MotoNews.pl
  

Regulacja zapłonu w 126 el

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Siemanko wszyskim mam taki problem silniczek odpala w tedy gdy ma ustawiony zapłon na 10 stopni przed GMP a jeżdzi bez stukowego gdy ma ustawiony zapłon na zero .
A założony mam zapłon elektroniczny od eleganta z modułem nanoplexu niebieski .
Moja prożba jest taka ma morze ktoś szczegółowy schemat zapłonu lub schemat podłączenia potencjometra aby zapłon był rególowany od środka .
  
 
uderz do ludzi co jezdza w RC, moze Mitrok albo A-grupa z tego forum cos pomoga
  
 
Mam podobny problem tylko że na silniczku z cc700 też manoplex jak ustawie zbyt nisko zapłon to nie ma siły rozrusznik przekręcić silnikiem,wiec taki potencjometr był by OK
  
 
odświerzam temat bo nie znalazłem odpowiedzi
  
 
digitech - jedyne, co przychodzi mi do głowy - nie znam się na elektronice - to jest sterowanie "zewnętrzne"...ja mam u siebie i jestem mega-zadowolony. Mam wersję w której moduł i korekt są osobno, więc pewnie jest możliwość zakupu samego korektora...Zmiana charakterystyki odbywa się nieliniowo...
  
 
temat można uważać jako zamknięty ale jeśl ktoś jeszcze coś wiedeział to proszę o kontakt
  
 
Znalazłeś schemat, czy skorzystasz z oferty digitech??
  
 
skorzystam z oferty ditech
ale jeszcze niemają takich bajerów do zapłonu elegantowskiego (nanoplexu ) ale w krótce będą mieli więc spoko dziękować wszyskim za pomoc
  
 
ile może w warsztacie kosztować pożądna regulacja gażnika i zapłonu??
  
 
Cytat:
2005-02-13 23:37:34, specWROC pisze:
ile może w warsztacie kosztować pożądna regulacja gażnika i zapłonu??

daj sobie spokój Może znajdzie się ktoś z wrocławia, kto zrobi ci to za "piwo"...W warsztacie pewnie kilkadziesiąt złotych, a to naprawde niedużo roboty
  
 
regulacja gaznika na stacji diagnostycznej to 17zl.