Problem z dolotem 126

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witajcie! mam takie pytanie.
czy jest jakaś różnica czy filtr powietrza będzie bezpośrednio przy gaźniku czy gdzieś dalej i jaki to ma wpływ na osiągi??? mam gaźnik od dacii i musze coś wykombinować z dolotem dlatego pytam. a taki wynalazek widziałem już gdzieś na tej stronie ale o dolocie nie było mowy z góry dzięki za pomoc
  
 
no zasadnicza roznica jest. po pierwsze powietrze zasysane powinno byc chlodne. wiec f. powietrza na gazniku bedzie kiepskim rozwiazaniem. i dlugosc dolotu tez ma znaczenie.
  
 
Cytat:
2005-02-12 12:11:13, bizer1 pisze:
witajcie! mam takie pytanie. czy jest jakaś różnica czy filtr powietrza będzie bezpośrednio przy gaźniku czy gdzieś dalej i jaki to ma wpływ na osiągi??? mam gaźnik od dacii i musze coś wykombinować z dolotem dlatego pytam. a taki wynalazek widziałem już gdzieś na tej stronie ale o dolocie nie było mowy z góry dzięki za pomoc



w światkowym na wtrysku takie jest:



ale tam niby na to leci zimne powietrze z dmuchawy. mi się wydaje że lepiej wstawić filtr w kratkę i rurą doprowadzić do gaźnika.

EDIT:
Dupy dałem, przecież chodzi Ci o gaźnik. No ale to chyba mniej więcej podobnie można by rozwiązać.




[ wiadomość edytowana przez: owz dnia 2005-02-12 23:29:25 ]

[ wiadomość edytowana przez: owz dnia 2005-02-12 23:30:11 ]
  
 
przepraszam za OT, ale dopiero teraz zauważyłem, że przeguby/zabieraki seryjne też się nie ostały w tym maluchu...
  
 
juz kiedys ta fota byla na forum i tam tez ktos na te zabieraki zwrocil uwage nawet etga rozkmina byla.
  
 
jakieś konkrety???