spoilerka, wygładzona listwa rejestracji - chyba to jest to. Będzie trzeba tylko tyłtek delikutaśnie zglebić (szukam springów ) i wiemksze felunie zarzucić, a właściwie lepiej odsadzone

Jeżeli chodzi o rowki to całkowicie się z Tobą zgadzam Micabie, nawet przez myśl mi nie przeszło żeby je usuwać. Mają swój urok.
Ze Świętym też się zgodzę. Myślałem o tych zamkach. Z jednej strony kradzieje nie pogną mi znowy drzwi poprzez manewrowanie łamakiem w zamku (niech już sobie szybę tłuką), ale z drugiej mańki w razie awarii aku nie ma jak się wbić to essika (chyba że też szybkę wytłukę) Myślałem ewentualnie o prawym zamku, ale to chyba nie ma sensu.
  
 
.. niop ..... z tym jednym zamkiem to predzej ... teraz prawie wszystkie samochody maja zamek tylko w drzwiach kierowcy .....
  
 
Ja bym w pozbywanie się klamek i przetłoczeń nie wchodził. Auto wygląda wtedy do... Jedynie te zamki i ewentualnie tylna klapa. Jeśli spojlerek na tył, to tylko orginał, albo coś delikatnego, chyba, że robisz na Coswortha. A tak przy okazji, to powiedz ile będzie Cię kosztowało przelakierowanie autka? I czy to będzie lakierowanie całości (wyprucie wszystkiego i zostawienie gołej blachy w każdym miejscu), czy tylko po wierzchu?
  
 
Tak , zgadzam się z kolegą, najlepiej będzie jeśli założysz oryginalny spojler na klapę, tzw ,, rogalik". Oglądałem już kilka modeli z nie oryginalnymi lotkami i moim zdaniem to sie kupy nie trzyma.
Ognośnie klamek, możesz spróbowąc z tylnymi drzwiami, przednich bym nie ruszał, a wygładzenie klapy bagażnika, to wg gustu.
  
 
Sorki, dopiero się teraz skapnełem, że masz 3d
  
 
Co do klapki to już zamówiłem zaspawanie zamka i otworów po plastikowej listwie. A zamki w drzwiach zostawiam......tak ma być!!!

Pawel, jeżeli chodzi o koszty to ich jeszcze nie znam, ale to będzie raczej usługa grzecznościowa. Jak ostatnio widziałem Escorcika to był bez szyb, zdjęta maska, klapa, zagruntowany. Jadą po maxie.....

Rocky.....rogalika miałem cały czas, ale teraz poprosiłem żeby go polakierowami ale nie zakładali. Żaden problem wywiercić 3 dziurki i przykręcić sobie później. Będą fotki to zdecyduję.....za pomocą kolegów z klubu ofkorz

Tylko jak zapodać te fotki. Narazie ich nie mam, ale jak już będę miał to chcę się pochwalić

[ wiadomość edytowana przez: kristoff dnia 2005-02-07 17:32:15 ]
  
 
a ja z innej beczki... Ile zakosztuje cię taka przyjemność jak nowy lakierek dla Essinki?
  
 
Cytat:
2005-02-07 21:48:21, Hetmann pisze:
a ja z innej beczki... Ile zakosztuje cię taka przyjemność jak nowy lakierek dla Essinki?



Jak narazie to kupę nerwów. Jeszcze nie wiem......zobaczymy