| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kabul F&F Sympatyk Corolla E11 Club Tropicana | 2005-02-06 21:25:11 mam takie pytanie-moze to glupie pytam z czystej ciekawosci
jaki samochod latwiej jest opanowac w poslizgu i jednoczesnie z niego wyprowadzic? krotszy czy dluzszy?jezdzilem wieloma samochodami(FWD,RWD,4WD) ale moja ocena moze byc stronnicza dletgo ze na codzien jezdze maluchem i wiadomo ze jest mi nim wszystko latwiej zrobic zalóżmy ze oba samochody sa RWD jest podobna nawierzchnia i ten sam kierowca poprosze o powazne odpowiedzi i uzasadnione czyms sensownym szczególnie tych ktorzy maja jakies doswiadczenie w jezdzie roznymi samochodami w proporcjonalnych relacjach czasowych pozdro |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2005-02-06 22:14:21 Mi najlatwiej bylo 4wd c o prawda bylo to tylko subaru justy no ale, malcem ciezko bo przod leciutki... |
CHRYS66 F&F Sympatyk Fiat 850 racing Wawka Bemowo | 2005-02-06 22:17:51 niestety to wszystko zalezy od umiejetnosci najlatwiej AWD, RWD i FWD tasama zasada wmiare wyprowadzania w RWD uzywasz kiery i gazu a w FWD dochodzi rekaw |
Wujek-Kajtek F&F Sympatyk FSO KRAKÓW | 2005-02-06 22:18:41 Hmm....w sumie tył napęd i długie autko całkiem łagodnie się zachowuje. Nie trzeba tak szybko kręcić...krótkie autko z przednim napędem ma dużo szybsze reakcje...
Najlepiej oczywiście 4x4...takie średnio długie
Czyli Delta, lub Impreza
PZDR |
CHRYS66 F&F Sympatyk Fiat 850 racing Wawka Bemowo | 2005-02-06 22:20:11 albo jeszcze rozne EWY ![]() |
mille F&F Sympatyk Honda Accord Aerodec ... Poznań | 2005-02-06 22:26:00 oczywiście AWD najłatwiej, w przypadku reszty zależy o jakim poślizu mowimy, czy ucieka przód czy tez tył. |
kabul F&F Sympatyk Corolla E11 Club Tropicana | 2005-02-06 22:34:19
dzieki ci - o taka odpowiedz mi chodzilo ale dokladniej o uslizg tylu napedu tylnego [ wiadomość edytowana przez: kabul dnia 2005-02-06 22:36:52 ] |
kabul F&F Sympatyk Corolla E11 Club Tropicana | 2005-02-06 22:39:37
ty to juz dobrze wiesz co |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-02-06 23:04:36
hiehie |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2005-02-06 23:52:13 ja zawsze jezdzilem samochodami RWD, jednak ostanio mialem okazje ciagnac kulig matizem i takie mialem wrazenie jakby auto nie mialo tylu poptrost tak ciasno dalo sie zawracac ze szok fiaciorem takich rzeczynie potrafilem zrobic a w matizie wogole sie nie staralem,
jednak generalnie albo AWD albo RWD, jak bede mial syrene to przerobie ja na RWD |
Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2005-02-06 23:58:10 jak sie przesadzi to zadnego auta sie nie wyciagnie z poslizgu... jak uzylem recznego przy 140 na lotnisku w asconie to zaczalem sie modlic.... |
Twarog F&F Sympatyk Fiat 125p/Opel Omega Kobyłka | 2005-02-07 00:46:43
Nadsterowne jest w tedy gdy tył ucieka tak?? czy mi sie cos powaliło?? Moim zdaniem lepiej jak ucieknie tył niż przód na łuku bo tak mozna zakontrować i w mire wyprowadzić a często jak przód zacznie uciekac to dużo mozesz nie poradzic ale takie jest moje zdanie np według mnie podsterownym autem jest lanos przy ciut szybszym pokonywaniu zakrętów przód zaczynał mi uciekać a przy zawijaniu na rekawie ciężko było zrobic nawrotke 180 bo stawialo go 90 i tak leciał bokiema astrą czy meganką bez problemu 180 lub i więcej pozdro |
CHRYS66 F&F Sympatyk Fiat 850 racing Wawka Bemowo | 2005-02-07 01:17:25 dlatego ja wole jezdzic mocnym RWD niz mocnym FWD mimo ze na codzien narazie mam FWD troszke mocniejsze |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2005-02-07 02:08:17 dokladnie nadsterownosc jest gdy tyl ucieka |
Wujek-Kajtek F&F Sympatyk FSO KRAKÓW | 2005-02-07 05:00:48 Generalnie wyprowadzenie przednionapędówki z podsterowności nie jest takie trudne...należy jak najbardziej dociążyć przednią oś...puszczając gaz, redukując bieg...nie należy jednak doprowadzić do częściowego lub całkowitego zablokowania przednich kół, bo wtedy to faktycznie modlitwa... |