| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2005-02-11 17:21:29 Hm.........
Bęzynka czy gaz???? Sprawdź kable wys.nap. i świece to podstawa przy takiej pogodzie. Coś się dzieje z kontrolką silnika??? |
faworyt TOYOTA DRIVER Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2005-02-13 00:09:17
O czym my mówimy w tym wątku?O 1.6 które wkręca się do 7000rpm?Ja mam to samo co ty! Tylko przy 6700obr/min tak jakby jej paliwa zabrakło.Szarpie tak charakterystycznie i też się zastanawiam,czy niepowinna wkręcać się 8tyś.obr/min .
Jedną z tych usterek masz już diagnozowaną.To szarpanie przy 7tyś.obr/min jest normalnym objawem 93% aut produkowanych na świecie.Dalej to te duszenie się przy większym uchyleniu przepustnicy może być spowodowane zanieczyszczeniem któregoś z filtrów,lub tym,że komputer coś nie teges z określeniem mieszanki.Winne mogą być okład zasilania w paliwo,lub system sterowania ,czyli ECU,lub sonda lambda.To są tylko moje przypuszczenia .Napewno wypowie się ktoś ,kto miał podobne problemy i napisze jak to rozwiązał. |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2005-02-13 07:43:22 Moja bez problemu się kręci do 8tyś. na obr. ale takie obr,. jak wiecie to katorgi dla silnika. |
faworyt TOYOTA DRIVER Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2005-02-13 14:02:36 Ej chłopaki,chyba przesadzacie z tymi obrotami .Mi paliwo odcina przy 6.7tyś.obr,a w sumie niewieże ,że na LPG bez odcięcia da się dokręcić do 8tyś.obr,to raczej dla 3SFE grozi uszkodzeniem,przegrzaniem pierścieni tłokowych, inne wirujące masy w silniku osiągną taki cięzar,że mogą urwać się poprostu.No w każdym bądź razie 8tyś.obr,to niezły hardcore dla FE i obroty ciężke ,że tak powiem do osiągnięcia ze względu na słabe napełnienie komór spalania przy tych obrotach,no chyba,że ktoś lubi rzeźnie
[ wiadomość edytowana przez: faworyt dnia 2005-02-13 14:04:06 ] |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2005-02-13 15:58:04 Moja 3S-FE wkręca się do prawie 8tyś. na biegu jałowym.
|
carinus TOYOTA SPEC Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2005-02-13 21:18:35 Mi udalo sie kiedyz zamknac obrotomierz na 9.5 tys. ale nie o tym mamy pisac.Takie dlawienie silnika przy wcisnietym gazie to juz objaw ze cos zaczyna sie dziac i trzeba po kolei sprawdzac zasilanie paliwem i zaplon.Ktorys czujnik moze juz szwankuje. |
carinus TOYOTA SPEC Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2005-02-16 20:48:21 Zdlawienie na niskich obrotach moze byc powodem kiepskiego dzialania regulatora biegu jalowego. |