Sprzeglo - problem!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sluchajcie, jak zredukuje bieg na nizszy i dam w deche gaz to sprzeglo mi sie slizga(obroty wzrastaja,predkosc niebardzo),to samo jak sie rozpedzam i chce nagle przyspieszyc.Powiedzcie mi co trzeba wymienic i jakie sa koszta z tym zwiazane.Napiszcie tak orientacyjnie bo jestem zielony jesli chodzi o ceny a mam teraz cienko z kasa wiec chcialbym wiedziec z jakimi kosztami musze sie liczyc.
  
 
.. niop .... masz do wymiany tarcze sprzegła ...... lub docisk ...... albo jedno i drugie .....
  
 
niom tarcza na pewno, a jeśli też docisk to nalepiej kupić cały komplet z łożyskiem
do mojego 360zł ale nie wiem jak do Twojego, różnica może być niewielka
  
 
Ostatnio wymienialem sprzeglo ... 590 za oryginalnego SACHSa - oczywiscie komplet (tarcza, docisk i lozysko) jak bedziesz chcial to daj znac.
  
 
niom to jednak sporo do mnie na szczeście tańsze jest
  
 
Ja ostatnio wymieniałem w swoim Escorcie MKVI, to nowe kompletne sprzęgło w Pulawach firmy SACHS zaplaciłem 385 zł. Robocizna 200 zł. Dużo czy mało?
  
 
KWJoker - jaki masz silniczek ?
  
 
Cytat:
2005-02-04 12:21:43, NoSeK pisze:
KWJoker - jaki masz silniczek ?



mam Escorta z końcówki 92 roku 1.8 D
  
 
Ja mowilem o 1.6 16v
  
 
... a ja wymieniłem tarcze i łożysko ....... kosztowało mnie to 200 zł ...... niop ..... a robocizna to 0.7 + mały gratis .......... .......
  
 
Franc, mogę co sprzedać SACHSA za 290zł /tarcza, docisk i łożysko/