MotoNews.pl
  

"domowe"sposoby zakładania sprezyn

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko do Was:
Jakim "domowym" sposoben najłatwiej załozyc zamki zaworowe??
Bo dzisija ostro sie nameczyłem..i nic
Jakie macie "patenty" na zakładanie tego-bez "bociana"??
  
 
Pod zawór podkładasz kawałek drewna.
dwa Długie klucze oczkowy 13 zakładasz na szpilke do montowania klawiatury.
Zakrecasz nakretke najlepiej na klucz 15 pasujaca na gwint szpilki - wieksza niz oczko klucza.
Kluczami naciskasz na sprezyne zaworową po bokach a druga osoba zakłada zamki srubokretem modlac sie by nie szczeliły ...

W wersji bogatszej mozna kluczem specjalnym - ale nikt nigdy nie ma tego klucza
  
 
Mądrze Czuczu prawi z małą poprawką: przy odrobinie wprawy można to spokojnie zrobić samemu
  
 
A gdzie tam .
Jak szczeli to sam zamek i dostanie druga osoba.
Jak dostaniesz ty to potem i sprezynek trzeba szukac
Niedawno robiłem w ten sposób głowice wiec sie jakos nauczyłem , ale kluczem jest o niebo wygodniej.
Zrobienie takiego klucza nie jest zbyt trudne...Barry swego czasu miał i tym sie robił oznacznie szybciej.
  
 
Jak masz chocjaż zwykła spawarke to możesz spokojnie taki klucz zrobić ja zrobiłem go z zwykłego kawałka rurki..
  
 
Na dobra sprawe to wystarczy sama rurka, szlifierka/brzeszczot i wiertarka. Odpowiednio podciąć i gra.
Buczek sprobuj zbudowac sobie cos na wzor takiego "bociana".
  
 
a propo sprezyn to macie jakies patenty zeby zalozyc sprawnie i szybko te jebana sprezyne zawieszenia silniak ? moze to glupie ale mnie zawsze cholera bierze jak sie za nia mam zabrac ech
  
 
Podnosnik typu łapa.
I gruby srunokret.
Wkładasz sprezyne itp i srubokret i wtedy silnik do góry.
Ci którzy byli u mnie w garazu wiedza ze udaje mi sie to za 1szym razem - opanowałem niestety tą technike.....

Jak dobrze wycelujesz i podnoszac uzyjesz sruboktreta wsadzasz srube.
Traktujesz ją jedynym słusznym narzedziem - młotkiem i dokrecasz.
Młotkiem z czuciem zeby sruba nie straciła gwintu ....
  
 
latarka taka na łeb ala górnik śróbokret najpierw wkladasz w tulejke patrzysz czy ladnie wchodzi ewentualnie naciagasz silnik w prawo lub w lewo_najczesciej za bardzo w prawo odstaje to wkladasz jakies drewienko miedzy bude a tlumik i zakrecasz
lepszy jest wieszak do silnika niz lewarek


[ wiadomość edytowana przez: kabul dnia 2005-02-07 16:17:22 ]
  
 
Cytat:
2005-02-07 15:34:29, CZUCZU pisze:
Ci którzy byli u mnie w garazu wiedza ze udaje mi sie to za 1szym razem - opanowałem niestety tą technike.....



Potwierdzam (bylem, widzialem ) czasami za pierwszym razem wyjdzie
  
 
Kazdy ma swoje patenty Ja np. do sciagania zaworow uzywalem drabiny - drabina na zawor, ja okrakiem na drabine i wydlubywalem zawleczki

"Drabina's special demontage system"



A do polerki najlepszy jest jezyk jakiegos czworonoga