Blachy w carinach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam pytałem już was ogólnie o Carine a teraz jeszcze prosze o opinie na temat blach. jak mówiłem staram się kupić carine e z 94-96 roku ale prawie wszystkie które ogłądałem były klepane. na paru nieklepanych ( albo klepanych tak że ja nie widzę ) znalazłem początki rudego raka ( na rantach drzwi np.). To norma jest czy wyjątek potwierdzający regułę ? autko ma 10 lat to w sumie nie mało ale nie za wcześnie na rdzę ? mam szukać "nierdzewki" czy pogodzić się i brac co jest ?jakie elementy mam w aucie oglądać żeby być pewnym że mi nie zrdzewieje na wylot w ciągu roku.
  
 
nadkola, progi. to podstawa. podłoga jesli nie była spawana to nie powinno byc problemów. warto obejrzeć miejsca pod tylnymi lampami oraz pod uszczelkami.
  
 
No niestety ale w 10 letniej carince już sie pojawia. Moja rdza tak widocznie zaatakowala po ubiegłej zimie (burchle na drzwich, poniżej paska; progi) reszta powinna byc ok.

Jeśli szukasz w białymstoku i stąd pochodzisz to zwróc uwage że sporo carin jeździło na taksówkach, a w takich to może byc różnie.

Udanego zakupu
  
 
Cytat:
2005-02-11 11:08:02, adamo pisze:
autko ma 10 lat to w sumie nie mało ale nie za wcześnie na rdzę ?


u mnie Cari ma juz rocznikowo w sumie 13 ale mozna powiedziec ze ma 12latek (auto kupowane31Grudnia92)i rdza jeszcze nie zawitała do mnie
  
 
Witam!
Moja ma 13lat i rdza była (bo jest po lakierze całości ale nie z tego powodu tylko zmatowiała)
1-nad tylnymi lampami (ślady po blacharzu)
2-nad przednią szybą
3-narożnik maski
4-błotniki tylne (ślady po blacharzu)
i to tyle myślę że nie wiele na tyle latek
Pozdrawiam

P.S. Będziesz miał ciężko kupić model dobrze wypasiony i bez "kornika"
  
 
U mnie zaś wszystko ok ale tylko w miejscach gdzie nie ingerowano po wyjściu z fabryki. Jeśli chcesz autko na dłużej to szukaj bezwypadkowego bo inaczej roczek, dwa pod chmurką i rdza wyjdzie ponownie.Polecam NIERDZEWKĘ
  
 
Cytat:
bo inaczej roczek, dwa pod chmurką i rdza wyjdzie ponownie



no to ja mam najwyrzej jakieś h....... blach bo moja carineczka cały czas jest garażowana a ta ruda daje o sobie znać

a tak wogóle to słyszałem że rdza wychodzi często po okresie zimowym, tzn od soli którą sypia u nas na drogi. W Niemczech i innych krajach zachodnich sypią jakis specjalny środek który tak jak sól roztapia snieg, ale nie niszczy samochodów. Ale zanim to wejdzie do nas to cos czuje że rdza mi jeszcze trzy kolejne samochody zeżre :/
  
 
Na mojej bitej kilkakrotnie Carinie 94 nie ma sladu rdzy, nawet wydech mam ciagle fabryczny (no niestety czas zrobil swoje i niedlugo musze zmienic koncowy tlumik bo brzeczy) a to wszystko dzieki braku ingerencji soli Pozdro
  
 
CzapCzap a ile masz przebiegu hm.... bo moja 92r. 189,000 i wydech orginał i nic nie brzęczy!
Pozdro.
  
 
Cytat:
2005-02-12 07:56:46, Kafi pisze:
CzapCzap a ile masz przebiegu hm.... bo moja 92r. 189,000 i wydech orginał i nic nie brzęczy! Pozdro.


ok 300 tys km
  
 
To wyjaśnia wszystko i tak długo wytrzymał pokaż mi inną markę w której przynajmniej wydech tyle wytrzymuje.
Pozdro.
  
 
u mnie wycdech raz juz sie przetarł a teraz wogóle jest zdeformowany bo cofając o jakis wyzszy krawężnik zaczepiłem i brzydko wygląda
  
 
Cytat:
2005-02-12 14:15:11, Kafi pisze:
pokaż mi inną markę w której przynajmniej wydech tyle wytrzymuje.


Z tym mozebyc problem
  
 
He he
Widziałem tłumiki które wytrzymywały 8-10 lat ale przebieg góra 100,000km. a tutaj pełna KULTURA mój pochodzi jeszcze ze 2latka spokojnie tj.15lat
  
 
'93, ok.300kkm, wydech wygląda jeszcze na oryginał
Rudej brak, ale pieron wie kto, ile razy i z której strony ją wcześniej malował
W każdym razie podłoga, progi, nadkola itp. zdrowe
Pozdro.
  
 
U mnie carinka 13 letnia i jedynym miejscem gdzie pojawiła sie ruda jest maska. Trochę poszpachlowane i podmalowane ale jak sie dowiedziałem to maskę należy wymienić ze względu na podwójne blachy i rdzę, która jak już się między nimi pojawiła to już niczym się nie wygoni
  
 
Na masce? Kurcze, co za miejsce dziwne.
Maska jest przecież cała ocynkowana....
Moze zamiast wymiany da się w tym miejscu zrobić dodatkowy wlot powietrza?

Zajrzyj sobie w nadkola tylne. Popukaj dokładnie

Pozdrawiam
  
 
No i okazalo sie, ze tlumik jeszcze jest wporzo, a te dzwieki, ktore z niego dochodzily to drgania przenoszone od wypalonego pierscienia laczacego kolektor z wydechem (cos w tym stylu ) Pozdro
  
 
Misiek u mnie też maskę korniki oblazły i u kumpla to samo co do nadkoli to przed lakierowaniem nie było kornika!
Pozdro.
  
 
Szczęściarz

W każdym razie blachy w carinie dobre
U mnie tłumik przeżył cały wydech... Po 15 latach był nadal ok. Bez porozumienia ze mną poszedł niestety w diabły

Pozdrawiam