MotoNews.pl
  

Klapka wlewu paliwa nie odblokowuje sie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam Esperowiczów!
przeglądalem forum, ale nie znalazlem tego problemu
mianowicie nie dziala mi mechanizm odblokowywania klapki wlewu paliwa,wstyd,ale teraz na stacji otwieram śrubokrętem
czy ktos ma jakis pomysl lub metode na zlikwidowanie tej pierdoly
rygiel jest ciagle wysuniety.
aha,jak istnieje taka mozliwosc to najlepiej jakby to byla metoda typu "pod blokiem" lub "MacGyver"
dzieki z gory i pozdrawiam!!!
  
 
Najprościej:
Ściągnij boczek /prawy wewnątrz bagażnika/ i zdemontuj siłownik /chyba 3-4 śrubki i wtyk do rozłączenia/. Czas /pod blokiem/ 5 minut. KONIEC
  
 
dzieki serdeczne!!!
w weekend sie za to biore
pozdrawiam
  
 
Powodzenia!
Uwaga!...gdybyś miał ochotę wymienić siłownik to występują 2 rodzaje /niezamienne niestety / ...jedyny sposób wytargać uszkodzony i jechać z nim do sklepu /lub jak się da odczytać numer katalogowy z naklejki na siłowniku/....koszt ok.80zł

Pozdrowionka z Katowic!
  
 
A to jak już w tym temacie to.... jak nalewacie paliwo to odbija wam pistolet i przestaje się wam paliwo lać? Czasem jak jestem na stacji obsługowej to gościu nalewa mi paliwo za 100 zł nawet 4 minuty. JA już się teraz nauczyłem jak to robić żeby nie odbijało ale to czasem jest uciążliwe ( szczególnie jak jestem na bani lub kacu .) Żart

[ wiadomość edytowana przez: 18-letni_wlascicielEspero dnia 2005-02-04 23:24:58 ]
  
 
Bogdan 80 zl toon moze kosztowal kiedys. A rodzaji jest i ch 3 i koszt jednego w autoparts u nas to 160 zl . chcialem sobie go wymienic ale jak uslyszalme cene to narazie odpuszczam wymienie jak bedzie przyplyw gotowki


Co do lanioa paliwa. U mnie jest tak zezeby nalac do pelna toja musze z 7 minut stac pod koniec. Tzn mam w baki 15 litrow wlazi mi okolo 25 i dalej odbija. Wiec musze lac delikatnym strumieniem i schodzi sie troche. Niewiem czemu tak jest bak sie zapowietzra czy jak?
  
 
z tym laniem to ja mialem tak w cieniasie...ale byl na gaz to stacje benzynowa dwa razy widzial
  
 
co do lania paliwa to ja tez mialem z tym problemy
i jeszcze jedno:kiedy zaczal sie problem z klapka troche przegialem z jazda na prawie pustym baku i gdy wreszcie dostalem sie do wlewu srubokretem i odkrecilem go z glosnym "sssssykiem" zostalo zassane powietrze do wewnatrz baku.czy ja az tak przegialem ze jezdzilem jak to sie mowi na oparach? czy tak ma byc?
co do silownika - na szczescie mam "zapas" w rozbitku!
Wam tez radze popatrzec po szrotach albo na allegro,tam ktos wlasnie tez rozprzedaje czesci z rozbitka (ale duzo drozej ode mnie
pozdrawiam
  
 
Ja też mam problem z nalewaniem wachy ale że jeżdzę na gazie to jakoś mi to szczególnie nie przeszkadza ale doszedłem do wniosku że najlepiej jest jak pistolet jest nie do końca włożony
  
 
Nie dokońca włożony i lekko przekręcony w prawo! Wtedy idzie w miarę zgodnie!
  
 
Zgadza się, też doszedłem do wniosku, że nie należy wkładać do końca (pistoletu oczywiście ). A co do kręcenia na boki... do tak wyrafinowanych pieszczot jeszcze nie doszedłem Wystarczy nie za głęboka penetracja
  
 
Hehe... Do końca nie wkładajcie bo się nie raz nie mieści i później ciężko wyjąć
  
 
no ja niewkladam dokonca a od koniec to juz prawie go wyjmuje ale i tak dobija mi. wiec powolutku leje i przy dystrybutorze stoje z 10 minut
  
 

Hmmm mam pytanko czy w kazdym espero jest otwieranie wlewu paliwa ze srodka bo ja nie mam
  
 
Cytat:
2005-02-13 20:23:57, Zwierzu pisze:
Hmmm mam pytanko czy w kazdym espero jest otwieranie wlewu paliwa ze srodka bo ja nie mam



W kazdym Espero jest automatyczne zamykanie klapki razem z centralnym zamkiem (silownik). Natomiast jak tankujesz klapke musisz sobie sam otworzyc, podobnie korek musisz wykrecic. Nie ma zmiluj sie
  
 
NO CHYBA ZWIERZU MA RACJE - NIE W KAŻDYM ESPERO JEST SIŁOWNIK DO OTWIERANIA KLAPKI - JA TEŻ TEGO NIE MAM
  
 
Cytat:
2005-05-28 22:47:12, ZBYCHOL pisze:
NO CHYBA ZWIERZU MA RACJE - NIE W KAŻDYM ESPERO JEST SIŁOWNIK DO OTWIERANIA KLAPKI - JA TEŻ TEGO NIE MAM



A przeczytales ten topic, moj post wyzej?
  
 
Cytat:
2005-05-28 23:00:52, QLogic pisze:
A przeczytales ten topic, moj post wyzej?


Nie pytaj....przecie widać że NIE przeczytał ...zrozum Kolegę ...dzisiaj był koszmarny UPAŁ !

No to jeszcze raz! : Każde Espero fabrycznie POSIADA siłownik klapki wlewu paliwa ...jeżeli nie to wynika wyłaćznie z tego, ze.....np.czasem jest zdemontowany przez ...poprzedniego właściciela bo....padł
Tyle że siłownik służy do blokowania klapki w funkcji centralnego zamka...i tyle!....po otwarciu "centrala" nic nie widać ! bo klapka nie odskakuje ja np.w Nexii ...tym się sugerować nie można!
  
 
nie prosciej napisac ze silownik w klapce espero nie sluzy do jej otwierania fizycznego, tylko do zamykania wraz z centralnym zamkiem? wszak korek mamy bez "kluczyka"

tyle w temacie!
  
 
nie prosciej napisac ze silownik w klapce espero nie sluzy do jej otwierania fizycznego, tylko do zamykania wraz z centralnym zamkiem? wszak korek mamy bez "kluczyka"

tyle w temacie!