[PDF] Sonda lambda - opracowanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ciekawe opracowanie dla tych co lubią wiedzieć więcej
700 kb w pdf-ie.


SONDA LAMBDA

Czy oplowska jednoprzewodowa sonda [GM] jest identyczna z tą w Espero i można ją zastosować bez przeszkód w Espero 1.5 ??

[ wiadomość edytowana przez: dextran dnia 2005-02-04 22:00:16 ]
  
 
Ciekawy temat-ja go znam dużo wczeniej z racji zawodu i ciekawości.Moim zdaniem to te same sondy.Niewiem jak są mocowame tzn.jaki gwint.Są robione na całym świeci z tych samych materiałow- mają jednakowe wielkości napięcia w okolicach pracy.
  
 
tak pod warunkiem że jest 1V a nie 5V takie były montowane w Kadetach 2.0 16V 150KM pozostałe miały 1V sonde.
  
 
Dziękuję
Warto poczytać
  
 
Ciekawy artykuł, zastosowałem się do jego zalecen dotyczących sprawdzenia i efekt był dla mnie kiepski, albo źle zrozumiałem. Na ciepłym silniku sygnał powinien pływać czego u mnie nie było, napięcie utrzymywao się na poziomie 0,56V- na benzynie, a 0,06V na gazie, przy zmienie obrotów nieznacznie sie zmieniało, ale minimalnie. Wychodzi że obwód jest otwarty czyli niesterowany, a jak wczoraj byłem w serwisie na kasowaniu błedu poduszki, to gość niby sprawdził i powiedział że z sondą wszystko jest ok.
To w końcu ma to napięcie pełzać czy nie , chociaż wg mnie cięzko jest sterować czymś jeżeli sygnał wejściowy lata po całym zakresie (tak to bym pewnie rozwalił kocioł w EC na dyplomie).