MotoNews.pl
  

Ssanie w silniku 2.0, fiat 125p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
problem typu, brak ssania. gdy silnik jest zimny, to normalnie zapala, i jak niedam gazu, to gaśnie, i ciężko jest zapalić. ssanie w tym silniku działa na zasadzie sprężynki bi-metalowej, wyjołem ją, i jest cała. pytanko , czy taka sprężynka może stracić swoje własciwości, czy moze problem jest innego typu
jakby ktos wiedział, o co może chodzić, to bardzo dziękuje.
  
 
ja nie mam 2.0 tylko półtora litra, zapalam bez ssania ale jak jest zimny parownik to gaśnie, to jest na gazie a na benie nie wiem bo nie używam, a ssanie natomiast chodzi na zimnym silniku ale dopiero wtedy jak wyciagne wajche, i przytrzymam przez moment gaz, w granicach od 1tyś - 2 tyś obr., nie mam pojęcia czemu działa tak pózno ale to chyba wina gazowni, w tych zapalniczkach tak będzie, spróbuj wyciągnąc ssanie i pokombinowac chwilke pedałem gazu, kawałek musi sie rozgrzac potem bedzie chodził
  
 
wrzuć jakies fotki Fiacika do profilu, co by można było go po podziwiać
  
 
testowałem wszystko, coś musi być rozkitrane.
fotki zrobie na jutro, ale niema co podziwiać, to jest świeży swapol,jeszcze daleka droga, chodzi o blache ,czekam na wiosne, będziemy działać
  
 
rozumiem że gaźnik orginał od 2.0 -weber??
ssanie automatyczne??
ja śmigam na gaźniku z peloponeza-pod lpg chyba lepsze rozwiązanie
  
 
Cytat:
2005-02-04 19:24:09, mar125 pisze:
rozumiem że gaźnik orginał od 2.0 -weber?? ssanie automatyczne?? ja śmigam na gaźniku z peloponeza-pod lpg chyba lepsze rozwiązanie



chyba nie lepsze, o ile masz dobry mikser pod Webera ADF. A co do ssania- opisywalem kiedyes jego regulacje na forum FSOAK - taki dlugi watek w ktorym klocilem sie z Mrozkiem Jak dobrze poszukasz to znajdziesz.
Powiem w skrocie- od obrotow na zimnym jest w weberze sruba wkrecana w ramie mocowane do osi pierwszej przepustynicy (sruba ta opiera sie o "zebatke" wewnatrz mechanizmu automatycznego ssania), od skladku mieszanki zas- przepustnica rozruchowa. Sprezyne bimetalowa zostaw w spokoju (ustawia sie toto tak, aby pokrywaly sie znaki na obudowie automatycznego ssania- taka kreska na gorze, ewentualnie mozesz naciagnac ja troszke bardziej, al etylko troszeczke, jakies 4-5mm od fabtycznych znakow).
  
 
mam pare fotek mojego fiata, tylko sam nie wsadze, jakby ktoś mógł , to prosze o adres.
  
 
dobra, są w profilu foty, dzięki chrostek. narazie wygląda tak, ale wiosną remont, na jednym jest pokazane ssanie mojego autorstwa, bylejakie ale chwilowo musi tak być.
  
 
Cytat:
2005-02-05 13:46:52, volumex pisze:
dobra, są w profilu foty, dzięki chrostek. narazie wygląda tak, ale wiosną remont, na jednym jest pokazane ssanie mojego autorstwa, bylejakie ale chwilowo musi tak być.



ta trzecia fotka to ma byc ssanie? Druciarstwo na maxa.
  
 
Odkopuję trupa.
Ktoś ma namiar na opis, jak przerobić automatyczne ssanie na linkę DOHC.
Byłbym wdzięczny.
  
 
Cytat:
2010-07-04 12:34:08, mauzer64 pisze:
Odkopuję trupa. Ktoś ma namiar na opis, jak przerobić automatyczne ssanie na linkę DOHC. Byłbym wdzięczny.



a po co na linke? nie lepiej naprawic? Zazwyczaj psuje sie nie to, co chcesz wywalic Czyli bimetal jest OK, a sypie sie przeponka silownika pull -down. Przerobienie na linke niczego nie poprawi.

A jesli chodzi Ci o to ze nie chcesz ciagnac wezy do grzania bimetalu - wystarczy wstawic bimetal grzany prądem po zaplonie, szeroko stosowany patent w sierrach z weberem
  
 
Racja, szukałem przyczyny ogromnego spalania i myslałem, że to ssanie, ale okazało się że dysze były zle dobrane.
Dzieki za odpowiedz
P.S te przeponki idzie jeszcze dostać?
  
 
ostatnio kupilem na alledrogo zestaw naprawczy i przeponka jest w zestawie. Kosztowalo z przesylka nieco ponad stowke
  
 
Ja ostatnio kupowałem na www.eter-mot.com