| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Ostry87 126p '87 i '93, Esco ... Kraków | 2005-02-07 10:55:48 Jak w temacie czy da się go wcisnąć??Bo jak dla mnie to lepsze rozwiązanie niż w silnik z CC czy innych autek. |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-02-07 10:59:03 a dlaczego niby lepsze?? uwazasz ze garbus mial takie kopyto>? |
Royber F&F Sympatyk 126p Poznań | 2005-02-07 11:25:40 http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=20202&c=0&hq=&f=25&m=flat
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=15954&hq=vw&f=25&m=flat Kiedyś też nad tym myślałem... Ale obliczając koszty swapa wole sie bawić 650tką. |
![]() _Arti_ Opel Bieruń | 2005-02-07 12:42:55 to jest silnik niskoobrotowy, więc nie ma sensu go wysoko kręcić zreszta nie mam cierpliwości przy 5 tyś więc zmieniam bieg.
dodam że ciągnie od dołu, wiec silnik z charakterystyką dołową, każdy ma chłodniczke oleju seryjną, różne doloty gaźniki itd. nie wiem ile wazy silnik ale mam 2 komplet ( silnik-skrzynia) w garazu. |
Ostry87 126p '87 i '93, Esco ... Kraków | 2005-02-07 13:13:00 Napewno ma lepsze kopyto od malucha Nie mam co ukrywać ja kaszlaczka używam na codziń i bawienie sie chłodnicą i te rury przez samochód mi nie pasują A Garbus też ma chłodzenie powietrzem. Ale jak koszty rzeczywiście duże to nie ma sensu |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-02-07 13:26:18 I robia z tym silnikiem wiele fajnych rzeczy.
Duzo patentów jest po sieci - silnik równie czesto przerabiany jak 650 w maluchu . Ale lepszy imo central z silnikiem FIATA.. Bo inaczej sie z garba nie wsadzi. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-02-07 14:17:02 Silnik moim zdaniem bardziej nieepokowy niżeli maluch Nie wspomnę o chorym spalaniu. Co do dynamiki to po zainwestowaniu może oczywiście być ciekawą jednostką ale i tak wolę 126p z wiadomych względów;] Nie wspomnę, że częsci do garbatych są tragicznie drogie!! do kaszla natomiast prawie wszystko na złomie wyszarpniesz;] |
Ostry87 126p '87 i '93, Esco ... Kraków | 2005-02-07 20:26:09 Jednak macie racje Osiągi nie są aż tak dobre żeby dawać tyle kasy za części. Będe musiał grzebać przy 650 bo nie ma mowy żebym montował silnik wymagający chłodnicy :/ |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2005-02-07 21:12:08 porthos ma z tylu chlodnice odpada ciagniecie przewodow przzez cala fure |
Ostry87 126p '87 i '93, Esco ... Kraków | 2005-02-08 00:00:29 A ma ktoś zdjęcia i wszelkie info tak umieszczonej chłodnicy?? |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2005-02-08 00:05:01 POrthos pewnie ma ... |
BLUE_650 BMW 320 Piaseczno(Warszawa) | 2005-02-08 00:09:40
Na stronie126fan w dziale swap center widac na fotkach |
Ostry87 126p '87 i '93, Esco ... Kraków | 2005-02-08 00:15:15 dzieki Ale tam ciasno pod maską burdel lekki Ale lepsze to niż te rury przez samochód puszczane. Ale nie widze cosik robić w silniczku bez wyjmowania go |
killer126FL F&F Sympatyk 126p 1100ccm Gdańsk | 2005-02-08 02:54:20 heh.. silniki z garba wcale nie sa takie mocne.. to zreszta zalezy jaki bo z tego co wiem to sa 1200 1300 i 1600. kumpel kupil se ostatnio 1300 - wsysam go z kazdej strony jak chce.. zreszta kiedys wsiadl do mojego fiacika - i powiedzial ze napewno lepiej zapierdala "jezdzi sie jak gokartem stary.. " hehe tak powiedzial! pozatym to sa jedne z wiekszych silnikow chlodzonych powietrzem dlatego nie lubia byc tuningowane. .za to lubia byc awaryjne.. najbardziej podatne na awarie sa 1600.. no i to ze pala to tesh racja.. wysysaja strasznie paliwko. wiec balbym sie jezdzic ostro porobionym takim silnikiem - poprostu nie byloby mnie stac. lepiej stary dlubaj 650.. tam mozna se pokombinowac we wszystkie strony.. ja za to tak se kombinuje zeby moze podciagnac gaznik od garba no boba... (moze ktos cos slyszal - i powie mi ze sie tak nie da odrazu to nie bede sie ludzil niepotrzebnie ) |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2005-02-08 11:32:36 Polska sie sciga kaszlami, a niemcy maja swoje garbuski - 150 kucy to chyba standart, tamte garbuski niezle zapierdzielaja. na tvn turbo byla czesc programu chyba motorvision classic temu poswiecona. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-02-08 11:55:53 Słuchaj pewnie, że można zrobić takie silniczki na super potforne PS-agregaty;] Ale to nie kończy się tak jak w maluszku na kosztach rzędu 5tyś zł bo tak to zbobisz potforny silnik a na wielokrotnościach i to w euro. Można kupić tak jak i do kaszla na stronach podobnych do Abarth'owych częsci począwszy od śrubek do tytanowych korb i kutych tłoków. ......Zresztą.....Ja i tak zawsze będę stał po stronie 652 III szlif |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2005-02-08 12:08:12 No III szlif roolz, tylko coraz trudniej go dostac |
Ostry87 126p '87 i '93, Esco ... Kraków | 2005-02-08 12:12:48 To albo będe grzebać przy 650 albo właduje silnik z CC i dam chłodnice z tyłu . Ale narazie kase trzeba zbierać a potem to już własna praca
[ wiadomość edytowana przez: Ostry87 dnia 2005-02-08 12:13:07 ] |