MotoNews.pl
  

Jak zdjąć progi?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie. Dodam że wkrety odkręcone a one sie dalej trzymają???
  
 
Pewnie sa jeszcze przyklejone
  
 
Są przyklejone do progu......uuuuu....tego kleju o ile jest taki jaki się do tego celu stosuje to prędko nie oderwiesz....podobno trzeba z lakierem zrywać
  
 
Co!!!
  
 
... spoko, da sie je odkleic, u mnie tez bardzo mocno trzymalo, ale dalem rade. Jak nie pojdzie podwazajac je delikatnie np srubokretem to sprobowac na goraco

-----------------
loża rządzi, loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi..
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców"
  
 
Ostatnio był temat jak zamontować progi, i wszyscy zgodnie krzykneli żeby kleić i że nie ma problemu ze zdjęciem, no to macie efekty, życze udanej zabawy, i jedno lest pewne coś sie zniszczy, albo progi, albo samochód, a kleje z pod spodu będzie cieżko usunąć, a wsyatrczyło wcześniej pomyślecz i poprostu przykręcić próg albo przynitować (taj jak to jest fabrycznie)
  
 
Cytat:
2005-02-08 14:39:56, daz pisze:
Ostatnio był temat jak zamontować progi, i wszyscy zgodnie krzykneli żeby kleić i że nie ma problemu ze zdjęciem, no to macie efekty, życze udanej zabawy, i jedno lest pewne coś sie zniszczy, albo progi, albo samochód, a kleje z pod spodu będzie cieżko usunąć, a wsyatrczyło wcześniej pomyślecz i poprostu przykręcić próg albo przynitować (taj jak to jest fabrycznie)



... u mnie w rst progi byly fabrycznie przyklejone i przykrecone na sruby ... mysle ze w rs2k tez...

-----------------
loża rządzi, loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi..
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców"
  
 
U gory siedza na takiej listwie czyli trzeba je zlapac od dolu i ciagnac do siebie.Wkrety masz od dolu pare i od czola (przy tylnym kole i przednim).]
  
 
Witam!

U mnie progi od RS-a są zamontowane także na wkręty oraz klej. Z tym że wkręty na początku i na końcu progu, a klej na całej długości. Jak robiłem progi (te metalowe ) to blacharz bez trudu odkleił progi, jakiego patentu użył, nie zdradził
  
 
Jak miałem RS2000 to tam progi były fabrycznie przymocowane na nity a w tylnej części tyła taka listwa która się wsówała w odpwiedni stelaż na samochodzie.
  
 
Cytat:
2005-02-08 19:27:37, daz pisze:
Jak miałem RS2000 to tam progi były fabrycznie przymocowane na nity a w tylnej części tyła taka listwa która się wsówała w odpwiedni stelaż na samochodzie.


To tak jak w moim RS - oryginalnie
W czarnym z oryginalnym pakietem fabrycznym RS progi maja ciutek inny ksztalt i inne mocowanie bo listwa mocujaca jest przykrecona na calej dlugosci progu i na nia sie zachacza spoiler progowy i pare wkretow od spodu i dwa od "czola" i wszycho - zadnego kleju nie bylo.