Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Ostry87 126p '87 i '93, Esco ... Kraków | 2005-02-07 10:55:48 Jak w temacie czy da się go wcisnąć??Bo jak dla mnie to lepsze rozwiązanie niż w silnik z CC czy innych autek. |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-02-07 10:59:03 a dlaczego niby lepsze?? uwazasz ze garbus mial takie kopyto>? |
![]() Royber F&F Sympatyk 126p Poznań | 2005-02-07 11:25:40 http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=20202&c=0&hq=&f=25&m=flat
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=15954&hq=vw&f=25&m=flat Kiedyś też nad tym myślałem... Ale obliczając koszty swapa wole sie bawić 650tką. |
![]() _Arti_ Opel Bieruń | 2005-02-07 12:42:55 to jest silnik niskoobrotowy, więc nie ma sensu go wysoko kręcić zreszta nie mam cierpliwości przy 5 tyś więc zmieniam bieg.
dodam że ciągnie od dołu, wiec silnik z charakterystyką dołową, każdy ma chłodniczke oleju seryjną, różne doloty gaźniki itd. nie wiem ile wazy silnik ale mam 2 komplet ( silnik-skrzynia) w garazu. |
![]() Ostry87 126p '87 i '93, Esco ... Kraków | 2005-02-07 13:13:00 Napewno ma lepsze kopyto od malucha ![]() ![]() |
![]() CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-02-07 13:26:18 I robia z tym silnikiem wiele fajnych rzeczy.
Duzo patentów jest po sieci - silnik równie czesto przerabiany jak 650 w maluchu . Ale lepszy imo central z silnikiem FIATA.. Bo inaczej sie z garba nie wsadzi. |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-02-07 14:17:02 Silnik moim zdaniem bardziej nieepokowy niżeli maluch ![]() |
![]() Ostry87 126p '87 i '93, Esco ... Kraków | 2005-02-07 20:26:09 Jednak macie racje ![]() |
![]() maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2005-02-07 21:12:08 porthos ma z tylu chlodnice odpada ciagniecie przewodow przzez cala fure |
![]() Ostry87 126p '87 i '93, Esco ... Kraków | 2005-02-08 00:00:29 A ma ktoś zdjęcia i wszelkie info tak umieszczonej chłodnicy?? |
![]() maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2005-02-08 00:05:01 POrthos pewnie ma ![]() |
![]() BLUE_650 BMW 320 Piaseczno(Warszawa) | 2005-02-08 00:09:40
Na stronie126fan w dziale swap center widac na fotkach ![]() |
![]() Ostry87 126p '87 i '93, Esco ... Kraków | 2005-02-08 00:15:15 dzieki ![]() ![]() |
![]() killer126FL F&F Sympatyk 126p 1100ccm Gdańsk | 2005-02-08 02:54:20 heh.. silniki z garba wcale nie sa takie mocne.. to zreszta zalezy jaki bo z tego co wiem to sa 1200 1300 i 1600. kumpel kupil se ostatnio 1300 - wsysam go z kazdej strony jak chce.. ![]() ![]() |
![]() cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2005-02-08 11:32:36 Polska sie sciga kaszlami, a niemcy maja swoje garbuski - 150 kucy to chyba standart, tamte garbuski niezle zapierdzielaja. na tvn turbo byla czesc programu chyba motorvision classic temu poswiecona. |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-02-08 11:55:53 Słuchaj pewnie, że można zrobić takie silniczki na super potforne PS-agregaty;] Ale to nie kończy się tak jak w maluszku na kosztach rzędu 5tyś zł bo tak to zbobisz potforny silnik a na wielokrotnościach i to w euro. Można kupić tak jak i do kaszla na stronach podobnych do Abarth'owych częsci począwszy od śrubek do tytanowych korb i kutych tłoków. ......Zresztą.....Ja i tak zawsze będę stał po stronie 652 III szlif ![]() |
![]() cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2005-02-08 12:08:12 No III szlif roolz, tylko coraz trudniej go dostac ![]() |
![]() Ostry87 126p '87 i '93, Esco ... Kraków | 2005-02-08 12:12:48 To albo będe grzebać przy 650 albo właduje silnik z CC i dam chłodnice z tyłu ![]() ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: Ostry87 dnia 2005-02-08 12:13:07 ] |