MotoNews.pl
  

Nagrzewnica od volkswagena w polonezie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam ! słyszalem od kilku osób że można zamontowac nagrzewnice od vw golfa jedynki do poloneza lub dużego fiata? wiecie cos na ten temat?
  
 
A po co??
PS.Jak ja lubię to pytanie
  
 
kolega zamontował w poldku nagrzewnicę od CC.
szybciej się nagrzewa, nie koroduje, i co najważniejsze jest dużo tańsza od oryginalnej.

[ wiadomość edytowana przez: guczii dnia 2005-02-15 02:10:58 ]
  
 
Ja mam od Renault Magnum. Tez sie szybko nagrzewa i nie koroduje. Musialem wywalic tylko cala deske rozdzielcza zeby weszla ale teraz za to mam cieplutko
  
 
W sprawie nagrzewnic wypowie się Grzech , on założył chyba Ładowską i w zime przy minus 20 , jak jest na full to trzeba uciekać z samochodu
  
 
ja mam od polo z 79 roku aluminiaka ale w golfie 1 tez taka byla pasuje bez przerubek wiekszych nawet zaworek fiatowski pasuje tylko trzeba minimalnie wyciac wiekszy otwor w obudowie zeby weszedl a tak to pasuje i grzeje o niebo lepiej niz orginal mam taka u siebie)) i jest super)))
  
 
mi maras założył na dole dwie nagrzewnice z żuka-teraz mam cieplo
  
 
Jak dwie ? Zrezygnowałeś z wiatraka czy jak ? Gdzie się zmieściły dwie ? Kurcze niedługo będziemy tam montować piecyki gazowe ))))
  
 
po co piecyki, mały reaktor jest lepszy, raz załadowany będzie działać i działać ...
  
 
Ja sie zastanawiam nad zupelnie innym zespolem nagrzewnicy, bo to co jest w DF to jakis pomylony wynalazek. Kiepsko dmucha, nie da sie zamknac nawiewu na szybe (zeby po odparowaniu bylo wiecej ciepla na nogi) i ogolnie jakos malo grzeje. Wymiana samej nagrzewnicy daje lepsze grzanie, ale ja chcialbym jednak cos wiecej (jak jezdze Scierka ojca to az zazdroszcze...).
  
 
Cytat:
2005-02-16 00:56:54, leon pisze:
po co piecyki, mały reaktor jest lepszy, raz załadowany będzie działać i działać ...


A nadwyzke mocy zawsze mozna "przerzucic" na tylne kola
  
 
Na pierwszy rzut oka widać że nagrzewnica FSO to pomyłka - mała powierzchnia i duża grubość. Nagrzewnica z Łady, Kadeta to co innego ale są większe i może być problem z wsadzeniem tego w seryjny plastik
  
 
Cytat:
2005-02-15 11:39:40, Momik pisze:
W sprawie nagrzewnic wypowie się Grzech , on założył chyba Ładowską i w zime przy minus 20 , jak jest na full to trzeba uciekać z samochodu


Potwierdzam. Standartowa pozycja pracy zaworu to w tej chwili skrajne minimum. Inaczej można się wewnątrz upiec.
  
 
Grzech może jakiś artykulik do WW ??? albo chociaż fotorelacja ??
  
 
Cytat:
2005-02-16 00:24:37, jarbar pisze:
Jak dwie ? Zrezygnowałeś z wiatraka czy jak ? Gdzie się zmieściły dwie ? Kurcze niedługo będziemy tam montować piecyki gazowe ))))



normalnie jak to w żuku-jedna w nogach kierowcy a druga w nogach pasażera
  
 
Cytat:
2005-02-16 14:12:39, Nomad pisze:
Grzech może jakiś artykulik do WW ??? albo chociaż fotorelacja ??


Z fotkami to na razie będzie problem, bo auto jest w ciagłym ruchu, a do fotografii trzeba by je nieco rozebrać, poza tym muszę to urządzenie neico zmodyfikować, żeby się dało ustawić również na "małe grzanie". Ojciec sobie auto kupi, to moje idzie do robótki i zrobię fotorelację.
  
 
a jak wpakować ładowską?? dużo przerubek??cza coś ciać?? opisz dokładniej Prosze!!
  
 
No właśnie tu jest więcej chętnych. Moja tak juz cieknie i tak z niej paruje że jak mnie polucjanci złapią to będe miał chyba ze 2 promile borygo we krwi od wdychania oparów. A wkładania oryginalnej (czytaj - nie grzejącej) to troche bez sensu zwłaszcza że nowa to 200 zeta.
  
 
OK. To fotki będą prawdopodobnie w sobotę. Poświęcę się i rozbiorę auto do zdjęć.
Póki co napiszę tylko, że przeróbka w aucie co zaworek od nagrzewnicy ma przy niej powinna być mniej czasochłonna, bo można wtedy wykorzystać oryginalny zaworek od Łady, Nagrzewnica jest szersza od FSO i trzeba zrezygnować z "klapek" a obudowę lekko zmodyfikować. Ja zrobiłem to za pomocą blaszki i nitownicy. Cała operacja nie jest strasznie czasochłonna jak się już mniej więcej wie co trzeba zrobić. Mnie przeróbka zajęła cały dzień, ale wiekszość czasu poszła na główkowanie.

[ wiadomość edytowana przez: Grzech dnia 2005-02-17 14:26:12 ]
  
 
Cytat:
2005-02-16 18:44:07, daniel pisze:
normalnie jak to w żuku-jedna w nogach kierowcy a druga w nogach pasażera



Daniel a nie taniej załatwić dwa żelazka z duszą i podgrzewać je na bloku silnika ?