Spory przyrost mocy!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wlasnie trafilem sobie na pewna stronke, na ktorej znalazlem jakis bajerek podczepiany zapewne do komputera i w przypadku mojego silnika 1.8 16V daje przyrost mocy okolo 14 KM. Nie wiem na ile jest to prawda, ale wiem jedno... Nie jest to tanie :-P


Tu
  
 
Cytat:
ESCORT 1.8 16 V
Details
Puissance d'origine : 105 ch,
Gain de puissance : 17 ch,
Gain en couple : 25,5 NM,



No niezle u mnie nawet wiecej - to pewnie dziala na zasadzie omijania centralnego kompa i ustawieniu swoich parametrow, o tym moze swiadczyc cena!!! - jest kosmiczna
  
 
W RS 15 KM ,hmm to juz 165 by bylo
  
 
tak samo można podpiąć smt6 i dac go komuś dobremu do strojenia uzywke wyrwiesz za 600zł można ustawic dwie mapy ....
  
 
No jak mi to podlaczycie i na hamowni wyhamujecie w N/A 15 koni to moze powiem ze to prawda
  
 
E tam można w modelu RS osiągnąc większą moc dużo taniej.

Wiem bo mam 180 kucy , na nowym kompie

W poniedziałek jade na się wyliczyc na rolkach.
  
 
Cytat:
2005-02-10 10:01:32, RedCar pisze:
E tam można w modelu RS osiągnąc większą moc dużo taniej. Wiem bo mam 180 kucy , na nowym kompie W poniedziałek jade na się wyliczyc na rolkach.


to skąd wiesz, że masz 180km jak dopiero pojedziesz na hamownie
  
 
HEHEHE.. BAKSTER CHYBA NIE WIERZY W CHIP TUNING
  
 
Jak byś pojeździł bez chipa i z chipem to byś uwierzył w dane które podałem.

Pozatym on dokłada mi tylko 15 do 20 HP.

Ale różnice odczuć można w siedzeniach

No i kręci się 7400 obr./min.

He he
  
 
ja też niewierze w chip-tuning co innego podpiąc dodatkowego kompa i napisac nową mape tak ajk wcześniej pisałem coś typu smt czy greddy e-manage itp
  
 
RedCar ile dales za ten chip tuning?? (ja tez oczyms takim mysle)
  
 
Cytat:
2005-02-10 14:12:54, noxx pisze:
ja też niewierze w chip-tuning co innego podpiąc dodatkowego kompa i napisac nową mape tak ajk wcześniej pisałem coś typu smt czy greddy e-manage itp



To chyba nie za bardzo wiesz o czym piszesz
  
 
ja tam sie nie zgadzam ze cip tuning to pic na wode..... nie mialem okazji jechac benzynka ale jechalem golfem III td po chip tunigu... roznica ogromna byla.
  
 
w N/a roznica w momencie qwa jasne okej zgadzam sie ale w mocy to juz Cie wbije w fotel chyba jak zobaczysz rachunek do zapłaty Moment wzrosnie o te 8-10 % aa moc 5%... A to Ciekawe red car:> bez hamowania 180 koni hehe aa seria miala 150 czy tak sobie wmawiasz bo kupiles i musi miec 150?? to Ci ciekawe to moje fura ma ok 200 koni bo mnie wbija w siedzenie na kazdym biegu i jak go do serii przyrownam to latam
  
 
Liked a teraz to juz rzuciles.... hehe Tdi to wogule inna sprawa Jak masz passata 130 konnego i w momencie dobrego zestrojenia przerabiasz go na 190 to musisz odczuc roznice W turbo mozna wyjac tez dobre wyniki Ale nie w N/A.... moment jeszcze tak ale nie moc
  
 
no spox, chipy to raczej wlasnie w td albo doladowanych benzynkach. Tak to moszna to olac. Przyrost nieadekwatny do wydatku, przynajmniej z tego co sie orientuje a juz w 30konny przyrost w N/A na samym chipie to nie uwierze. hehehehe tez chce taki!!!
  
 
toradek że niby czemu jak twa wiedza tak wilką wyjaśnij mi na czym moj błąd polega?
  
 
To ja sie Ciebie zapytam, czy wiesz co to jest SMT i czym rozni sie to od Stand-Alone?
SMT to swinka - piggy back - tylko oszukujaca sygnaly od poszczegolnych czujnikow. Z samego zalozenia chip-tuning daje wieksze/lepsze mozliwosci wysterowania paliwem, zaplonem. Oczywiscie nie daje mozliwosci typu - dodatkowe funkcje.

Greddy e-Manage to juz pelny Stand-Alone i daje duuzo wieksze mozliwosci niz standardowy sterownik silnika, jest przede wszystkim bardziej elastyczny, ma o wiele wiecej f-cji, ale nie jest to piggy-back typu SMT.

W moim stwierdzeniu, ktore wczesniej zapisalem chodzilo mi o SMT - oczywiscie stworzysz jakas mape paliwa, zaplonu, ale nie bedzie ona tym samym co zwykla mapa w osobnym sterowniku.

Jeszcze jedna ciekawostka - istnieje cos takiego jak MegaSquirt - taki projekt DIY (Do It Yourself) - zastosowany tam procesor Motorolli jest szybszy niz w niektorych sterownikach (np ECC Forda). Calosc wykonania okolo 300 zl i spelnia swoje funkcje.
  
 
W moim stwierdzeniu, ktore wczesniej zapisalem chodzilo mi o SMT - oczywiscie stworzysz jakas mape paliwa, zaplonu, ale nie bedzie ona tym samym co zwykla mapa w osobnym sterowniku.

heh a czym wg. ciebie będzie

PS ogólnie sie przyjmuje że e-manage moze zastąpić smt i odwrotnie
  
 
bakster.. przypomne... rs2000 sauber 180KM moze o to wlasnie chodzi

[ wiadomość edytowana przez: liked dnia 2005-02-10 21:54:42 ]