Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-02-13 21:59:50 Warto też wspomnieć, że mechanizm różnicowy składa się dokłądnie tak jak był złożony. Z rególy używa się punktaka lub podobnego ustrojstwa by zaznaczyć pierwotne ustawienie przed rozpołowieniem.............A reszta to odrobina przeczytanych liter i siły;] |
![]() Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2005-02-13 22:17:02
Półoś to o ile mi wiadomo zaczy się przy kole i kończy w skrzyni. A ty masz innaczej ??? ![]() |
![]() Lapek_Gdansk F&F Sympatyk Prawie jak EVO 126p Warszawa / Gdańsk | 2005-02-13 22:20:17 No u mnie z kolei zaczyna sie w skrzyni i konczy przy kole ![]() Lapek |
![]() Tarchix 126p SZCZECIN | 2005-02-13 22:37:22 Też ostatnio wymieniałem pólosie...tylko że skrzyni nie wyciągalem,nie miałem kanału i nie chciało mi sie rzezbić ,wiec wyrzucilem silnik, i dobrałem sie do mechanizmu bez wyciągania skrzyni...i dalej tak jak pisze
erzet_ef Powodzonka ![]() |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-02-13 22:52:16 Lapek?? Może jednak odwrotnie?? Zaczyna się przy kole, odwiedza po drodze skrzynię i kończy się na kolenym kole?? ![]() |
![]() gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2005-02-14 09:06:42 W porównaniu ze skrzynią PF126 to:
- od 500 przełożenie jest ciut krótsze, ale ciężko je dostać Natomiast od Bisa jest dłuższe ![]() Miałem skrzynię z takim przełożeniem. Na początku grzała się niesamowicie, bo troszkę źle ustawiłem luz pomiędzy atakiem, a kołem talerzowym ![]() ![]() ![]() |
![]() mitrok F&F Wolny Słuchacz :) nestor, cadillac, mo ... Warszawa | 2005-02-14 10:33:40 xkonop: sprawdz czy nie masz skrzywionej krótkiej półosi. Najczęściej przez nią rozwalają się flansze, a nie przez zużyte długie półosie. |
eolmint Punto I / Citroen Xa ... Bydgoszcz | 2005-02-14 10:55:10 Gdzie mieszkasz? Jak w fordonie, to Ci mogę zlecić kogoś, kto się na tym zna... |
![]() Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2005-02-14 12:43:55
Hymmm...... no żeby v-max wzrósł od krótkich przełożeń to jeszcze nie słyszałem. Nie myslałeś żeby wydać tomik swoich bajek ?? |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2005-02-14 12:48:41
powiem szczerze że tez mnie to zastanowiło ![]() hmm jesion ale wiesz że w maluchu jest więcej niż dwie półosie ![]() |
![]() gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2005-02-14 14:41:45 Po co zakładamy krótsze przełożenia????????????Jeżeli mamy seryjne przełożenia to na dość słabym jak na masę auta- silniku o mocy 30KM to dokręcimy go na czwartym biegu maksymalnie do 5500 obrotów, może 6000 i to po długim czasie. Skracając poszczególne przełożenia skrzyni biegów uzyskujemy lepszy czas rospędzania chyba to jest oczywiste!!!
Po prostu motor łatwiej się dokręci do wyższych obrotów!!!!!!! PS. Prosiłem Cię Jesion, naucz się czytać!!! No chyba , że dalsza edukacja Cię nie interesuje ![]() A na temat bajek dyskutować nie będę, ale chyba Ty jesteś na czasie. Poza tym, jak masz coś głupio pisać i krytykować to lepiej nie pisz , bo sobie wstydu narobisz, co już napisałem ![]() ![]() ![]() Dotyczy to samochodów których moc jest dość niska w porównaniu z masą własną ![]() [ wiadomość edytowana przez: Gregor125 dnia 2005-02-14 14:43:23 ] [ wiadomość edytowana przez: Gregor125 dnia 2005-02-14 15:00:10 ] |
![]() Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2005-02-14 15:07:34 Gregor, ale kiedy ja umiem czytać, no może troche dukam i sylabizuje, ale generalnie ze zrozumienim. Napisałeś że wzrósł ci v-max na krótkich przełożeniach. To mnie zdziwiło. Poprostu mam rozumieć że dopiero na krótkich przełożeniach motor był wstanie wykręcić większe obroty tak??? i na tych przełożeniach jeździł aż 155km/h. ![]() A wstydu to ja sobie nie narobie, narazie z Ciebie pare osób ma niezły ubaw. |